בנגרר האופנוע מקובע גם מאחורה וגם מקדימה.
לא ברור לי מה בדיוק קורה עם האופנוע כשמגיעים לסיבובים חדים יחסית. זה נראה לי מפעיל כוחות צידיים על האופנוע בצורה לא טבעית.
במקרה של תאונה זה גם נראה לי אסון.
זה מזכיר מאוד את הקשירות של האופניים ואני יכול לספר לך שקראתי עשרות פעמים על אנשים שנפלו להם האופניים מהמנשאים בארץ ואני לא ממש פעיל בפורום של הרוכבים.
גם לא נראה לי בריא לאופנוע.. וגם בניגוד לנגרר אתה לא רואה את האופנוע מאחורה כשאתה עושה סיבובים ורברסים כי אין לו את מימד הרוחב של נגרר...
גם כלים בכביש יחסית לא רואים את האופנוע מאחורה (למשל דו גלגלי שיוצא לעקיפה בפקק יכול בקלות לפספס אותו ולהגיע מהיר מדי מאחורי הרכב)
בקיצור.. לא יודע.. פשוט לא נראה לי בכלל העניין הזה
בלי להכנס לחוקיות העניין, אתה לא תצבור ככה קילומטרים נוספים?
זה נראה מאוד מסוכן, לגבי חוקיות אני לא באמת יודע
ליפול זה לא יפול כי זה מולבש על וו גרירה שמקבל רבע ממשקל האופנוע, סיבובים זה מסוכן בכל גרירה לכן המהירות היא הקובעות, סע לאט בכל מקרה, לגבי הנראות בכל רכב בגודל נורמלי יראו את האופנוע בחלון האחורי.
גם בארצות הברית הקפיטליסטית והליברלית עדיין בודקים בטיחות והדבר הזה קיבל אישור אז בטיחות מנימלית יש לזה אבל יש חסרונות ויתרונות מול גרירה רגילה
מה הנגרר בעל מימדים הכי קטנים שאתם מכירים?
אני מנסה להבין אם אני יכול לדחוס אותו איפשהו בחנייה![]()
יש את זה בעל תקינה אירופית
הרעיון כאן זה שאתה מגיע עם האופנוע בגרירה לאיפה שאתה רוצה ואז בקלות יחסית מפרק את הנגרר ושם בתא המטען
![]()