עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 43

אשכול: זה חוקי לגרור עם זה בארץ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    הציר הראשי של הגיר לא מסתובב אם אתה בניוטרל.
    הציר המשני של הגיר כן - אבל השימון שלו פאסיבי (הוא "שוחה בשמן") ולא תלוי בפעולת המנוע.
    במקרה נתקלתי בזה, רק לעדכן שאתה טועה. יש יותר מדגם אחד או 2 שהגירים שלהם לא טבולים בשמן ומקבלים שימון דרך חרירים רק במנוע עובד.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לי זה נראה דווקא מאוד מאוד מסוכן.
    מה בדיוק נראה לך מסוכן?
    בהשוואה לנגרר כמובן ובהתחשב ששניהם מוגבלים בין 80 ל100 קמ"ש (תלוי בחוקי המדינה)

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה בדיוק נראה לך מסוכן?
    בהשוואה לנגרר כמובן ובהתחשב ששניהם מוגבלים בין 80 ל100 קמ"ש (תלוי בחוקי המדינה)
    בנגרר האופנוע מקובע גם מאחורה וגם מקדימה.
    לא ברור לי מה בדיוק קורה עם האופנוע כשמגיעים לסיבובים חדים יחסית. זה נראה לי מפעיל כוחות צידיים על האופנוע בצורה לא טבעית.
    במקרה של תאונה זה גם נראה לי אסון.
    זה מזכיר מאוד את הקשירות של האופניים ואני יכול לספר לך שקראתי עשרות פעמים על אנשים שנפלו להם האופניים מהמנשאים בארץ ואני לא ממש פעיל בפורום של הרוכבים.
    גם לא נראה לי בריא לאופנוע.. וגם בניגוד לנגרר אתה לא רואה את האופנוע מאחורה כשאתה עושה סיבובים ורברסים כי אין לו את מימד הרוחב של נגרר...
    גם כלים בכביש יחסית לא רואים את האופנוע מאחורה (למשל דו גלגלי שיוצא לעקיפה בפקק יכול בקלות לפספס אותו ולהגיע מהיר מדי מאחורי הרכב)
    בקיצור.. לא יודע.. פשוט לא נראה לי בכלל העניין הזה

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    בלי להכנס לחוקיות העניין, אתה לא תצבור ככה קילומטרים נוספים?

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    31
    זה נראה מאוד מסוכן, לגבי חוקיות אני לא באמת יודע

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי dansharon צפיה בהודעה
    זה נראה מאוד מסוכן, לגבי חוקיות אני לא באמת יודע
    פרט, נמק, הסבר והוכח.

    למה מסוכן? בגלל שרשמת את זה, או בגלל שבדקת ולמדת איך זה עובד ואז החלטת לכתוב מה שכתבת.
    נערך לאחרונה על ידי AntiVirus; 06-07-2016 בשעה 00:09. סיבה: חוסר אות

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בנגרר האופנוע מקובע גם מאחורה וגם מקדימה.
    לא ברור לי מה בדיוק קורה עם האופנוע כשמגיעים לסיבובים חדים יחסית. זה נראה לי מפעיל כוחות צידיים על האופנוע בצורה לא טבעית.
    במקרה של תאונה זה גם נראה לי אסון.
    זה מזכיר מאוד את הקשירות של האופניים ואני יכול לספר לך שקראתי עשרות פעמים על אנשים שנפלו להם האופניים מהמנשאים בארץ ואני לא ממש פעיל בפורום של הרוכבים.
    גם לא נראה לי בריא לאופנוע.. וגם בניגוד לנגרר אתה לא רואה את האופנוע מאחורה כשאתה עושה סיבובים ורברסים כי אין לו את מימד הרוחב של נגרר...
    גם כלים בכביש יחסית לא רואים את האופנוע מאחורה (למשל דו גלגלי שיוצא לעקיפה בפקק יכול בקלות לפספס אותו ולהגיע מהיר מדי מאחורי הרכב)
    בקיצור.. לא יודע.. פשוט לא נראה לי בכלל העניין הזה
    ליפול זה לא יפול כי זה מולבש על וו גרירה שמקבל רבע ממשקל האופנוע, סיבובים זה מסוכן בכל גרירה לכן המהירות היא הקובעות, סע לאט בכל מקרה, לגבי הנראות בכל רכב בגודל נורמלי יראו את האופנוע בחלון האחורי.
    גם בארצות הברית הקפיטליסטית והליברלית עדיין בודקים בטיחות והדבר הזה קיבל אישור אז בטיחות מנימלית יש לזה אבל יש חסרונות ויתרונות מול גרירה רגילה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ליפול זה לא יפול כי זה מולבש על וו גרירה שמקבל רבע ממשקל האופנוע, סיבובים זה מסוכן בכל גרירה לכן המהירות היא הקובעות, סע לאט בכל מקרה, לגבי הנראות בכל רכב בגודל נורמלי יראו את האופנוע בחלון האחורי.
    גם בארצות הברית הקפיטליסטית והליברלית עדיין בודקים בטיחות והדבר הזה קיבל אישור אז בטיחות מנימלית יש לזה אבל יש חסרונות ויתרונות מול גרירה רגילה
    קח בחשבון גם שבבלימה לנגרר רגיל יש ברקס שמופעל וכאן לא.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    קח בחשבון גם שבבלימה לנגרר רגיל יש ברקס שמופעל וכאן לא.
    לנגרר של סמי...

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    קח בחשבון גם שבבלימה לנגרר רגיל יש ברקס שמופעל וכאן לא.
    לנגרר סטנדרטי אין ברקסים ואין בולמים רק ציר ושני גלגלים

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לנגרר סטנדרטי אין ברקסים ואין בולמים רק ציר ושני גלגלים
    אוקי חידשת לי. משום מה הייתי בטוח שיש שם מנגנון פשוט שבבלימה של הרכב הגורר מופעל לחץ על מוט בנגרר שמפעיל בלם על הגלגלים שלו.
    זה מה שהסבירו לי פעם.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אוקי חידשת לי. משום מה הייתי בטוח שיש שם מנגנון פשוט שבבלימה של הרכב הגורר מופעל לחץ על מוט בנגרר שמפעיל בלם על הגלגלים שלו.
    זה מה שהסבירו לי פעם.
    לא הטעו אותך, ככה הבלימה בנגרר עם ברקסים עובדת, אבל ברקסים יש בנגרר עם סרן כפול (בגלל המשקל אותו הוא מסוגל לסחוב) ואין בנגרר בעל סרן אחד.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    לא הטעו אותך, ככה הבלימה בנגרר עם ברקסים עובדת, אבל ברקסים יש בנגרר עם סרן כפול (בגלל המשקל אותו הוא מסוגל לסחוב) ואין בנגרר בעל סרן אחד.
    thx

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    מה הנגרר בעל מימדים הכי קטנים שאתם מכירים?
    אני מנסה להבין אם אני יכול לדחוס אותו איפשהו בחנייה

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש את זה בעל תקינה אירופית


    הרעיון כאן זה שאתה מגיע עם האופנוע בגרירה לאיפה שאתה רוצה ואז בקלות יחסית מפרק את הנגרר ושם בתא המטען

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

אשכולות דומים

  1. טיולים בארץ
    על ידי סקופ נמרון בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-05-2016, 16:28
  2. למה אין כמעט CUB בארץ?
    על ידי Torizard בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-05-2016, 11:58
  3. קסדת 4XL - יש חיה כזו בארץ?
    על ידי BassOutcast בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 09:36
  4. מתקן דיינו בארץ ?
    על ידי ComanDo בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 23:09
  5. יישור ג'אנט קדמי בארץ
    על ידי PRPR בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 14:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO