תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    64

    החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)

    ברשותי קטנוע גרנד דינק 250 בציר 2009 , נראה שהנוזל קירור לא משהו , לקראת החלפה רציתי לשאול כמה שאלות:

    1. ביצוע ניקוז האוויר ממערכת הקירור , האם זה דרך בורג ניקוז שאמור להמצא בנקודה עליונה כלשהיא או בשיטת המילוי עד שלא רואים בועות?

    2. איזה נוזל קירור מומלץ לגרנד דינק?

    3.שאלה שקצת לא קשורה לנושא , באיזה גריז מומלץ לגרז את הצירים של הוריאטור? האם גריז רב שימושי צהוב מתאים למשימה ויעמוד בה בהצלחה?

    תודה רבה.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    יש לך כותרת מאוד גרועה לשרשור ואי קריאה של שרשור נעוץ "טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן" לפני פתיחת השרשור.
    1. ספר רכב עונה על זה.
    2. ספר רכב עונה על זה.
    3. ספר רכב עונה גם על זה, אבל לא בצורה ברורה אז זה עוד איכשהו מתקבל על הדעת.

    זאת לא הפעם הראשונה שאתה כותב כאן, וכבר כתבת כמו שצריך, אז אני לא מבין מאיפה זה בא עכשיו. בפעמים הבאות השרשור עלול לא לשרוד.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    64
    ג'ק צודק לגבי הכותרת,תודה על ההערה.

    לגבי עניין ניקוז האוויר בספר רכב לא רשום איך מבצעים , רשום שם רק שיש צורך בניקוז הבועות/אוויר ולא מפורט איך.

    לגבי סוג נוזל הקירור , עשיתי חיפוש ברשת ולא מצאתי את הסוג שדורש היצרן , אז חשבתי שאולי יש סוג של נוזל קירור אחר שיתאים לקטנוע.

    לגבי הגריז, יש כל כך הרבה סוגי גריז , ובספר רכב לא מצויין בדיוק באיזה גריז להשתמש (הרי לא כל גריז מתאים למשימה)

    תודה רבה ויום טוב.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    היצרן בד"כ דורש תקן, לא סוג, וממליץ על סוג. לרוב הכלים התקן יהיה מכוסה ע"י כל נוזל מפירמה מוכרת 50%-50% (חצי אתילן גליקול, חצי מים), למשל Preston.

    אם יש בורג בקצה העליון של מערכת הצינורות - זאת הדרך הטובה יותר. אם אתה לא רואה אחד - נחכה למישהו שמכיר את הכלי ואולי יכול לכוון אותך.

    ההבדלים העיקריים בין הגריזים הם עמידות לטמפ'. אתה צריך גריז שעמיד לטמפ' של, נניח, עד 200 מעלות (הערכה גסה מאוד שלי ואולי אני טועה כאן). תבדוק עד כמה עמיד הגריז הצהוב.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    64
    גק תודה רבה על התשובות.
    פתחתי , חיפשתי בורג על אחד הצינורות שמובלים מהרדיאטור ולא מצאתי אחד כזה.
    אחכה למיהו שמכיר את הקטנוע טוב שידע לענות לי.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    על הצינורות המתחברים לרדיאטור הוא כמעט בוודאות לא יהיה. יש זיכוי שהוא יהיה על התרמוסטט, אם הוא ממוקם גבוה, ובאופן כללי הוא צריך להיות בנקודה הגבוהה ביותר אליה יכול להגיע נוזל הקירור.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תנתק את המעקף של התרמוסטט עד שתקבל זרם של נוזל בלי בועות.
    אפשר לחזור על הפעולה עוד פעם פעמיים אבל בדכ פעם אחת מספיקה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    64
    תודה רבה , אין כמוכם.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  2. מילוי נוזל קירור xevo 250 (כ"ע)
    על ידי ori_fadida בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 16:53
  3. בחירת נוזל קירור
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 01:45
  4. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת נוזל קירור
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:35
  5. כמה זמן אמור להחזיק נוזל קירור?
    על ידי bikerider בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO