החלפת הילוך במהלך פניה במיוחד כשאתה עם התחת בחוץ זה לא רעיון כזה טוב רוב הזמן
בזמן העברת הילוך אתה מכניס זעזוע לאופנוע ברוב המקרים, דבר שאתה צריך להימנע ממנו בפניה
לפני הפניה תכין את עצמך מבחינת מהירות הילוך נכון ותנוחת גוף
ברגע שאתה בפניה, תתרכז בפניה, אם אתה לא מכיר את הקטע כביש בו אתה רוכב מספיק טוב או שתוציא רק קצת תחת או שתישאר בתנוחה שגורמת לך להרגיש בנוח
בכל אופן אתה מהיר כשאתה מרגיש בנוח על האופנוע, זה בטוח אמרו לך כבר באופנוען מאומן
בנוגע לשפשוף של הסליידרים במגפיים, כן זה מפחיד בהתחלה
שים לב שאתה שם רגליים בצורה נכונה על הרגלית, כשאתה מוציא ברך החוצה כף הרגל גם תפנה כלפי חוץ ולכן חשוב לשים לב איך אתה ממקם אותה על הרגלית
אצלי אחרי ששפשפתי את הסליידר של המגף גיליתי שהגשש באותו צד היה ממש נמוך(הונדה והשטויות שלהם) בגדול זה סממן שאתה הולך להגיע לקצה תחום ההטיה של האופנוע
אם אתה רוצה להעלות מהירות הקטע כביש הנתון תראה אם אתה יכול לשפר קווי פניה


ציטוט ההודעה בתגובה