עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 54

אשכול: GS500 - עשיתי נזק בקרבורטורים, מפחד להחמיר את המצב

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    כן, זה אמור להיות בסדר. אם ביצעת הכל - לא ניסית עדיין להרכיב את הכל ולראות איך זה עובד? או שמשהו עדיין לא תקין?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    עדיין לא בדקתי, העדפתי לחכות לתשובה ברורה וסדר פעולות מובן מאשר להמשיך להתעסק "על עיוור".
    עדיין לא בדקתי את עניין המצופים, מה בדיוק תפקידם בכח וכיצד הם משפיעים על התמונה הכללית?

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    המצופים קובעים את גובה הדלק בקרב', מה שמשפיע על היכולת של האויר לשאוב אותו מצד אחד, ואם אין מספיק - הוא לא מגיע לדיזות מסוימות באופן סדיר מצד שני. יש עוד קטע איתם - השסתום שהמצופים סוגרים בשביל להשאיר את גובה הדלק נכון, לפעמים נוטה להיתקע כשהוא לא חלק לגמרי \ הקדח שבו הוא זז לא חלק \ אחד מהם או שניהם מלוכלכים בלכלוך "דביק".

  4. #4
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    אם עשית כמו שצריך את מה שג'ק וטריבל יעצו לך ועדיין לא עובד,
    כנראה שאין מנוס מהתעסקות עם המצופים.
    כיוון גובה מצוף זה הדבר הכי מאתגר בקרבורטור אז תעבוד מסודר.

    קשה להאמין שמנסיון לווילי מצוף ייצא מכיוון אז לך על מה שג'ק אמר:
    תבדוק שמחט המצוף תקינה ושהקדח נקי.
    על הדרך תבדוק גובה מצוף.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוקיי, חיברתי הכל, לא מניע וגם המצבר מתחיל כבר לשבוק חיים מכל נסיונות ההנעה...מה הלאה?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוקיי, אני חושב שהפתרון הכי טוב לרגע זה הוא פשוט לגרור אותו למוסכניק שלי ולבוא לקחת אותו בעשירי או להסתדר עם התשלום איכשהו. לא חושב גם שאמור לעלות לי הרבה, פעם אחרונה שסידרו לי קרבורטור זה הגיע לכמה מאות בודדות.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    תטעין את המצבר,תיתן מספר סיבובים ושלוף את אחד המצתים.
    הקצה הפנימי של המצת אמור להיות רטוב מדלק טרי,אם הוא ייבש המנוע לא נדלק בגלל שלא נכנס דלק פנימה.

    אם הקצה רטוב מדלק,תחבר את המצת לכובע שלו ותצמיד את הקצה לשלדה או למנוע תוך כדי סטרטר בשביל לראות אם הפלאג מנצנץ.

    בלי ששני אלה מתקיימים המנוע לא ידלק.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אין לי איך להטעין עד יום ראשון שבוא אני אוכל לקחת את המצבר למוסך העירוני ולהטעין אותו, משמע שהסופ"ש הזה עם כל הקשור לאופנועים סיימנו.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    מצבר טעון, מסובב כמה סיבובים...נאדה.
    הוצאתי פלאגים, הם מתפקדים טוב, יבשים כמו החולות בנגב...מה הלאה?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    תעבור למצב פרי בברז ובדוק שוב

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוקיי, תיקון טעות - It's ALIVE! ברוב פזיזותי שכחתי לחבר את צינור הוואקום של מיכל הדלק, ברגע שחובר האופנוע זינק לחיים.
    כיוונתי את הקרבורטורים כמיטב יכולתי- סל"ד אחיד של 1400. בורג כיוון הסל"ד לא עובד משום מה. כשנותן גז הוא חוזר לסל"ד סרק אך לאחר 2-3 שניות של ירידה הדרגתית ולא באופן מיידי. אין משום מה את ה"קליק" המוכר כשאני מותח ומחזיר את ידית הגז, רק צליל עמום אם מותחים ועוזבים במהירות.
    מה הלאה?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אוקיי, תיקון טעות - It's ALIVE! ברוב פזיזותי שכחתי לחבר את צינור הוואקום של מיכל הדלק, ברגע שחובר האופנוע זינק לחיים.
    כיוונתי את הקרבורטורים כמיטב יכולתי- סל"ד אחיד של 1400. בורג כיוון הסל"ד לא עובד משום מה. כשנותן גז הוא חוזר לסל"ד סרק אך לאחר 2-3 שניות של ירידה הדרגתית ולא באופן מיידי. אין משום מה את ה"קליק" המוכר כשאני מותח ומחזיר את ידית הגז, רק צליל עמום אם מותחים ועוזבים במהירות.
    מה הלאה?
    משהו תוקע לך את הגופי מצערת תבדוק מצערת וכבלים. אם כל העסק עבד ללא חיבור מצערת הבעיה בה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    המצרעת חוזרת מצויין אחרי בדיקה, בכל המקומות כולל בקרבורטור היא חוזרת באופן מיידי.
    גם אחרי שהמצרעת נסגרת לוקח עוד שנייה-שנתיים עד שהסל"ד שב לסרק. בריחת לחץ אולי? גם האופנוע לא נשמע הכי בריא משום מה פתאום וכשאני מאיץ גם לוקח לו שניה-שתיים להגיב וזה לא קרה קודם.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    בדוק 2 סיבות:
    תערובת עניה מדי ו\או כניסה של אויר מהמניפולד.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציינתי כבר שהמניפולד בין המנוע לקרבורטור מזיע קצת ויש טבעת של דלק עליו. ריססתי שם WD40 לראות אם זה ישפע (בזמן שהכלי מונע) ולא נראה שום הבדל.

    איך אני בודק עם התערובת ענייה מידיי? לפי הפלאגים רק 1/5 מהפלאג (וגם זה בקושי) שינה צבע, השאר לבן כחדש.

אשכולות דומים

  1. מזה אני הכי מפחד
    על ידי israel בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 28-06-2016, 13:54
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-03-2016, 00:42
  3. מפחד להיתקע בטסט
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 11:26
  4. לאור המצב הביטחוני הקשה
    על ידי yonatan.s. בפורום אוף טופיק
    תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 15:01
  5. [תוצרת בית] איזון קרבורטורים suzuki gs500
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 02-08-2015, 12:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO