עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 54 מ 54

אשכול: GS500 - עשיתי נזק בקרבורטורים, מפחד להחמיר את המצב

  1. #46
    בדוק שכבלי מצערת חופשיים מתחת למיכל דלק, לפעמים הם קצת בזוית שזה תוקע אותם.

  2. #47
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הכבלים בסדר גמור וחוזרים בלי בעייה כמו שציינתי כבר.
    האופנוע גם מניע בנגיעה בלי שום בעיה ובלי שום צורך בגז, כמו שצריך. ב-1400 סל"ד סרק המחט יושבת יציב והכל טוב עד שמעלים את הגז.

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    1.תערובת דלק
    2.סינכרון קורבורטור
    3.כניסת אוויר למערכת
    4. שמן במסנן אוויר
    6.GS יש נטיה לפתח חלודה בתוך מיכל הדלק \ מסנן סתום \משאבת דלק
    5. בעיית חשמל בעיית סלילים \הצתה

  4. #49
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    4-6 לא באופן בטוח. אין שמן במסנן האוויר, אין שום בעיית הצתה היות והפלאגים חדשים ומניעים בנגיעה בלי בעיה, וכל אזור המיכל נראה חדש בלי חלודה.

    את הקרבורטורים סינכרנתי והאופנוע יושב בסרק אחיד. חושב באמת על דליפת האוויר אבל לא יודע מאיפה זה יכול להיות. אם הייתה דליפה בין הקרב' למנוע או לפילטר אוויר אז הסל"ד לא היה יושב בסרק אלא עולה גבוהה. אני חושב שהדליפה דווקא במכסה העליון של הקרב' איפה שהדיאפרגמות משום שכנראה לא נוצר שם וואקום מוחלט ולוקח להן זמן לרדת למטה אחרי שאני נותן עוד גז...יש סיכוי?

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוקיי, 200 אחוז כניסת אוויר למערכת.
    ביחד עם חבר חשמלאי עם הבנה נרחבת ברכבים ותיקונם פירקנו שוב את האופנוע לקרב'ים. פתחנו את הדיאפראגמות וניקינו טוב, הורדנו את המניפולדים בין המנוע לקרב' ובדקנו סדקים, הכל נקי. מצאנו שבורג כיוון סל"ד הסרק לא היה מחובר בכלל, וברגע שמחזירים את ההברגה האופנוע חוזר ל-4 סל"ד אחיד, בלי הבורג יושב על 1400 אחיד.

    כל הצינורות היו מחוברים, הפילטר נעול...מאיפה לעזאזל יכול להגיע האוויר? החבר אמר שצריך לשבת לבדוק צינורית-צינורית ושהוא אישית לא היה מתעסק בזה.

  6. #51
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    צינורית ואקום שהזכרת קודם, זה בערך הדבר היחיד שממנו יכול להיכנס אויר.
    אם זה לא זה - את תערובת עניה, שזה יכול להיות גובה מצופים נמוך מדי ו\או בורג תערובת לא מכוון היטב.
    למען הסר ספק - בורג תערובת אינו בורג סל"ד סרק.

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    צינורית הואקום במצב בסדר גמור, תקינה לחלוטין.
    בורג תערובת - יודע איפה נמצא, לא נגעתי בו כלל. אין לי כלים גם לכוון את גובהה המצופים (זה עם מיקרומטר לא?)

    אציין שהאופנוע נוסע נהדר (נסעתי היום לעבודה עליו) רק שהסל"ד נשאר באזור ה-3 אלף אחרי שאני מאיץ ל-60-70 קמ"ש ורק כשאני משחרר את הקלאצ' קצת זה מוריד את הסל"ד שוב.

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    מזכיר לך שכבר מספר פעמים בשרשור כתבת שהכל תקין ונהדר, ואז פתאום גילית שבכל זאת איזו צינורית מנותקת לגמרי.
    תחזור ותבדוק שוב את הכל.

    לצערך זה שאין לך כלים לבדוק ולכוון משהו מסוים, עדיין לא אומר שהבעיה לא שם או שאתה יכול לפתור אותה בדרך אחרת. לפעמים הבעיה יכולה להיות בדיוק במקום שאין לך כח או דרך לטפל בו בכוחות עצמך.

    אם אכן מדובר בתערובת ענייה, אז זה נהדר שהאופנוע נוסע נהדר, אבל אם תמשיך לרכב עליו ולהתעלם מהבעיה השרשור הבא שתעלה כאן בפורום הוא "יש לי חור בבוכנה, מה עושים".

  9. #54
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תודה לכל העוזרים. מחר לוקח למכונאי שלי שיסדר את זה, לא לוקח עוד סיכונים.

אשכולות דומים

  1. מזה אני הכי מפחד
    על ידי israel בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 28-06-2016, 12:54
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 23:42
  3. מפחד להיתקע בטסט
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 10:26
  4. לאור המצב הביטחוני הקשה
    על ידי yonatan.s. בפורום אוף טופיק
    תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 14:01
  5. [תוצרת בית] איזון קרבורטורים suzuki gs500
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 02-08-2015, 11:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO