הכבלים בסדר גמור וחוזרים בלי בעייה כמו שציינתי כבר.
האופנוע גם מניע בנגיעה בלי שום בעיה ובלי שום צורך בגז, כמו שצריך. ב-1400 סל"ד סרק המחט יושבת יציב והכל טוב עד שמעלים את הגז.
בדוק שכבלי מצערת חופשיים מתחת למיכל דלק, לפעמים הם קצת בזוית שזה תוקע אותם.
הכבלים בסדר גמור וחוזרים בלי בעייה כמו שציינתי כבר.
האופנוע גם מניע בנגיעה בלי שום בעיה ובלי שום צורך בגז, כמו שצריך. ב-1400 סל"ד סרק המחט יושבת יציב והכל טוב עד שמעלים את הגז.
1.תערובת דלק
2.סינכרון קורבורטור
3.כניסת אוויר למערכת
4. שמן במסנן אוויר
6.GS יש נטיה לפתח חלודה בתוך מיכל הדלק \ מסנן סתום \משאבת דלק
5. בעיית חשמל בעיית סלילים \הצתה
4-6 לא באופן בטוח. אין שמן במסנן האוויר, אין שום בעיית הצתה היות והפלאגים חדשים ומניעים בנגיעה בלי בעיה, וכל אזור המיכל נראה חדש בלי חלודה.
את הקרבורטורים סינכרנתי והאופנוע יושב בסרק אחיד. חושב באמת על דליפת האוויר אבל לא יודע מאיפה זה יכול להיות. אם הייתה דליפה בין הקרב' למנוע או לפילטר אוויר אז הסל"ד לא היה יושב בסרק אלא עולה גבוהה. אני חושב שהדליפה דווקא במכסה העליון של הקרב' איפה שהדיאפרגמות משום שכנראה לא נוצר שם וואקום מוחלט ולוקח להן זמן לרדת למטה אחרי שאני נותן עוד גז...יש סיכוי?
אוקיי, 200 אחוז כניסת אוויר למערכת.
ביחד עם חבר חשמלאי עם הבנה נרחבת ברכבים ותיקונם פירקנו שוב את האופנוע לקרב'ים. פתחנו את הדיאפראגמות וניקינו טוב, הורדנו את המניפולדים בין המנוע לקרב' ובדקנו סדקים, הכל נקי. מצאנו שבורג כיוון סל"ד הסרק לא היה מחובר בכלל, וברגע שמחזירים את ההברגה האופנוע חוזר ל-4 סל"ד אחיד, בלי הבורג יושב על 1400 אחיד.
כל הצינורות היו מחוברים, הפילטר נעול...מאיפה לעזאזל יכול להגיע האוויר? החבר אמר שצריך לשבת לבדוק צינורית-צינורית ושהוא אישית לא היה מתעסק בזה.
צינורית ואקום שהזכרת קודם, זה בערך הדבר היחיד שממנו יכול להיכנס אויר.
אם זה לא זה - את תערובת עניה, שזה יכול להיות גובה מצופים נמוך מדי ו\או בורג תערובת לא מכוון היטב.
למען הסר ספק - בורג תערובת אינו בורג סל"ד סרק.
צינורית הואקום במצב בסדר גמור, תקינה לחלוטין.
בורג תערובת - יודע איפה נמצא, לא נגעתי בו כלל. אין לי כלים גם לכוון את גובהה המצופים (זה עם מיקרומטר לא?)
אציין שהאופנוע נוסע נהדר (נסעתי היום לעבודה עליו) רק שהסל"ד נשאר באזור ה-3 אלף אחרי שאני מאיץ ל-60-70 קמ"ש ורק כשאני משחרר את הקלאצ' קצת זה מוריד את הסל"ד שוב.
מזכיר לך שכבר מספר פעמים בשרשור כתבת שהכל תקין ונהדר, ואז פתאום גילית שבכל זאת איזו צינורית מנותקת לגמרי.
תחזור ותבדוק שוב את הכל.
לצערך זה שאין לך כלים לבדוק ולכוון משהו מסוים, עדיין לא אומר שהבעיה לא שם או שאתה יכול לפתור אותה בדרך אחרת. לפעמים הבעיה יכולה להיות בדיוק במקום שאין לך כח או דרך לטפל בו בכוחות עצמך.
אם אכן מדובר בתערובת ענייה, אז זה נהדר שהאופנוע נוסע נהדר, אבל אם תמשיך לרכב עליו ולהתעלם מהבעיה השרשור הבא שתעלה כאן בפורום הוא "יש לי חור בבוכנה, מה עושים".
תודה לכל העוזרים. מחר לוקח למכונאי שלי שיסדר את זה, לא לוקח עוד סיכונים.