עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: Wr250r יכולת מחשב הזרקה לפצות על שינויים

צפייה משולבת

  1. #1

    Wr250r יכולת מחשב הזרקה לפצות על שינויים

    אתמול העפתי מבט בתיבת האוויר של האופנוע וחשכו עיניי. לא רק שהיא בערך חצי מגודל מעבר של תיבת אוויר ממוצעת (כמו בklx ובcrfl drz וכו) יש גם מנגנון קטן של דלת שנסגרת בסלד מסויים למנוע רעשי יניקה. אז כמובן שנטרלתי את הדלת הזו אבל עכשיו אני חושב על להגדיל את המעבר של האוויר.

    השאלה היא עד כמה יכול מחשב הזרקה לפצות על השינויים של זרימת אוויר יותר גדולה? האגזוז הוא חלופי כך שאין חיישן חמצן.

    (ללא פאוור קומנדר ודומיו)

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    למה שתרצה לשנות את תיבת האוויר?

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #3
    כיוון שהאופנוע מרגיש ממש חנוק ונראה שממש מוגבל בכמות האוויר שנכנסת.
    לדעתי עם קצת שיפוץ מאוד פשוט אפשר לסחוט ממנו שיפור משמעותי של כ10%

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי thekeeper צפיה בהודעה
    כיוון שהאופנוע מרגיש ממש חנוק ונראה שממש מוגבל בכמות האוויר שנכנסת.
    לדעתי עם קצת שיפוץ מאוד פשוט אפשר לסחוט ממנו שיפור משמעותי של כ10%
    הצהרה מעניינת
    על סמך מה אתה מעריך שעם שינוי פשוט אפשר להשיג 10% שיפור ?
    היצרנים נלחמים על כל כ"ס, אולי הם מפספסים משהו...

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    הצהרה מעניינת
    על סמך מה אתה מעריך שעם שינוי פשוט אפשר להשיג 10% שיפור ?
    היצרנים נלחמים על כל כ"ס, אולי הם מפספסים משהו...
    הם גם נלחמים נגד הגבלות זיהום אוויר ורעש דרקוניות. אתה לא.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שים פילטר פתוח או תיבה חלופית מחברה שיודעת מה היא עושה כל דבר אחר זה קומבינה.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שים פילטר פתוח או תיבה חלופית מחברה שיודעת מה היא עושה כל דבר אחר זה קומבינה.
    ככלל זה כמובן עדיף, אבל יצא לי לראות לא פעם ולא פעמיים אופנועים שכמה שינויים יחסית פשוטים ובסיסיים, שנבדקו ע"י הרבה אנשים בעולם ותוארו בכתבות בפרוטרוט, יכולים לעשות שינוי מאוד משמעותי לטובה באופנוע, ולא מחייבים לרכוש חלקי חילוף יקרים.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    ככלל זה כמובן עדיף, אבל יצא לי לראות לא פעם ולא פעמיים אופנועים שכמה שינויים יחסית פשוטים ובסיסיים, שנבדקו ע"י הרבה אנשים בעולם ותוארו בכתבות בפרוטרוט, יכולים לעשות שינוי מאוד משמעותי לטובה באופנוע, ולא מחייבים לרכוש חלקי חילוף יקרים.
    צודק, שחכתי להוסיף את זה, אני בעצמי עשיתי כמה שינויים לאחר שראיתי רוכבים אחרים שעשו את אותו דבר והוכיחו על דיינו שזה לא פלסיבו.
    אפילו העלתי את זה בפורום לפני חורבן פול גז הראשון ככה שאין לינק

  9. #9
    כל "air box mod" אפשרי ב WRR כבר נידון בהרחבה בכל פורום אינטרנטי בעולם כולל thumpertalk, wr250rforum, advrider והמסקנה הסופית היא שהכל חרטא.
    שים תיבה חלופית + מערכת פליטה קומפלט FMF + פאוור קומנדר בסך כולל של אלף וחמש מאות דולר ותקבל עוד 2-3 כוח סוס, ביום טוב, ורק בסל"ד סופר גבוהה.

    רוצה לבזבז כסף על ה WRR ולראות תוצאות אמיתיות ולשדרג את הביצועים באופן אפקטיבי?
    בזבז כספך על מיגונים + צמיגים + שדרוג מתלים + קיצור יחסי העברה הגדלת גלגש אחורי בכמה שיניים טובות.
    המנוע של ה WRR הוא פנינה. עזוב את המנוע.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ביטול תיבת אויר לרוב יגרום לירידה בכמות האוויר ועל כן ירידה בכמות הדלק. ההזרקה תסתדר עם זה ללא בעיה

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    וגם נלחמים להכניס את האופנוע לקטגוריות מסויימות של ביטוח ורשיון שזה בדרך כלל אומר הורדה של כמה סוסים

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ועדיין, להתיימר להרוויח 10% בהספק על ידי פתיחת תיבת האוויר בלבד, נשמע לי רחוק ממציאותי.
    ומה זה בכלל המספר הזה? למה לא 5%? למה לא 15?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    ועדיין, להתיימר להרוויח 10% בהספק על ידי פתיחת תיבת האוויר בלבד, נשמע לי רחוק ממציאותי.
    ומה זה בכלל המספר הזה? למה לא 5%? למה לא 15?
    זה המספר הספציפי במקרה של הWRR.
    גם בDRZ, למשל, אפשר להרוויח כמות דומה של סוסים ע"י כמה שיפורים פשוטים. כנ"ל בDR650.

  14. #14
    אלף כל אמרתי לדעתי ולא יצאתי בהצהרות כלשהן. מעבר לזה אם תביט בתיבת אוויר אתה תבין לבד. הפתח כניסה קטן כמעט בחצי מכל אופנוע 250 שראיתי . ואם זה לא מספיק יש כמו שסתום שנפתח ונסגר ומווסת את גודל הכניסה עוד יותר (מקטין...) דבר כזה נשמע כמו עוד דרך לצמצם רעשי יניקה. את ההתקן הזה נטרלתי ואגזוז זרימה חופשית כבר שמתי. ומפה מגיעה השאלה. האם ההזרקה יכולה להתמודד עם זה? לא פתחתי את התיבה מעבר אבל כן נעשו שינויים קטנים

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מנוע יונק מה שיש בקופסה כל עוד זה סגור לא יהיה בעיות.
    התפקיד של הדלת זה לחמם את הממיר הקטליטי יותר מהר והתיבה גם לא קשורה למה שרשמת.

אשכולות דומים

  1. האם יש שינויים ביבוא קסדות לארץ?
    על ידי Alex77 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-05-2016, 19:37
  2. שינויים (גדולים) באתר ובפורום
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 00:44
  3. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 13-03-2016, 23:41
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 23-11-2015, 11:42
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 02:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO