עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: שמן בפילטר אוויר G DINK 125

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    11

    שמן בפילטר אוויר G DINK 125

    שלום יש לי G DINK 125 שנת 2014 עבר 5000 קמ יש לי בעיה שיש לי שמן בפילטר אוויר נזילות קטנות כאלה חשבתי זה מההחלקה שהוא עבר אז פתחתי את הפילטר ניקיתי אבל ממשיך לנזול לי משם שמן בקטנה בדקתי במדיד שמן אין יותר מידי שמן ולא חסר שמן הקטנוע לא מעשן מהאגזוז מה יכול להיות הבעיה ? זה תקין?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    זה לא תקין אתה צריך לשפץ את המנוע או שתמשיך ככה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    11
    מה לשפץ איפה הבעיה?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הבעיה שהפיצוץ חודר את הרינגים ומרים את השמן מהאגן לתיבת האוויר דרך הנשם קרטר.
    חפש על תופעה שנקראת blow by הכל יוסבר.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    11
    יש עוד דרך לזהות שזה
    blow by יכול להיות זה משהו אחר?

  6. #6
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    אצלי באופנוע אני סובל מבעיה דומה.
    במקרה שלי מדובר במחזיר שמן שיושב
    על הבאלנסר, מה שמצריך פתיחת מנוע
    (ועל הדרך אוברהול מלא).

    במקרה שלך מדובר בקטנוע עם ק"מ מאוד נמוך
    (אפילו לקטנוע קטן) אז נראה לי לא הגיוני
    שכבר הלכו רינגים או כל בעיה אמיתית במנוע.

    יותר הגיוני שמהחלקה שעשית מעט שמן
    הגיע לנשם ומשם לתיבת אוויר.

    אל תמהר ללכת על שיפוץ, תנקה טוב את התיבה
    ותבדוק שוב עוד איזה 100-200 ק"מ מה המצב.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    נשם קרטר ממוקם ברוב המקרים על מכסה שסתומים או יחובר ישירות לקרטר (בלוק מנוע),הנשם לעתים מצויד בשסתום כיוון אחד.
    למערכת יש כמה תפקידים - שחרור לחצים חיוביים ושליליים שהבוכנות יוצרות בבלוק מעצם התנועה שלהן,שחרור כמות גזים מבוקרת שחודרת את הרינגים ושחרור אדיי שמן שנוצרים מהתנועה של החלקים.

    המערכת מחוברת לתיבת האוויר לטובת מחזור של כל הרעלנים האלה ע"י שריפה מחזורית מתחדשת.

    בלנסר היא משקולת שמסתובבת על ציר ומחוברת בד"כ ישירות לארכובה.
    הציר של הבלנסר בכלל לא גובל עם האזור החיצוני של הקייסים,לרוב,אז גם אין מחזירי שמן.

    עכשיו תסביר לי בבקשה איך המחזיר שמן שציינת קשור לזה שיש שמן מנוע בתיבת האוויר?

  8. #8
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    במקרה שלי (במוו F650) קיימת הפרדה בין ציר הבלאנסר
    לקייס הימני בו יושב האלטרנטור.
    ברגע שנפרץ המחזיר (וזו בעיה די ידועה בדגם הזה בכלים
    שעברו את ה-150,000 ק"מ),
    השמן העודף בתא האלטרנטור מגיע לנשם.


    ואם היית שם לב הזכרתי את זה כדוגמה
    לעוד דרך בה יכול להגיע שמן לנשם, ומשם לתיבת האוויר
    והבהרתי שמדובר במקרה שלי, וזה לא נכון לכל המנועים.

    ולפי התמונה ששלח הבחור, נראה שמדובר בכמה טיפות
    ולא משהו אקוטי שמצריך החלפת רינגים.

    דרך אגב, בכל אופנוע יש מצב שאדי שמן מסתננים
    דרך הנשם אל תיבת האוויר. בגלל זה גם קיים צינור עודפים
    עם פקק שיוצא מתיבת האוויר. בשביל שפעם ב... ינוקז
    משם מעט השמן שהצטבר.
    כל עוד מדובר בכמות קטנה זה נחשב תקין.
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 01-07-2016 בשעה 12:37.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    אצלי באופנוע אני סובל מבעיה דומה.
    במקרה שלי מדובר במחזיר שמן שיושב
    על הבאלנסר, מה שמצריך פתיחת מנוע
    (ועל הדרך אוברהול מלא).

    במקרה שלך מדובר בקטנוע עם ק"מ מאוד נמוך
    (אפילו לקטנוע קטן) אז נראה לי לא הגיוני
    שכבר הלכו רינגים או כל בעיה אמיתית במנוע.

    יותר הגיוני שמהחלקה שעשית מעט שמן
    הגיע לנשם ומשם לתיבת אוויר.

    אל תמהר ללכת על שיפוץ, תנקה טוב את התיבה
    ותבדוק שוב עוד איזה 100-200 ק"מ מה המצב.

    פתחתי ניקיתי נסעתי עדיין יוצא לשם שמן

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    אם אני לא טועה יש גם צינורית קטנה שיוצאת מהגיר ומתחברת לתיבת האויר (נשם גיר)יכול להיות שבטיפול מילאו יותר מדי שמן גיר והעודפים יצאו לתיבת האויר בנוסף מאוד יכול להיות שכתוצאה מההחלקה יצאו שמנים מהגיר /מהמנוע ועשו דרכם לתיבת האויר ועדיין נשארו שאריות שממשיכות לצאת.
    בנוסף תבדוק גם מה שכתב "שעיר בגבב" אם יש לך צינור/ת עודפים עם פקק בתחתית התיבה ואם יש תסיר את הפקק ותנקז מה שיש בתוכו,עושים את זה בטיפולים השוטפים .
    בהצלחה

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    אם אני לא טועה יש גם צינורית קטנה שיוצאת מהגיר ומתחברת לתיבת האויר (נשם גיר)יכול להיות שבטיפול מילאו יותר מדי שמן גיר והעודפים יצאו לתיבת האויר בנוסף מאוד יכול להיות שכתוצאה מההחלקה יצאו שמנים מהגיר /מהמנוע ועשו דרכם לתיבת האויר ועדיין נשארו שאריות שממשיכות לצאת.
    בנוסף תבדוק גם מה שכתב "שעיר בגבב" אם יש לך צינור/ת עודפים עם פקק בתחתית התיבה ואם יש תסיר את הפקק ותנקז מה שיש בתוכו,עושים את זה בטיפולים השוטפים .
    בהצלחה
    אתה יכול להגיד לי בבקשה איפה המיקום של הצינור עודפים ? הסתכלתי לא מצאתי

  12. #12
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ציטוט נכתב במקור על ידי marko צפיה בהודעה
    פתחתי ניקיתי נסעתי עדיין יוצא לשם שמן
    כמה שמן?
    כמה טיפות או שאתה ממש רואה הצטברות רצינית?

    משהו שנראה כמו לחות או כמה טיפות על הדפנות זה תקין.

    לפי התמונה ששלחת התיבה נראית די נקייה, בסה"כ
    כמה טיפות על המכסה.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    כמה שמן?
    כמה טיפות או שאתה ממש רואה הצטברות רצינית?

    משהו שנראה כמו לחות או כמה טיפות על הדפנות זה תקין.

    לפי התמונה ששלחת התיבה נראית די נקייה, בסה"כ
    כמה טיפות על המכסה.
    כשאני פותח את המיכסה נוזל איזה 5 טיפות והשאר אני מנגב עם נייר כשהקטנוע עומד במקום הוא משאיר כמה נזילות

  14. #14
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    נזילת שמן שממש מטפטף על הרצפה זה לא תקין.

    2 אופציות:
    או שאתה לא בודק שמן כמו שצריך וקיים עודף,
    או רינגים עייפים.

    במקרה שלך לא מכיר איך המנוע בנוי והאם
    יכול להיות מחזיר שמן פרוץ (וגם לא סביר בקילומטרז' נמוך).
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    נזילת שמן שממש מטפטף על הרצפה זה לא תקין.

    2 אופציות:
    או שאתה לא בודק שמן כמו שצריך וקיים עודף,
    או רינגים עייפים.

    במקרה שלך לא מכיר איך המנוע בנוי והאם
    יכול להיות מחזיר שמן פרוץ (וגם לא סביר בקילומטרז' נמוך).
    הטיפול האחרון שעשיתי היה בעופר אבניר הם מילו לי שמן אני לא עושה טיפולים לבד כל יום אני בודק שמן המפלס הוא בידיוק כמו שצריך להיות לא חסר בכלל ואין יותר מידיי

אשכולות דומים

  1. |בקשה| אני מחפש המלצה לתושבת לאייפון לG-DINK 125.
    על ידי m1ndread בפורום פורום ציוד
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 09:36
  2. אהלן חברים, שאלה: מה עדיף לרכוש? G-DINK 125 או NEW -DINK 125?
    על ידי m1ndread בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-05-2016, 21:53
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  4. G-DINK 250i 2014 למכירה
    על ידי PPSS בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-01-2016, 12:38
  5. קימקו G Dink 250 החדש. המלצות?
    על ידי guyg בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 13:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO