נשם קרטר ממוקם ברוב המקרים על מכסה שסתומים או יחובר ישירות לקרטר (בלוק מנוע),הנשם לעתים מצויד בשסתום כיוון אחד.
למערכת יש כמה תפקידים - שחרור לחצים חיוביים ושליליים שהבוכנות יוצרות בבלוק מעצם התנועה שלהן,שחרור כמות גזים מבוקרת שחודרת את הרינגים ושחרור אדיי שמן שנוצרים מהתנועה של החלקים.
המערכת מחוברת לתיבת האוויר לטובת מחזור של כל הרעלנים האלה ע"י שריפה מחזורית מתחדשת.
בלנסר היא משקולת שמסתובבת על ציר ומחוברת בד"כ ישירות לארכובה.
הציר של הבלנסר בכלל לא גובל עם האזור החיצוני של הקייסים,לרוב,אז גם אין מחזירי שמן.
עכשיו תסביר לי בבקשה איך המחזיר שמן שציינת קשור לזה שיש שמן מנוע בתיבת האוויר?


ציטוט ההודעה בתגובה