במקרה שלי (במוו F650) קיימת הפרדה בין ציר הבלאנסר
לקייס הימני בו יושב האלטרנטור.
ברגע שנפרץ המחזיר (וזו בעיה די ידועה בדגם הזה בכלים
שעברו את ה-150,000 ק"מ),
השמן העודף בתא האלטרנטור מגיע לנשם.
ואם היית שם לב הזכרתי את זה כדוגמה
לעוד דרך בה יכול להגיע שמן לנשם, ומשם לתיבת האוויר
והבהרתי שמדובר במקרה שלי, וזה לא נכון לכל המנועים.
ולפי התמונה ששלח הבחור, נראה שמדובר בכמה טיפות
ולא משהו אקוטי שמצריך החלפת רינגים.
דרך אגב, בכל אופנוע יש מצב שאדי שמן מסתננים
דרך הנשם אל תיבת האוויר. בגלל זה גם קיים צינור עודפים
עם פקק שיוצא מתיבת האוויר. בשביל שפעם ב... ינוקז
משם מעט השמן שהצטבר.
כל עוד מדובר בכמות קטנה זה נחשב תקין.


ציטוט ההודעה בתגובה