שלום לכולם,

השאלה על סגירת אום/בורג במומנט הנכון קפץ לי השבוע במוסך שהחלפתי גלגל.
כאשר אני מביט במוסכניק בסוף העבודה לוקח את האקדח אוויר ומתחיל לסגור אום לגלגל אחורי וברגים באותו אקדח אוויר כאילו אין הבדל וסוגר ברגים כמו מים.
כמובן שאני לא מצפה שהם יתחילו לפתוח ספר רכב לבדוק כל בורג כמה מומנט וכו'.
יש ברגים שכמובן אפשר לפי הרגש אבל למשל אום של גלגל אחורי או ווריאטור שהם דורשים סגירת מומנט יחסית גדולה...NM 100+,
איך הם מבצעים את הסגירה כך שהוא לא יטחן את ההברגה וכך שגם היא לא תיהיה מתחת למומנט הרצוי?

מדוע אני שואל?
את הטיפול הבא אני יעשה לבד לקטנוע כי הוא סיים תקופת אחריות,ואני מתלבט האם לקנות אקדח אוויר לקומפרסור או פשוט להשתמש במד מומנט.
מה דעתכם בנושא?

תודה רבה,
בן.