ווילי זה דיבלי !!!
המשטרה ממש לא אוהבת לראות אופנוע שנוסע על גלגל אחד. (אי שליטה באופנוע)
הסיכוי שתתרסק ותשלם במוסך אלפים רבים של $$$ גדל משמעותית על גלגל אחד.
הסיכוי שתפגע בך ובסובבים אותך גדל משמעותית.
ווילי על הכביש זה סיכון שאני לא מוכן לקחת. (לפעמים יוצא לי פאוור ווילי קטן,אבל בלי כוונה)
לעומת זאת קח כל אופנוע שטח. רד למקום שלא רואים ולא שומעים ותלמד את רזי הרמת הגלגל.
אני תמיד אומר קח אופניים (עדיף הרים) ותתאמן. תמצא את הנקודה ומשם המעבר לאופנוע יותר פשוט.
חוקי הווילי
1. גוף כמה שיותר אחורה על האופנוע (העברת משקל לאחור) במיוחד באופנועים קטני נפח.
2. את רוב העבודה אתה צריך לעשות ולא האופנוע.
3. רגל על הברקס האחורי כל הזמן.
4. שליטה בקלאטץ.
והמון שעות של ניסוי
אני חטפתי בומבה רצינית בעת שעשיתי אימון לווילי בשטח.
הנה סרטון שמסביר ממש טוב לדעתי.