תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: התייעצות| האם כדאי לקנות אופנוע 250 סמ"ק בימינו?

צפייה משולבת

  1. #1

    התייעצות| האם כדאי לקנות אופנוע 250 סמ"ק בימינו?

    היי,

    הייתי רוצה לשאול את דעתכם לגביי כל שינוי הרישוי של a1.
    האם "משתלם" לרוכב צעיר, חדש וחסר ניסיון לקנות אופנוע בנפח 250 סמ"ק? אני חושב קדימה, כלומר על היום בו אהיה צריך למכור את האופנוע במידה וארצה להגיע לנפחים גדולים יותר (אני יודע שכרגע זה רחוק, אבל היי, שנתיים עוברים מהר מאוד). השוק הפך למעט בעייתי עכשיו כאשר אופנועים של 300, 400, 500 סמ"ק ואף יותר נכנסים לקטגוריית ה a1, והפחד שלי הוא שלאופנועים 250 סמ"ק לא יהיה ביקוש כלל בעוד שנה-שנתיים או לחילופין אאלץ למכור במחיר לא שפוי כדי להיפטר מהכלי.

    הדרישות שלי (אופנוע, נסיעה יומיומית בתוך העיר, פעמיים-שלוש בשבוע מחוץ לעיר) הובילו אותי לחפש נינג'ה 250, כאשר הסכום שהייתי מוכן להוציא על האופנוע היה 20k. בדרך תקלתי במציאה- אופנוע שנת 2010, יד 2 ברישיון, שמור ונראה יפה (לא ביקר אצל סטפן עדין, אבל הבחור מתחייב בבדיקה) במחיר של 19k. לפניי שאני מוציא כסף, האם לדעתכם יש טעם לפתוח את הכיס ולהסתכל לכיוון של 300 סמ"ק ומעלה? מזכיר שאני רוכב ללא ניסיון כלל.

    ובלי קשר מה דעתכם על honda cbr250? זול יותר מהנינג'ה, אבל משום מה כל החברים שלי אמרו לי להתרחק מהכלי הזה.

    סליחה על החפירה ותודה לכל העוזרים.
    דן.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    האופנועים של ה250 עדיין יותר זולים מאלה של ה400 אז מי שמחפש משהו יותר זול זאת עדיין אופציה בשבילו.
    חוץ מזה, יש מדרגה במחירי הביטוח. עד 250 זה מחיר אחד ואילו כל האופנועים מ251 ומעלה זה מקפיץ את המחיר בצורה לא שפויה בעליל.

    כל עוד לא ישנו את מדרגות הביטוח אז נראה לי שעדיין יהיה שוק ל250. אם זה יקרה אז תהיה סוג של נפילה. אבל מי יודע מה יהיה עם זה...


    למשל אם אני מכניס פרטים למחשבון הביטוח אני מקבל
    עבור 249 סמ"ק: 3002 ש"ח | בלי השתתפות 4289 ש"ח
    עבור 251: 4204 ש"ח | בלי השתתפות 6006 ש"ח
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 14-07-2015 בשעה 16:02.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    אופנוע ראשון אמור להיות חלש כדי ללמוד את רזי הרכיבה ביתר קלות.
    אופנוע ראשון יפול הרבה אז עדיף שתהיה לו מינימום פלסטיקה [לא cbr,לא zx,לא ימאהה r3 וכד'].

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    250 סמ"ק הם בעיקר זולים בטיפולים, בדלק ובביטוח.
    לדעתי זה המינימום אופנוע שאתה צריך בשביל לחרוש את הארץ בשלווה. אין לך בעיה לשייט על 110 על כביש מהיר או להשתחל בכל חור בתנועה עירונית פקוקה.
    סה"כ הם שומרים על מחירים קרובים יחסית למחירון ולא שונים בהרבה מהאחים הגדולים שלהם. מי שמחפש אופנוע בזול, יחפש 250 שמור גם עוד שנתיים. ממה שראיתי, מי שאוהב אופנועים, החלום שלו לא נגמר 250 או 500 סמ"ק. זה פחות או יותר אותו סיפור בכל הקטגוריה של a1, תמיד יהיה מישהו שמוכר כלי שחוט במחיר מציאה או כאלה שקיבלו רשיון ומוכנים למחיר רצפה רק כדי לשדרג למשהו גדול יותר.

    בתקציב של 20 אני לא חושב שתמצא משהו הרבה יותר טוב. כל ה-300+ מתחילים רק ב30 אלף ומזנקים מעלה.
    אם לא היית מוגבל בתקציב, אני הייתי ממליץ על ה-500 של הונדה. הוא יעשה את כל מה שה-250 עושה רק בפחות רעש, פחות עבודת קלאצ' ובצורה יותר בוגרת ורגועה.
    סה"כ עד לפני שנה, אנשים עברו את ה-a1 בכיף על כלים כמו הנינג'ה ובחו"ל יש לא מעט שחוזרים מאופנועים גדולים לקטנים בשביל להרגיש את הכיף של 10000 סל"ד מבלי להגיע למהירויות לא חוקיות.

    אני אישית בעל רשיון a ורוכב על הפיציאר אז אני די משוחד. אני מת עליו אבל אני לא אשקר ואגיד שאני לא מגניב מבטים לכיוון כלים גדולים יותר.
    מבחינת בעיות אני לא הבן אדם האידאלי לענות לך כי לא יצא לי לרכב איתו מספיק אבל מבחינת לספק סחורה, הוא עושה את זה כמו גדול.
    אני נוסע הרבה עם חברה, חלק לא קטן מזה על כבישים מהירים ולא קרה שהרגשתי מוגבל באופן כלשהו. סה"כ הוא אופנוע מאוד נפוץ ולא חסר ביקורות או מבחני השוואה.
    ה-250 היפנים הם כלים אמינים יחסית ונראה שנפלת על דיל סבבה.

    בהצלחה בקניה ורכיבות בטוחות.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    250 סמ"ק הם בעיקר זולים בטיפולים, בדלק ובביטוח.
    לדעתי זה המינימום אופנוע שאתה צריך בשביל לחרוש את הארץ בשלווה. אין לך בעיה לשייט על 110 על כביש מהיר או להשתחל בכל חור בתנועה עירונית פקוקה.
    סה"כ הם שומרים על מחירים קרובים יחסית למחירון ולא שונים בהרבה מהאחים הגדולים שלהם. מי שמחפש אופנוע בזול, יחפש 250 שמור גם עוד שנתיים. ממה שראיתי, מי שאוהב אופנועים, החלום שלו לא נגמר 250 או 500 סמ"ק. זה פחות או יותר אותו סיפור בכל הקטגוריה של a1, תמיד יהיה מישהו שמוכר כלי שחוט במחיר מציאה או כאלה שקיבלו רשיון ומוכנים למחיר רצפה רק כדי לשדרג למשהו גדול יותר.

    בתקציב של 20 אני לא חושב שתמצא משהו הרבה יותר טוב. כל ה-300+ מתחילים רק ב30 אלף ומזנקים מעלה.
    אם לא היית מוגבל בתקציב, אני הייתי ממליץ על ה-500 של הונדה. הוא יעשה את כל מה שה-250 עושה רק בפחות רעש, פחות עבודת קלאצ' ובצורה יותר בוגרת ורגועה.
    סה"כ עד לפני שנה, אנשים עברו את ה-a1 בכיף על כלים כמו הנינג'ה ובחו"ל יש לא מעט שחוזרים מאופנועים גדולים לקטנים בשביל להרגיש את הכיף של 10000 סל"ד מבלי להגיע למהירויות לא חוקיות.

    אני אישית בעל רשיון a ורוכב על הפיציאר אז אני די משוחד. אני מת עליו אבל אני לא אשקר ואגיד שאני לא מגניב מבטים לכיוון כלים גדולים יותר.
    מבחינת בעיות אני לא הבן אדם האידאלי לענות לך כי לא יצא לי לרכב איתו מספיק אבל מבחינת לספק סחורה, הוא עושה את זה כמו גדול.
    אני נוסע הרבה עם חברה, חלק לא קטן מזה על כבישים מהירים ולא קרה שהרגשתי מוגבל באופן כלשהו. סה"כ הוא אופנוע מאוד נפוץ ולא חסר ביקורות או מבחני השוואה.
    ה-250 היפנים הם כלים אמינים יחסית ונראה שנפלת על דיל סבבה.

    בהצלחה בקניה ורכיבות בטוחות.
    תקן אותי אם הבנתי לא נכון, אתה רוכב על הונדה cbr 250? ל2 חברים טובים מאוד שלי יש cbr שנת 2012 והם מבסוטים מהכלי עד הגג. ההתלבטות היחידה שלי בין הנינג'ה ל cbr היא שלאופנוע של הונדה יש הרבה יותר היצע שלא לדבר על כך שכל מי שמוכר נינג'ה חי בסרט ומבקש מחירים הזויים (ולכן אני חושד ב 20k שהוצעו לי).
    בשורה התחתונה, האם העובדה שיש לו פחות כוח סוס מהנינג'ה וצילינדר אחד הופכת את חווית הנסיעה בכביש מהיר למבאס? והאם הוא משייט על 110 או נחנק ב 110?

    תודה רבה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי DANKAT1990 צפיה בהודעה
    תקן אותי אם הבנתי לא נכון, אתה רוכב על הונדה cbr 250? ל2 חברים טובים מאוד שלי יש cbr שנת 2012 והם מבסוטים מהכלי עד הגג. ההתלבטות היחידה שלי בין הנינג'ה ל cbr היא שלאופנוע של הונדה יש הרבה יותר היצע שלא לדבר על כך שכל מי שמוכר נינג'ה חי בסרט ומבקש מחירים הזויים (ולכן אני חושד ב 20k שהוצעו לי).
    בשורה התחתונה, האם העובדה שיש לו פחות כוח סוס מהנינג'ה וצילינדר אחד הופכת את חווית הנסיעה בכביש מהיר למבאס? והאם הוא משייט על 110 או נחנק ב 110?

    תודה רבה.
    110 משייט לחלוטין, 120 אתה מרגיש שהוא עובד ו130 זה פחות או יותר כל מה שתשיג בלי לשכב על המיכל.
    אני לא יודע איך זה על הנינג'ה אבל ממה שהבנתי הוא מגיע ליותר אבל אתה גם על סלד גבוה יותר.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    אפשר גם 250 חדש בפחות מ 20.000 ש"ח
    loncin.co.il
    גילוי נאות - אני קשור ללונסין.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי ALF צפיה בהודעה
    אפשר גם 250 חדש בפחות מ 20.000 ש"ח
    loncin.co.il
    גילוי נאות - אני קשור ללונסין.

    די לדחוף אותו בלי קשר, שאלו על 250, לא על 125 , נכון הוא קצת יותר אבל בשום פנים לא משתווה ל 250 מודרני. ובכלל הפוסט החל בין 250 מול 500.

    וכן כולם הבינו את הגילוי הנאות .

    אבל מה עם גילוי נאות ויושרה.
    תציע מתי שרלוונטי

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    פותח הדיון כתב:
    הדרישות שלי (אופנוע, נסיעה יומיומית בתוך העיר, פעמיים-שלוש בשבוע מחוץ לעיר) ..., כאשר הסכום שהייתי מוכן להוציא על האופנוע היה 20k.

    אני קניתי אופנוע לונסין ולדעתי הוא מתאים לדרישות של פותח הדיון.
    זה אופנוע מצויין למתחילים ובמקום להתחיל עם אופנוע בן 5 שנים שאלוהים יודע מה עבר עליו, יש אופציה להתחיל עם אחד חדש מהניילונים ועם טיפול צמוד של ALF שלדעתי עושה מעל ומעבר מבחינת שירות.

    זה נכון שהוא חלש יותר מנינג'ה אבל גם הטיפולים והאחזקה שלו זולים יותר וגם לתקן אותו, אם חס וחלילה יפול לרוכב מתחיל, יעלה פחות.

    אני לא קשור ללונסין...
    הקשר היחיד שלי הוא שאני נהנה מהאופנוע וגם מקבל מחמאות על כמה שהוא יפה ומרשים.

    לא יזיק לפותח הדיון לעשות נסיעת מבחן ולראות אם זה מתאים לו.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    פותח הדיון כתב:
    הדרישות שלי (אופנוע, נסיעה יומיומית בתוך העיר, פעמיים-שלוש בשבוע מחוץ לעיר) ..., כאשר הסכום שהייתי מוכן להוציא על האופנוע היה 20k

    לא יזיק לפותח הדיון לעשות נסיעת מבחן ולראות אם זה מתאים לו.
    חייב להודות שלא רכבתי על הלונסין, מנסיון של קטנועים ואופנועים בין 50 סמק ועד 700 סמק, בין 5 כס ו 60 כ"ס , אופנוע , אמנם קל משקל 16 כ"ס לא ממש מסתדר ככלי בין עירוני בטוח, 2-3 פעמצים בשבוע בחלק מכבישי ארצנו זה יכול להיות בעייתי כשאתה איטי או בקצב התנועה.
    שוב יחזור הוויכוח שאפשר ב 125 לרכוב מעמק יזראעל לתל אביב, ויש גם כאלו שרכבו על 50 סמק מסביב לעולם. אז אפשר.
    כדאי ? זו כבר שאלה אחרת והיא כנראה תשאר סוביקטיבית
    עכשיו לגבי השאלות של פותח השירשור, הוא התלבט בין 250 ל 500 לא נמוך יותר.
    בנוסף הוא חושש לירדית ערך, הלונסין הוא חידה גדולה בנושא.

    למי שצריך להתנייד בעיר ומחפש אופנוע קליל הלונסין נראה פתרון סבבה, אבל קצת מעבר, אני מעלה סימן שאלה.
    ובזה סיימתי עם הלונסין , ועם alf ,
    באמת מאחל שימכרו הרבה כלים ונראה אותם נפוצים , גם במקום חלק מטנועי ארצנו.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני נסעתי על פיציאר והיא נתנה גם 150 קמ"ש.
    איך 130?
    וalf תבורך ותפרסם את עצמך בכל מקום וגם את לונסין.
    מגיע לכל היבואנים החזירים ללמוד איך לתמחר אופנועים.
    והלוואי ונקנה כולנו לונסין (אין לי שום קשר לחברה).
    ובאמת מה שהבחור מעל אמר זה שיקול מאוד חזק, כלי ב20,000 ש"ח עם אחריות ושקט נפשי.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    המחיר הוא 19.500 ש"ח.
    ובמסגרת מלחמות היהודים אז מכיוון שיש נגדי מלחמה...
    אז אני מוכן למכור במחיר של המתחרה "2" אופנועים
    דהיינו במחיר של 36.992 ש"ח ניתן לקבל 2 אופנועים

  13. #13
    Alf אני באמת מקווה לראות הרבה כלים של לונסין ובאמת הוא נראה אופנוע קטן וחביב, וכמו שכתבתי הוא יכול להיות כלי מאוד נחמד למתחילים ולהחליף קטנועים.
    הבעיה היא שהוא מתחרה בקטגורית a1 שגדלה לעד 47 כ"ס וגם מול ה 250 הישנים שהיו עד 33 כ"ס ורובם באזור ה 25 כ"ס הוא חלש יותר.
    וכאשר שואל מישהו חדש על אופנוע לבין עירוני שיכול לתת מענה ומבלי להסתכן אני קצת חלוק על ההתאמה, שוב, יש בינעירוני ויש.
    מי שגר בראשון ורוכב לת"א אין בעיה, כביש 1 קצת יותר בעייתי, (תלוי בשעות ובמקטע) .
    ולסיכום באמת מאחל לכולנו שתמכרו הרבה כלים , שיהיו אמינים כמו שמדווחים עליהם בחול, ושנראה פה עוד כלים.

  14. #14
    השוק הפך למעט בעייתי עכשיו כאשר אופנועים של 300, 400, 500 סמ"ק ואף יותר נכנסים לקטגוריית ה a1
    לא הבנתי את המשפט הזה ואת השיקול.
    השינוי שחילק את האופנועים מעל 50 סמ"ק לשתי קבוצות נכנס לתוקף בערך לפני 25 שנה.
    בשנים האחרונות החמירו את זה כשהבינו שנפח המנוע לא חשוב אלא החוזק של האופנוע ולכן הגבילו את זה עוד יותר וקבעו רף של 47 כ"ס ללא קשר לנפח.
    המשמעות היא שפחות כלים נמצאים בקטגוריה הזו ולא יותר. חלק מהכלים בעלי נפח של 300-500 וחוזק גבוה, יצאו מהקטגוריה הזו.
    אם כבר זה צריך לעודד אותך לקנות אופנוע בעל נפח קטן ולא להפחיד אותך.
    מעבר לזה אני מצטרף למה שכתב nihrider הפער הגדול הוא בביטוח וכל עוד זה לא ישתנה הביקוש לכלים כאלו יהיה עצום (לא גדול - עצום).
    למרות שהביקוש הוא עצום, כך גם היצע, מכיוון שהרבה מאד רוכבים מתחילים בכלים כאלו ואחרי זמן קצר של מקסימום מספר שנים הכלי לא מספק אותם והם רוצים למכור אותו.
    תיקח את זה בחשבון גם בקניה וגם במכירה.
    תתמקח היטב על המחיר כשאתה קונה, ואל תיבהל ממוכרים קשוחים (רובם יבינו לבד שצריך להוריד מחיר) ותיקח בחשבון שקרוב לוודאי שתמכור גם במחיר לא גבוה.
    כדאי גם לקחת בחשבון, שבדיוק כמוך, הרוב המוחלט של האנשים שרוכבים על כלים כאלו, הם לא בדיוק בעלי וותק של 50 שנה, כך שכדאי לבדוק טוב את הכלי ולראות שהוא לא שחוט.
    בהצלחה

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי רכישת אופנוע דו"ש בתקציב של כ- 25K
    על ידי Laurence בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:17
  2. (כ"ע) אופנוע ראשון לרוכב מתחיל עם A1 , מה כדאי?
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-04-2016, 22:47
  3. התייעצות - האם כדאי להחליף וריאטור לTMAX
    על ידי MotoGP בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 09:04
  4. וריאטור מלוסי לקטנוע j300. כדאי או לא כדאי?
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-01-2016, 14:48
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 16:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO