תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: התייעצות| האם כדאי לקנות אופנוע 250 סמ"ק בימינו?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    250 סמ"ק הם בעיקר זולים בטיפולים, בדלק ובביטוח.
    לדעתי זה המינימום אופנוע שאתה צריך בשביל לחרוש את הארץ בשלווה. אין לך בעיה לשייט על 110 על כביש מהיר או להשתחל בכל חור בתנועה עירונית פקוקה.
    סה"כ הם שומרים על מחירים קרובים יחסית למחירון ולא שונים בהרבה מהאחים הגדולים שלהם. מי שמחפש אופנוע בזול, יחפש 250 שמור גם עוד שנתיים. ממה שראיתי, מי שאוהב אופנועים, החלום שלו לא נגמר 250 או 500 סמ"ק. זה פחות או יותר אותו סיפור בכל הקטגוריה של a1, תמיד יהיה מישהו שמוכר כלי שחוט במחיר מציאה או כאלה שקיבלו רשיון ומוכנים למחיר רצפה רק כדי לשדרג למשהו גדול יותר.

    בתקציב של 20 אני לא חושב שתמצא משהו הרבה יותר טוב. כל ה-300+ מתחילים רק ב30 אלף ומזנקים מעלה.
    אם לא היית מוגבל בתקציב, אני הייתי ממליץ על ה-500 של הונדה. הוא יעשה את כל מה שה-250 עושה רק בפחות רעש, פחות עבודת קלאצ' ובצורה יותר בוגרת ורגועה.
    סה"כ עד לפני שנה, אנשים עברו את ה-a1 בכיף על כלים כמו הנינג'ה ובחו"ל יש לא מעט שחוזרים מאופנועים גדולים לקטנים בשביל להרגיש את הכיף של 10000 סל"ד מבלי להגיע למהירויות לא חוקיות.

    אני אישית בעל רשיון a ורוכב על הפיציאר אז אני די משוחד. אני מת עליו אבל אני לא אשקר ואגיד שאני לא מגניב מבטים לכיוון כלים גדולים יותר.
    מבחינת בעיות אני לא הבן אדם האידאלי לענות לך כי לא יצא לי לרכב איתו מספיק אבל מבחינת לספק סחורה, הוא עושה את זה כמו גדול.
    אני נוסע הרבה עם חברה, חלק לא קטן מזה על כבישים מהירים ולא קרה שהרגשתי מוגבל באופן כלשהו. סה"כ הוא אופנוע מאוד נפוץ ולא חסר ביקורות או מבחני השוואה.
    ה-250 היפנים הם כלים אמינים יחסית ונראה שנפלת על דיל סבבה.

    בהצלחה בקניה ורכיבות בטוחות.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    250 סמ"ק הם בעיקר זולים בטיפולים, בדלק ובביטוח.
    לדעתי זה המינימום אופנוע שאתה צריך בשביל לחרוש את הארץ בשלווה. אין לך בעיה לשייט על 110 על כביש מהיר או להשתחל בכל חור בתנועה עירונית פקוקה.
    סה"כ הם שומרים על מחירים קרובים יחסית למחירון ולא שונים בהרבה מהאחים הגדולים שלהם. מי שמחפש אופנוע בזול, יחפש 250 שמור גם עוד שנתיים. ממה שראיתי, מי שאוהב אופנועים, החלום שלו לא נגמר 250 או 500 סמ"ק. זה פחות או יותר אותו סיפור בכל הקטגוריה של a1, תמיד יהיה מישהו שמוכר כלי שחוט במחיר מציאה או כאלה שקיבלו רשיון ומוכנים למחיר רצפה רק כדי לשדרג למשהו גדול יותר.

    בתקציב של 20 אני לא חושב שתמצא משהו הרבה יותר טוב. כל ה-300+ מתחילים רק ב30 אלף ומזנקים מעלה.
    אם לא היית מוגבל בתקציב, אני הייתי ממליץ על ה-500 של הונדה. הוא יעשה את כל מה שה-250 עושה רק בפחות רעש, פחות עבודת קלאצ' ובצורה יותר בוגרת ורגועה.
    סה"כ עד לפני שנה, אנשים עברו את ה-a1 בכיף על כלים כמו הנינג'ה ובחו"ל יש לא מעט שחוזרים מאופנועים גדולים לקטנים בשביל להרגיש את הכיף של 10000 סל"ד מבלי להגיע למהירויות לא חוקיות.

    אני אישית בעל רשיון a ורוכב על הפיציאר אז אני די משוחד. אני מת עליו אבל אני לא אשקר ואגיד שאני לא מגניב מבטים לכיוון כלים גדולים יותר.
    מבחינת בעיות אני לא הבן אדם האידאלי לענות לך כי לא יצא לי לרכב איתו מספיק אבל מבחינת לספק סחורה, הוא עושה את זה כמו גדול.
    אני נוסע הרבה עם חברה, חלק לא קטן מזה על כבישים מהירים ולא קרה שהרגשתי מוגבל באופן כלשהו. סה"כ הוא אופנוע מאוד נפוץ ולא חסר ביקורות או מבחני השוואה.
    ה-250 היפנים הם כלים אמינים יחסית ונראה שנפלת על דיל סבבה.

    בהצלחה בקניה ורכיבות בטוחות.
    תקן אותי אם הבנתי לא נכון, אתה רוכב על הונדה cbr 250? ל2 חברים טובים מאוד שלי יש cbr שנת 2012 והם מבסוטים מהכלי עד הגג. ההתלבטות היחידה שלי בין הנינג'ה ל cbr היא שלאופנוע של הונדה יש הרבה יותר היצע שלא לדבר על כך שכל מי שמוכר נינג'ה חי בסרט ומבקש מחירים הזויים (ולכן אני חושד ב 20k שהוצעו לי).
    בשורה התחתונה, האם העובדה שיש לו פחות כוח סוס מהנינג'ה וצילינדר אחד הופכת את חווית הנסיעה בכביש מהיר למבאס? והאם הוא משייט על 110 או נחנק ב 110?

    תודה רבה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי DANKAT1990 צפיה בהודעה
    תקן אותי אם הבנתי לא נכון, אתה רוכב על הונדה cbr 250? ל2 חברים טובים מאוד שלי יש cbr שנת 2012 והם מבסוטים מהכלי עד הגג. ההתלבטות היחידה שלי בין הנינג'ה ל cbr היא שלאופנוע של הונדה יש הרבה יותר היצע שלא לדבר על כך שכל מי שמוכר נינג'ה חי בסרט ומבקש מחירים הזויים (ולכן אני חושד ב 20k שהוצעו לי).
    בשורה התחתונה, האם העובדה שיש לו פחות כוח סוס מהנינג'ה וצילינדר אחד הופכת את חווית הנסיעה בכביש מהיר למבאס? והאם הוא משייט על 110 או נחנק ב 110?

    תודה רבה.
    110 משייט לחלוטין, 120 אתה מרגיש שהוא עובד ו130 זה פחות או יותר כל מה שתשיג בלי לשכב על המיכל.
    אני לא יודע איך זה על הנינג'ה אבל ממה שהבנתי הוא מגיע ליותר אבל אתה גם על סלד גבוה יותר.

אשכולות דומים

  1. התייעצות לגבי רכישת אופנוע דו"ש בתקציב של כ- 25K
    על ידי Laurence בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:17
  2. (כ"ע) אופנוע ראשון לרוכב מתחיל עם A1 , מה כדאי?
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-04-2016, 22:47
  3. התייעצות - האם כדאי להחליף וריאטור לTMAX
    על ידי MotoGP בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 09:04
  4. וריאטור מלוסי לקטנוע j300. כדאי או לא כדאי?
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-01-2016, 14:48
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 16:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO