לא הבנתי את המשפט הזה ואת השיקול.השוק הפך למעט בעייתי עכשיו כאשר אופנועים של 300, 400, 500 סמ"ק ואף יותר נכנסים לקטגוריית ה a1
השינוי שחילק את האופנועים מעל 50 סמ"ק לשתי קבוצות נכנס לתוקף בערך לפני 25 שנה.
בשנים האחרונות החמירו את זה כשהבינו שנפח המנוע לא חשוב אלא החוזק של האופנוע ולכן הגבילו את זה עוד יותר וקבעו רף של 47 כ"ס ללא קשר לנפח.
המשמעות היא שפחות כלים נמצאים בקטגוריה הזו ולא יותר. חלק מהכלים בעלי נפח של 300-500 וחוזק גבוה, יצאו מהקטגוריה הזו.
אם כבר זה צריך לעודד אותך לקנות אופנוע בעל נפח קטן ולא להפחיד אותך.
מעבר לזה אני מצטרף למה שכתב nihrider הפער הגדול הוא בביטוח וכל עוד זה לא ישתנה הביקוש לכלים כאלו יהיה עצום (לא גדול - עצום).
למרות שהביקוש הוא עצום, כך גם היצע, מכיוון שהרבה מאד רוכבים מתחילים בכלים כאלו ואחרי זמן קצר של מקסימום מספר שנים הכלי לא מספק אותם והם רוצים למכור אותו.
תיקח את זה בחשבון גם בקניה וגם במכירה.
תתמקח היטב על המחיר כשאתה קונה, ואל תיבהל ממוכרים קשוחים (רובם יבינו לבד שצריך להוריד מחיר) ותיקח בחשבון שקרוב לוודאי שתמכור גם במחיר לא גבוה.
כדאי גם לקחת בחשבון, שבדיוק כמוך, הרוב המוחלט של האנשים שרוכבים על כלים כאלו, הם לא בדיוק בעלי וותק של 50 שנה, כך שכדאי לבדוק טוב את הכלי ולראות שהוא לא שחוט.
בהצלחה