לפני שעוד אנשים יפנטזו סתם (כולל אותי) עד מפח נפש - מבדיקה קצרה שעשיתי עלה שישנם שני דגמים מקבילים:
1. זומר, שמיוצר עד היום בנפח אחד ויחיד של.... 50 סמ"ק.
2. הזומר הגדול, שנקרא ביג רוקוס, בנפח 250 סמ"ק, הופסק יצורו לפני 9 שנים.
לידיעתכם.
נכון להיום אי אפשר להביא כלי חדש שאין לו הוראת רישום אבל ... יכול להיות שבקרוב יהיה שינוי אבל ... אם לא יהיה שינוי במיסים הכלי יעלה בארץ קרוב ל35 אלף ש"ח טבין ותקילין.
ועכשו מי עוד רוצה כזה ?
לפני שעוד אנשים יפנטזו סתם (כולל אותי) עד מפח נפש - מבדיקה קצרה שעשיתי עלה שישנם שני דגמים מקבילים:
1. זומר, שמיוצר עד היום בנפח אחד ויחיד של.... 50 סמ"ק.
2. הזומר הגדול, שנקרא ביג רוקוס, בנפח 250 סמ"ק, הופסק יצורו לפני 9 שנים.
לידיעתכם.
במאיר באמת אמרו שהם לא נוהגים לתת אישורים , אבל הבנתי מהמנהל הטכני שלהם שאישור שמוסך מורשה של היבואן מוכן לטפל בכלי,אמור לספק את משרד התחבורה. (גם ההערה שלו שבמידה ותהיה בעיה "דבר איתנו שוב ונראה איך לעזור" נשמעה שזה לא סוף פסוק..
לגבי הסיבוך שביבוא אישי של אופנוע והסתמכות על קניית חלפים מחו''ל.. אני כבר עברתי טוב טוב את מסלול המכשולים הזה.(עם אופנוע אספנות)
זה היה מתיש, לא זול, אבל אפשרי.
אנסה את מזלי ומבטיח לעדכן.
בהצלחה!
עוקב![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אגב הוצאתי השבוע את האף מהבית וזה מה שראיתי בשכונה :
550 מטר מהבית
אומנם עברה שנה אבל אתמול "קיבלתי" כלי כזה (זנן)
עכשו צריך להחליט האם כדאי להחזיר אותו לכביש או לשמור למזכרת כפסל
ברכות!
בהחלט קלאסיקה ישראלית/סינית מודרנית לפנתאון
אפשר לראות?
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
מוזר שאף אחד לא מזכיר את העובדה שהזומר יובא לישראל בעבר, במספר יחידות בודדות, על ידי הונדה עצמה...
(העובדים עצמם באולם התצוגה היו מכנים אותו "יוצר פקקים", על משקל "חולץ פקקים". מרוב שהיה איטי ומסורבל)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הביאו את ה50 סמ"ק , ה BIG RUCKUS היה 250 סמ"ק
החיקוי הסיני הוא 125 סמ"ק.