בלגונה סקה הדבר שבלט אולי יותר מכל דבר אחר הוא העובדה שאופנועי המפעל של קוואסאקי ודוקאטי (כשהצליחו לסיים על 2 גלגלים) פתחו בשני המרוצים פער של מעל 11 שניות בינם לבין כל היתר. כשזה קורה במרוץ בודד תמיד תהיה האפשרות שמדובר היה ביד המקרה, אבל כשדבר כזה חוזר על עצמו בעקביות יום אחרי יום - זה כבר לא מקרה.
השילוב בין האופנועים של שתי היצרניות הללו לרוכבים שעליהם הוא ברמה אחת אם לא שתיים מעל שאר הגריד, והנטישה של אפריליה העונה פשוט הבליטה את זה, אחרי שבעונה שעברה טורס והאסלם עוד איכשהו מלאו את השטח המת הזה שבין המובילים לבין המשתרכים...
וכמו שכתבתי בעבר, אולי זה הערך המוסף של 2 מרוצים בסבב אחד - היכולת לגזור משמעויות מ-2 המרותצים גם יחד, ולא להסתפק ב'אולי' ו-'מה אם?'...
הרוכבים יוצאים לחופשת הקיץ שלהם, נתראה בעוד חודשיים.![]()


ציטוט ההודעה בתגובה