תעבור לפרי ואם עדיין יש בעיה יש סתימה בצינור הזנה ראשי או שהגבהים של המצופים נמוכים מידי ודלק לא מגיע לדיזת פיילוט.
ברשותי GS500 שנת 2003 שעבר לפני מספר ימים החלפת פילטר אוויר פשוטה (חייב לציין שהפילטר הקודם היה סתום), לאחר ההחלפה החליט הכלי להניע למספר דקות שאחריהם לא הניע עוד. התחלתי בבדיקות שבהם נמצא שדלק לא מגיע לשתי הצילינדרים כלל, הקרבורטורים שעברו ניקוי לפני בערך חודשיים יבשים לגמרי - לא יוצא מהם טיפת דלק אבל דלק מגיע ונמצא שהכוסית דלק מתמלאת בשתיהם..
אני אבוד ואשמח לקבל רעיונות לתקלה אני בינתיים חושד ב FUEL COCK
תעבור לפרי ואם עדיין יש בעיה יש סתימה בצינור הזנה ראשי או שהגבהים של המצופים נמוכים מידי ודלק לא מגיע לדיזת פיילוט.
יכול להיות שבזמן ההחלפה השתחרר לכלוך מהפילטר (שהיה "סתום" כדבריך) לתוך הקרבורטור וסתם דיזות/מעברי דלק?
עוד כיוון: אם הפילטר היה סתום, יכול להיות שהתערובת עכשיו, עם פילטר נקי, ענייה מדי.
נתתי עוד ניסיון עם צ'וק וברז דלק על PRIME, האופנוע הניע ועבד עגול על 2000 סל"ד עד שהתחמם (בערך 2 דקות ) ונכבה ולא הסכים להניע יותר.
ועוד משהו - כשהיה מונע ונתתי טיפה גז הוא פשוט מת באותו רגע