ממליץ לך לחתוך אטם בצורה הנכונה מנייר אטמים כמו שהציעו, ולא להשתמש בסיליקון, בעיקר (אבל לא רק) בגלל שנראה שאתה לא מנוסה, ממספר סיבות:

- סיליקון עלול להכנס להברגות ולהתקשות שם עם הבורג, והדרך לבורג תקוע / הברגה הרוסה קצרה
- שכבת סיליקון עבה מדי ו/או שלא פוזרה כראוי תגרום לזה שכשתהדק את המכסה הסילקון יכנס פנימה לצד הפנימי של המכסה, ועכשיו יש לך חתיכות סיליקון מסתובבות במנוע
- כשתרצה לשים את אטם כמו שצריך, תצטרך להתחיל לגרד טוב טוב את הסיליקון מהמשטחים, שזו גם עבודה מעצבנת וגם סכנה לשריטת המשטחים מה שיגרום לאטימה לא טובה גם עם האטם המקורי.