מה המשמעות של החלפת מנוע - איזו מין כותרת זו?
המשמעות שהיה מנוע אחד...עכשיו יש מנוע אחר - זהו.
אני מציע לחשוב בפעם הבאה על ניסוח יותר ענייני לכותרת.
תיקנתי לך.
אז בהמשך לחיפושי אחר אופנוע חדש חזרתי לזלוג לכיוונו של הורסיס.
אני מודע לזה שהיו בעיות מנוע וגם לעובדה שקיימים לא מעט חברה שמוכרים כלים עם "מנוע חדש".
השאלה - מה זה אומר לגבי? האם צריך להיזהר מכלים אלו? האם מדובר במחלות שיחזרו על עצמן? האם בכלל לשקול לקנות ורסיס (או בכלל אופנוע אחר שעבר החלפת מנוע)?
מה המשמעות של החלפת מנוע - איזו מין כותרת זו?
המשמעות שהיה מנוע אחד...עכשיו יש מנוע אחר - זהו.
אני מציע לחשוב בפעם הבאה על ניסוח יותר ענייני לכותרת.
תיקנתי לך.
אני לא רוצה להטעות אותך ולכן ממליץ לך להתייעץ עם מישהו שעשה את זה אבל ממה שהבנתי, צריך ראש מנוע תקין.
להחליף מנוע עם פגום במנוע חדש עם אותו פגם נשמע לי די טיפשי אבל הכל אפשרי במדינתנו האהובה.
מה שאתה צריך לעשות זה לראות על חשבונית הטיפול את מק״ט החלק שהוחלף ולוודא שזה אכן חלק תקין.
שקלתי בזמנו לקנות וורסיס כי הוא כלי לא רע אבל עם פגם די חמור.
עלות הטיפול יכולה להשתנות ממקום למקום ואני לא רוצה לזרוק מספרים לא מדוייקים אבל אני לא חושב שזה יעלה פחות מ-3000.
אם אתה מוצא כלי שאתה מרוצה ממנו והבעלים שלו מבין את הבעיה ומוכן להתקזז על העניין, אז למה לא?
המנוע חדש זה מנוע עם פגם במנוע עם פגם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מצאתי משהו שאולי יעזור:
http://www.thaivisa.com/forum/topic/...e-recall-2010/
המנועים לא פגומים השסתומי פליטה פגומים.
מי שמחליף שסתומים יכול להיות שקט לפחות בקשר לכשל חמור כמו זה.
מנוע חדש אולי הכוונה למנועים שעבור מפגש שסתום בוכנה - אלה לא טיפלו בשסתומים והם נשברו ונמחצו על ידי הבוכנה,נזק מכני גדול דורש הרבה עבודה וכסף.
טריבל בארץ "מנוע חדש" זה מפירוק של אופנוע מרוסק
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תודה חברים - נראה לי שאמנע מחילופים וכו'
לקראת רכישה של כלי 2012 עם 35 אלף קילומטר ,לבעלים לא ידוע על בעיה כלשהי.
לפי הבנתי יש בעיה של קריסת שסתום הפליטה בכל סדרת הer והוורסיס בין השנים 2010-2014 האם זה יתכן שחברה בסדר גודל של קוואסאקי משאירה תקלה כזאתי במשך 4 שנים והאם ישנו חלק אפטר מארקט שיכול לפתור את הבעיה...
ואם כבר אני רושם פה אז אולי חשבתי לשנות כיוון מהוורסיס לכלי אחר (לא הויסטורם) התקציב עומד על 35k ללא הגבלת רישיון מאוד מדבר אלי הקרוסאוברים ונייקידים (כן אני יודע שזה סגנון אחר לגמרי) המלצות לאופנוע יתקבלו בברכה !
אם תבקר בעמוד השאלות למתחילים תמצא נושא זהה לחלוטין.
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...A2%D7%99%D7%9D
ברוך הבא, קרא בזמנך החופשי את חוקי הפורום.
אלכס ענה לעניין!
גם הכותרת לא מנוסחת נכון.
אוחד עם האשכול שאלכס הפנה אליו.
אני אתמצת לך מה שאני יודע מהתקופה שחיפשתי המון.
ורסיס מגיע עם בעיית שסתומים שנתקלו בה אלפי רוכבים בעולם ומעל 100 בארץ עד כמה שידוע לי.
בעולם (אם אני לא טועה במלזיה) היבואן אישר ריקול לכל הכלים וטיפל בשסתומים על חשבונו.
בארץ הוגשה תביעה ייצוגית עם מספר לא מבוטל של בעלי ורסיס מדגמים ישנים עד אזור 2013 והתביעה נפלה.
קווסאקי מעולם לא לקחה אחריות על הסיפור, אבל טיפלה בו והחליפה שסתומים בדגמים חדשים, לא סגור על שנתון מדויק אבל ב-2015 בודאות הבעיה לא קיימת ומדובר בשסתום החדש.
לגביי שאלתך על תאגידים שלא לוקחים אחריות ומטפלים בבעיה בלי לעשות רעש לא חסרות דוגמאות שעוברות גם בענקיות כמו אפל וסמסונג. הכל עניין של כסף בעולם. בטח שלא חיים של אנשים.
לגביי טיפול, מבירור שערכתי אתה יכול להזמין את השסתום הבעייתי באיביי וביחד עם עבודה במוסך (לא פשוטה בכלל) אתה צפוי לנזק של 4K ש״ח (+/-)
באופן אישי העדפתי לבחון את הדגם החדש (2015) כיוון שבו בוודאות טופלה הבעיה, כנ״ל בעיית ויברוצים קשה ובאופן אישי אני חושב שהוא נראה טוב ביי פאר מהקודם.
(לא הלכתי עליו כי לטעמי קצת גדול להתניידות בעיר)
בהצלחה
למה לא ויסטרום בעצם אני שואל את עצמי?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk