קישור לאחד האתרים לגבי הריקול, אפשר הסבר?
אנגלית אני יודע אבל לא הבנתי כל כך מה התקלה כי אני פשוט לא מבין בחלקי האופנוע ובמיוחד כשזה באנגלית.
http://www.motorcycle-usa.com/2016/01/article/five-suzuki-recalls-for-v-strom-1000-v-strom-650-burgman/
אז כמו שכתבתי בעבר בפורום, רכישת החבר החדש ממש בדרך ותהליך החסכון בעיצומו.
ההתלבטות שלי היא האם להמשיך לחסוך ולהמתין בסבלנות בכדי לרכוש שנתון גבוה, 2015, או לא להמתין יותר מידי ופשוט לרכוש שנתון נמוך יותר כגון 2010.
למי מכם שהיה/יש אחד מהשנתונים אשמח לקצת עזרה.
1. הבנתי שיש הבדל בין מרווח הטיפולים משנתון 2015? אפשר יותר מידע?
2. מפורום בארה"ב הבנתי שהיו דגמים שעברו ריקול על איזו בעיה שלא כל כך הבנתי מה היא, אפשר לשפוך על זה קצת אור? על אילו שנתונים מדובר?
תודה!
קישור לאחד האתרים לגבי הריקול, אפשר הסבר?
אנגלית אני יודע אבל לא הבנתי כל כך מה התקלה כי אני פשוט לא מבין בחלקי האופנוע ובמיוחד כשזה באנגלית.
http://www.motorcycle-usa.com/2016/01/article/five-suzuki-recalls-for-v-strom-1000-v-strom-650-burgman/
אני מחזיק ב 2015 כבר כחצי שנה ו 30000 קילומטר.....
מרווח הטיפולים הוא 12000 לפי עופר אבניר. עד כה אף תקלה ומרוצה עד השמיים.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
המדפי אכסון של החלקים במפעל גרמו לכינסת ליכלוך למנוע חדש וזה גרם לבלאי מואץ בגלי זיזים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
האם בוצע ריקול בארץ ? מה עושים בו?
דוחף את השסתומים ומתזמן אותם.
מישהו פה אומר שהוא דיבר עם סוכנות סוזוקי 2015 והמרווחים הם כל 12. לגבי אבניר השאלה אם הם לא מוכרים כלים מ2014 כ2015. עדיף מרווחים של 12.
כלל אצבע - תקנה אופנוע כמה שיותר חדש.
בהרחבה - הדגם הקודם היה אופנוע מצוין, גדול מסיבי, מאוד קל לטיפול עצמי, ואמין כמו סבתא פולנייה. הדגם החדש רזה יותר, זריז יותר, חלק יותר, שינו בו הכל - מצורה חיצונית ועד יחסי העברה של תיבת ההילוכים, הכוח מגיע מהר וחלק בכל מהירות.
בהשוואה לדגם הישן - טוב אין מה להשוות הדגם החדש טוב יותר בכל פרמטר למעט מי שאוהב את המסיביות והגודל של הישן.
עכשיו לגבי הטיפולים - במידה ואתה רוכש דגם 2012-1014, הטיפול כל 6 אלף ק"מ, כאשר זה 2 טיפולים קטנים אחד בינוני ואחד גדול. בקטנים זה שמן מנוע בלבד, ב 18 אלף זה כולל גם פילטר שמן, בגדול זה כולל פלאגים.
מהר מאוד תבין שאם האופנוע לא באחריות בפורום של מועדון ויסטרום תראה שמטפלים לבד באופנוע, זה קל ופשוט מאוד - לפחות לטיפולים הקטנים. צריך רק סט בוקסות רגיל ומפתח לפילטר שמן.
בדגם החדש של 2015 מרווחי הטיפולים גדלו ל 12 אלף, אולי בגלל שהחליפו סוג שמן או לא יודע מה, אבל זה נחמד וחוסך כסף. לא בוצע ריקול בארץ למיטב הבנתי, לא שמעתי על משהו כזה, היה לי 7 ויסטרומים ואני חבר פעיל במועדון ובקבוצה בפייס. לא שמענו על ריקול לאופנוע - יכול להיות שזה ספציפי לדגמים שנמכרו בחו'ל כמו ארה"ב.
שורה תחתונה - זה לא משנה איזה דגם תיקח, אם יש לך חוש טכני מועט אתה מוזיל את הטיפולים מטווח מחיר של 450 ש"ח לטיפול קטן לטווח של 200 ש"ח. בינוני מטווח של 600 ש"ח ל 300 ש"ח וגדול מטווח של 1200 ש"ח ל 500 ש"ח בערך.
רכישה של ויסטורם היא רכישה יחסית בטוחה - האופנוע אמין מאוד, חסכוני מאוד בדלק, קל לטיפול, ושומר על ערכו בשוק.
מקווה שעזרתי.
כל פיסת מידע על הכלי בעברית עוזרת, אז קודם כל תודה רבה זה אכן מידע מועיל.
מה שני קצת חושש ממנו זה האם באמת יש סיכוי ל"זיוף" שנתון מצד היבואן.
האם יש אפשרות לראות אכן אם הכלי שאני רוכש הוא 2015 או שהוא 2014 שנמכר ע"י היבואן כ 2015.
יש איזשהו מספר סידורי או כל דבר אחר שמוטבע על האופנוע שככה יצא מהמפעל של סוזוקי שיכול לעזור בזיהוי השנה האמיתית של האופנוע?
כי מסמכים אפשר לזייף ובשביל כסף היבואנים יעשו הכל בארץ.
קצת לא סומך על אף אחד.
אם האופנוע נגיד נמכר כיד שנייה מודל 2015, כאשר יד ראשונה זה היבואן אז בפועל זה מודל 2014 שנשאר במלאי.
אם אתה רוכש אופנוע שנת 2016 שרשום יד יבואן אז זה 2015.
הבנת ?
לגבי השנתונים - אני יודע שבארה"ב לדוגמא מוכרים אותם כ-leftover new, כלומר שאריות מהשנתון הקודם במחיר מוזל לאופנוע חדש מהחברה. אין לי שמץ ביך העניין בארץ כיוון שעוד לא התנסתי ברכישת כלי חדש כאן, אך שווה בירור.