עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: החוויה הנוראית עם 50 סמק

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    14

    החוויה הנוראית עם 50 סמק

    אהלן, לא מזמן עברתי ל 100 סמק וההבדל בהחלט עצום בהשוואה ל 50 סמק...

    אני מאיץ כמו טיל, סוגר 90 בקלות ובאופן כללי משרת יפה מאוד בתוך העיר.

    אני באמת מתפלא על אנשים שבכל זאת עדיין נשחקים על 50 סמק ולא מפריע להם, גם לי בהתחלה לא עד שהתחלתי להרגיש שאני נוסע על אופניים חשמליים ולא על אופנוע כשהייתי על 50 סמק. ובעליות זה בכלל סרט אימה נוראי, צריך נס בשביל שהמחוג יתחיל לגרד את ה 40...

    מה איתכם?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    שאלתך כשלעצמה די מפליאה... זה כמו שתשאל למה יש בכלל A1 ו A2...

    אף פעם לא הכרתי מישהו/י שרצה 50סמ״ק אלא אם לא יכל להשתדרג מעבר לכך...

    ככלל הסיבה העיקרית שאנשים עדין רוכבים על סמ״ק קטן (ולא משדרגים) כרוכה בתקציב:
    תקציב לכלי, טיפולים, ביטוחים, דלק וכיו״ב.

    סיבה נוספת כרוכה בצרכים. ישנם רבים שרק זקוקים לכלי אלמנטרי למשל מהבית לתחנת הרכבת וחזרה או נסיעות קצרצרות שלאו דווקא מצדיקות את הקפיצה האוייביקטיבית.

    סיבה אחרת קשורה ללימוד, גיל ורישוי (אם ניתן לקבל רישיון לאחר 2 שיעורים אז מי צריך את כאב הראש שכרוך ברישיונות מתקדמים? לרבות זמן לימוד). אם כי כיום תקף ל125 סמ״ק.

    אין לי ספק שיש סיבות נוספות ואף סובייקטיביות. למשל חשש שכלי רציני יגנב או מנזק להבדיל מאיזה 50 סמ״ק שאפשר להשאיר בראש שקט וללא כאב לב רציני היה ויגנב ינזק (כך גם ספק אם מי שיש לו כלי 50 סמ״ק וכיו״ב ישקיע באותו היקף של אמצעי המיגון שיש לכלי רציני יותר). או הכיף בלרכב על ״רכב זונ*״ שלכאורה אפשר לדפוק ולזרוק. לפעמים יש השפעות חיצוניות כמו משפחה שלא עושה יותר מידי קרחה כשאתה על טילון להבדיל ומג׳יקסר...

    בקיצור, הבנת
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 25-06-2016 בשעה 23:27.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    שאלתך כשלעצמה די מפליאה... זה כמו שתשאל למה יש בכלל A1 ו A2...

    אף פעם לא הכרתי מישהו/י שרצה 50סמ״ק אלא אם לא יכל להשתדרג מעבר לכך...

    ככלל הסיבה העיקרית שאנשים עדין רוכבים על סמ״ק קטן (ולא משדרגים) כרוכה בתקציב:
    תקציב לכלי, טיפולים, ביטוחים, דלק וכיו״ב.

    סיבה נוספת כרוכה בצרכים. ישנם רבים שרק זקוקים לכלי אלמנטרי למשל מהבית לתחנת הרכבת וחזרה או נסיעות קצרצרות שלאו דווקא מצדיקות את הקפיצה האוייביקטיבית.

    סיבה אחרת קשורה ללימוד, גיל ורישוי (אם ניתן לקבל רישיון לאחר 2 שיעורים אז מי צריך את כאב הראש שכרוך ברישיונות מתקדמים? לרבות זמן לימוד). אם כי כיום תקף ל125 סמ״ק.

    אין לי ספק שיש סיבות נוספות ואף סובייקטיביות. למשל חשש שכלי רציני יגנב או מנזק להבדיל מאיזה 50 סמ״ק שאפשר להשאיר בראש שקט וללא כאב לב רציני היה ויגנב ינזק (כך גם ספק אם מי שיש לו כלי 50 סמ״ק וכיו״ב ישקיע באותו היקף של אמצעי המיגון שיש לכלי רציני יותר). או הכיף בלרכב על ״רכב זונ*״ שלכאורה אפשר לדפוק ולזרוק. לפעמים יש השפעות חיצוניות כמו משפחה שלא עושה יותר מידי קרחה כשאתה על טילון להבדיל ומג׳יקסר...

    בקיצור, הבנת
    סיבות הגיוניות זה באמת נשמע די טיפשי כל הדברים האלה, אבל עדיין אם זה מסיבות של חיסכון בכסף, לא עדיף לו לחסוך ל100 סמק ומעלה או פשוט לא לקנות בכלל עד שיהיה לו מספיק?

    זה לא יפה מצידי להגיד שכל רוכבי ה 50 סמק הם מוזרים וטיפשים, אבל הם נחוטים על הכביש, אתה מבין? אני יודע שבעיר ללא עליות חזקות ( אני בעיר עם עליות חזקות) 50 סמק נוסעים בסדר גמור, אבל הם עדיין לא נוחים כלכך להרבה סיטואציות שנתקלים בהן בכל אזור בארץ, ואם מרכיבים אדם נוסף, אז בכלל כבר זה נהיה בדיחה...

    הסיבה הכי הגיוניות היא העניין הכספי, אבל אדם שהיה לו כסף להוציא רישיון ולעשות ביטוח, סביר להניח שיהיה לו מספיק גם לכלי עם נפח 100 סמק +, לא כן?

    בקיצור - לא כל מי שנוהג על 50 סמק הוא טמבל גמור, אבל גם הוא לא חכם במיוחד...

    מסכים \ מסכימים איתי?
    נערך לאחרונה על ידי אוראל; 26-06-2016 בשעה 06:49.

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    תלוי איזה 50 סמ"ק היה לך. אחד טוב במצב טוב בהחלט מספיק לנסיעות בתוך העיר - ובחצי המחיר!



  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    יתכן שהיה לך 50 סמ"ק 4 פעימות? כלומר סאניאנג מיו?
    אז בהחלט שהוא יותר חלש, אחרת 50 סמ"ק 2 פעימות זה לא רע לעומת 100 סמ"ק שזה בהחלט מיו(היחיד ממה שזכור לי עם 100 סמ"ק)

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    תלוי איזה 50 סמ"ק היה לך. אחד טוב במצב טוב בהחלט מספיק לנסיעות בתוך העיר - ובחצי המחיר!
    שמע, כל אחד וההגדרה שלו... אני לא יודע מה אתה מתכוון כשאתה אומר "טוב", תגדיר טוב? היו לי כמה דגמים - טייפון, דינק, מאסק, טופ בוי. כולם לא עברו את ה 40 בעלייה, וכולם האיצו לאט, ובאופן כללי היו סבבה לגמרי בתוך העיר אבל הרגשתי כאילו זה אופניים חשמליים ולא אופנוע...

    50 סמק זה לאנשים שיכולים להתפשר על עוצמה נמוכה, אני לא אחד מהם, אם כבר אז אופניים חשמליים יותר משתלמים. לא חושב?
    נערך לאחרונה על ידי אוראל; 26-06-2016 בשעה 09:50.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    יתכן שהיה לך 50 סמ"ק 4 פעימות? כלומר סאניאנג מיו?
    אז בהחלט שהוא יותר חלש, אחרת 50 סמ"ק 2 פעימות זה לא רע לעומת 100 סמ"ק שזה בהחלט מיו(היחיד ממה שזכור לי עם 100 סמ"ק)
    כל ה50 סמק שהיו לי היו 2 פעימות. ההבדל בין 50 סמק ל 100 סמק הוא עצום, אלא אם כן יש דגם של 50 סמק שמסוגל לסגור 80 קמש ומעלה...עדיין לא נתקלתי בכזה...

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי אוראל צפיה בהודעה
    כל ה50 סמק שהיו לי היו 2 פעימות. ההבדל בין 50 סמק ל 100 סמק הוא עצום, אלא אם כן יש דגם של 50 סמק שמסוגל לסגור 80 קמש ומעלה...עדיין לא נתקלתי בכזה...
    השוק היה מלא בכאלה עד כניסת תקנות הרישוי החדשות.
    50 סמ"ק דופ מקורר מים,היה מספק ביצועים לא רעים בכלל.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    ציטוט נכתב במקור על ידי אוראל צפיה בהודעה
    כל ה50 סמק שהיו לי היו 2 פעימות. ההבדל בין 50 סמק ל 100 סמק הוא עצום, אלא אם כן יש דגם של 50 סמק שמסוגל לסגור 80 קמש ומעלה...עדיין לא נתקלתי בכזה...
    טייפון ישן וחבוט היה סוגר 85 אל הסקאלה, 78 מדוד ע"י GPS, וזה ללא שיפורים כלשהם. ויטליטי היה מגיע ל80.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    תשמע, פות"ש..
    אתה קצת עושה מהמקפצה לכיוון הבריכה של הקטנים. לדבריך - היית שם לפני רגע ובעודך מטפס אל המקפצה אתה כבר מתרברב כאילו כל חייך שחית בעמוקים (כשבעצם הוספת כמה כוחות סוס בודדים לחווית הדו"ג שלך...בעולם שיש בו עשרות ומאות...)

    בקיצור, כן, אתה צודק.. יותר טוב להיות עם מנוע חזק יותר... תמיד...
    אבל עליך לקבל שיש רוכבים עם רשיון גדול וגם נסיון על כלים גדולים ועדיין יש להם סיבות לרכוב על 50.
    תחזוקה זולה, עמידות מכאנית, ביטוח זול משמעותית ועוד סיבות שפורטו כאן.

    גילוי נאות: עקב צרכים בריאותיים ומשפחתיים אני ואשתי חולקים 50 סמ"ק ואוטו משפחתי וזה מה שמאפשר לנו תקציב לשני רכבים...

    * בלי שום קשר, מזל"ט על ההגדלה בשקל תשעים. ברוך הבא לעולם ה'גדולים', סביר להניח שבקרוב מאוד חיידק ה'שידרוגיטיס' ירים ראשו שוב
    רכיבות טובות
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    טייפון במצב טוב בהחלט יסחוב בעליות ויהיה זריז ונוח בתוך העיר. יכול להיות שלא הרבה יותר טוב מאופניים חשמליות אבל יותר טוב בעיקר במהירות סופית. וחוץ מזה לא לכל אחד מתאים אופניים חשמליות.



  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    פות"ש,
    כמו שנאמר מעלי לפני שניה היית ב 50 סמ"ק ועכשיו אתה עומד על המקפצה ו'מוריד' גשם על כל מי ששוחה בבריכה הזאת, קצת ענווה.
    בכל מקרה, אני עשיתי רישיון A2 כפתרון זול ומהיר לצורך ברכב בתור סטודנט תפרן, עלה לי חצי שעה במגרש וחצי יום במשרד הרישוי (ואולי עוד 200 ש"ח). נסעתי בכמה 50'ים במשך השנים (סאן יאנג כלשהו ופג'ו טרקר, לפני שהרישיון איפשר עד 125) ושניהם נסעו 70 קמ"ש (בסקלה) בלי יותר מידי בעיות, היו פותחים ראשונים בכל רמזור, הרכיבו בלי בעיה עוד 90 ק"ג של חבר צ'ובב ובכלל שירתו אותי נאמנה ביותר (עד שנגנבו, שניהם...). כנראה שנפלת על קטנועים מחורבנים, כי כאמור, שלי נסעו בעליות ובירידות בצורה מספקת לכבישים עירוניים (הטרקר היה מגיע ל 75 בכביש ישר ול 80-85 בירידות ).
    בלי קשר, מעניין אותי לדעת למה הלכת ל 100 סמ"ק ולא ל 125?

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    מי שלא רכב על זה, לא יודע מה אפשר להוציא מחמישים סמ"ק.
    יום אחד, יהיה לי שוב אחד כזה - אבל בסלון.

    aprilia area 51


  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    115
    יש אנשים שפשוט למדו להתרגל אליו ומרגישים מוזר עם נפח גדול יותר.
    אני באופן אישי, דיי מסכים עם הדברים שכתבת כאן..

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    47
    ציטוט נכתב במקור על ידי אוראל צפיה בהודעה
    סיבות הגיוניות זה באמת נשמע די טיפשי כל הדברים האלה, אבל עדיין אם זה מסיבות של חיסכון בכסף, לא עדיף לו לחסוך ל100 סמק ומעלה או פשוט לא לקנות בכלל עד שיהיה לו מספיק?

    זה לא יפה מצידי להגיד שכל רוכבי ה 50 סמק הם מוזרים וטיפשים, אבל הם נחוטים על הכביש, אתה מבין? אני יודע שבעיר ללא עליות חזקות ( אני בעיר עם עליות חזקות) 50 סמק נוסעים בסדר גמור, אבל הם עדיין לא נוחים כלכך להרבה סיטואציות שנתקלים בהן בכל אזור בארץ, ואם מרכיבים אדם נוסף, אז בכלל כבר זה נהיה בדיחה...

    הסיבה הכי הגיוניות היא העניין הכספי, אבל אדם שהיה לו כסף להוציא רישיון ולעשות ביטוח, סביר להניח שיהיה לו מספיק גם לכלי עם נפח 100 סמק +, לא כן?

    בקיצור - לא כל מי שנוהג על 50 סמק הוא טמבל גמור, אבל גם הוא לא חכם במיוחד...

    מסכים \ מסכימים איתי?
    רכבתי על 600+, כיום על 125 סמק.
    לפני שאני אסכים או לא אסכים עם דבריך... תלמד לכתוב עברית.
    אני אולי לא חכם במיוחד, אבל בעל נסיון.
    את הנסיון הזה צברתי לאט לאט ובזהירות (ולפעמים גם בחוסר זהירות).
    אתה רוצה ללמוד? תקשיב.
    אתה רוצה להשוויץ? בבקשה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO