אם זה אותה אוזן תליה זה אפשרי וקל.
גם אם לא,תמיד אפשר להתאים.
שואל אם קונים מנוע קומפלט 200סמק מהחדשים, אפשר להרכיב אותו בגוף הישן 2008?
עשיתי מנוע אצל מטרו. מנוע הולך אחרי שנה וחצי. 4000שח תיקון. חושב לקנות מנוע מתאונה לשים בגוף הגוירייד -צורה הישנה.
שואל אם זה אפשרי
תודה ושבוע טוב
נערך לאחרונה על ידי rocketman122; 16-07-2016 בשעה 18:59.
אם זה אותה אוזן תליה זה אפשרי וקל.
גם אם לא,תמיד אפשר להתאים.
תודה רבה. מדובר בתושבת שלו? לא שני ברדים שמרזיקים את המנוע?
יש למישהו היסיון מלקנות מנוע משומש? איך יודעים מצבו או קילומטרג שהמוכר אומר זה נכון?
שילמתי למטרו 4000שח למנוע עליון ותחתון. התחמם ואחרי 3 חודשים נתפז. החליפו רק בוכנה והראש מהקרנק ושורף שמן בלי הפסקה. לא שמח לחזור אליהם שוב.
לא יודעים שום דבר כשקונים מנוע משומש... עד שלא פותחים אותו
אי אפשר לדעת מה המצב.
אפשר לקבל אחריות לתקופה אחרי ההתקנה.
שאלה מוזרה..יש מוסכים שמקסלים צקים (4-5) ?
יש לי מנוע טוב של ג'וירייד 07' אם תרצה.
אני יחזור למטרו לדבר איתם. רוצה לראות מה הם יגידו. מתנדנד לגבי חידוש המנוע שלי או לקנות משומש.
אין בעיה להעביר את המנוע קומפלט השלדות זהות (חוץ מהאוזניים אליהם מתלבש שאר החלקים) הבעיה העיקרית היא שתצטרך צמת חשמל מיכל דלק וכו׳ והכלי יהפוך למוזרק (מה שמייקר עלויות ולא בא בחשבון), האפשרות השניה היא לקחת מהמנוע שלך הישן את הסלילים והמגנטו ששונים, את הראש מנוע צריך להחליף גם בגלל חור המזרק והמניפולד הרחב יותר,אבל אפשרי לעשות מין קומבינה קטנה על הראש המוזרק ולפתור את הבעיה.
ממליץ לך לשפץ והפעם אצל מישהו שאתה סומך עליו יותר
מנוע משומש זה בעקרון חתול בשק
זה חתול בשק אם אתה קונה מנוע בלי לבדוק,אבל אפשר לבדוק קומפרסיה ואז לדעת מה מצב המנוע.
נכון,אבל אז מקטינים לדעתי משמעותית את הסיכון שהמנוע לא טוב.
דחיסה טובה היא רק סימן טוב.
מד קומפרסיה בודק ברמת מנוע עליון - בוכנה צילינדר ושסתומים אבל לא אומר שום דבר לגבי המצב של הגל ארכובה,הגל זיזים,הנדנדים והמערכת קירור (אלא יש זליגת דחיסה למערכת).
דחיסה גם אומרת מה המצב רק כאשר המנוע דוחס אבל לא בודקת מה קורה בפעולת עבודה.