עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: (כ"ע) מעבר מ-z750 ל-z800 או MT-09

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
    איזה שינוי נעשה בבולם האחורי..?



    בחתימה שלך כתוב שאתה בן 17.5... רכבת על האופנועים האלה שאתה ממליץ עליהם ככה? או מסביר שחסר להם כח?



    למה כן? מה הקשר שלו למה שהבחור שאל?
    אני כבר 17.7 תודה רבה
    ולגבי השאלה שלך
    שלח ה״פ ותקבל תשובה.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    למה בפרטי?
    אתה מגבב פה שטויות ברחבי הפורום כל היום.
    מדבר על הארלים בירידות ים המלח ועל אופנועי סופר ספורט כאילו אתה בן 80 שרכב כל חייו.
    אל תשכח שאתה רושם דברים ואנשים עלולים לקחת אותך באמת ברצינות.
    אבל להגיד על אופנוע 800 עם 115 כח סוס, שהוא חלש, זה מגוחך על הגבול הבלתי נסבל .

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אפצ'י...סליחה...
    אל תפריעו לעצמכם.

  4. #19
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אם מדובר בדגמים הראשונים של ה 09 אז קח בחשבון בולם אחורי שהוא פחות איכותי ומצערת קופצנית.
    אם כבר נגענו בנושא...
    הבולם של 2014 וה-2016 זהים אחד לאחד מבחינת חומרים.
    השוני הוא בסטאפ עצמו.
    ההבדל במק"טים:
    2014
    1RC2221000
    2016
    1RC2221001

    ----------------

    ולעניין האופנוע,
    כבעליו של MT09 לשעבר, ועם ניסיון גם על הזד 800, הייתי יותר נוטה ללכת על ה-09 ולא בגלל שהייתי בעליו - אלא בגלל השוני בין האופנועים.
    המאפיינים של ה-09 בשונה מהזד:
    *מנוע 3 צילינדר.
    *תנוחה זקופה.
    *40 ק"ג הבדל במשקל לטובת ה-09 (באומדן).
    *מצערת עצבנית (תלוי גם בעדכון, יש כאלה שאוהבים את העצבנות הזאת ויש כאלה שלא).

    רק אציין שגם לזד יש יתרונות בניגוד ל-09: "מוצק" יותר על הקרקע עקב משקל כבד יותר ובולמים קשיחים יותר (בניגוד ל-09, החומרים בזד יותר כבדים וחזקים), פחות גבוה (פחות רעידות במהירויות גבוהות), אווירודינמי יותר.
    בסופו של דבר, ה-Z800 הוא שידרוג משמעותי ל-Z750 (וכך הוא באמת, הZ800 הוא המחליף של ה-Z750).

    קח בחשבון דבר נוסף - אם אתה רוכב ספורטיבי חזק אתה בהחלט תרגיש בצורך להחליף בולמים (הבולמים ב-Z800 יותר איכותיים מה-09).

    אלה בגדול הדגשים העיקריים...

    בונוס לטובת ה-09:
    *מכונת ווילי!
    *סאונד מטריף עם אקרופוביץ'!

    הערה:
    נסיעת מבחן תיתן לך כיוון יותר ברור (יש לנסיעת מבחן 09 ו-Z800).

    לגבי ה-GSR750 - אין לי מושג לגביו.
    נערך לאחרונה על ידי Smi1ey; 20-07-2016 בשעה 17:14.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    לעבור מ Z750 ל Z800 זה כמו לקחת כסף ולזרוק אותו לפח.

    750 היה לי ועל ה 800 רכבתי, ישנו הבדל ברור בניהם אבל לא כזה ששווה להוציא סכום כסף נכבד עבורו.
    אם בא לך להשתדרג זו לא הדרך.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  6. #21
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    לעבור מ Z750 ל Z800 זה כמו לקחת כסף ולזרוק אותו לפח.

    750 היה לי ועל ה 800 רכבתי, ישנו הבדל ברור בניהם אבל לא כזה ששווה להוציא סכום כסף נכבד עבורו.
    אם בא לך להשתדרג זו לא הדרך.
    לדעתי אתה טועה.

    לא הכל בחיים זה להגדיל את האיבר דרך כוחות הסוס.
    לעבור מ-Z750 ל-800 זה לעבור לאופנוע שנוסע יותר טוב כי מכלולי השלדה שלו טובים יותר, הוא קצת יותר חזק (לא מאוד משמעותי), נראה יותר טוב ובעיקר אופנוע חדש יותר.
    מי שאוהב את ה-750 ולא רואה צורך בליטר גדול, חזק ויקר - למה שלא ישדרג את עצמו ל-800 חדש בכמה שנים שיוריד לו את הוצאות התחזוקה ויעשה לו נעימי בעין כשהוא מוריד את הכיסוי?

    מסכים שהשינוי לא תהומי מבחינת התחושות, אבל הוא קיים והוא לא "כסף לפח".

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
    לדעתי אתה טועה.

    לא הכל בחיים זה להגדיל את האיבר דרך כוחות הסוס.
    לעבור מ-Z750 ל-800 זה לעבור לאופנוע שנוסע יותר טוב כי מכלולי השלדה שלו טובים יותר, הוא קצת יותר חזק (לא מאוד משמעותי), נראה יותר טוב ובעיקר אופנוע חדש יותר.
    מי שאוהב את ה-750 ולא רואה צורך בליטר גדול, חזק ויקר - למה שלא ישדרג את עצמו ל-800 חדש בכמה שנים שיוריד לו את הוצאות התחזוקה ויעשה לו נעימי בעין כשהוא מוריד את הכיסוי?

    מסכים שהשינוי לא תהומי מבחינת התחושות, אבל הוא קיים והוא לא "כסף לפח".
    כל מה שאמרת הוא נכון במקרה שבעל האופנוע אכן רוצה להשתדרג בשנתון ובמכלולים.
    הבחור כאן רוצה יותר פאן ולתת לקידמי לנוח באוויר, לא חושב שZ800 יעשה את העבודה הזאת.
    המשקל וההספק דומים, גם השילדה ותנוחת הישיבה.

    לדעתי הוא צריך לחשוב על משהו יותר הרפתקני כמו ה-MT09 או 796.

    זה התובנות שלי מנסיוני הדל.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    תפזול יותר לכיוון z1000 אם אתה רוצה הבדל משמעותי

    Sent from my SM-J500F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. אגזוז קרבון ל- z750/z800
    על ידי shay-p בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-02-2016, 12:03
  2. למכירה z800
    על ידי johnny drama בפורום פורום מכירה
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 18-10-2015, 13:23
  3. יש המלצות לרפידות ברקס אחורי ל z800 ?
    על ידי Yos בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 10:05
  4. המלצה לסט גלגל''ש z750
    על ידי shaixz בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-07-2015, 15:22
  5. הנחות בקנייה (z800 במטרו)
    על ידי Mosho בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 22-06-2015, 17:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO