תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: עד כמה רכיבה לבד עם לחץ צמיגים מתאים ל-2 אנשים משפיעה על הנסיעה?

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    עד כמה רכיבה לבד עם לחץ צמיגים מתאים ל-2 אנשים משפיעה על הנסיעה?

    היי חברים.
    בזמן האחרון התחלתי להרכיב מידיי פעם חברים ובני משפחה בעיר ומחוצה לה, ולכן אני צריך לעיתים דחופות לנסוע לתחנת הדלק הקרובה ולהעלות את הלחץ בצמיגים כך שיתאים גם למורכב/ת.
    השאלה שלי היא כזו - עד כמה קריטי יהיה להשאיר את הלחץ הזה באופן תמידי, גם ברכיבות סולו ארוכות בסופי שבוע וגם בנסיעות מנהלתיות לעבודה? האם הטרטור לתחנת הדלק בכל פעם באמת יעשה הבדל משמעותי?
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    בתכלס לדעתי לא כלכך משמעותי, אני לא רץ למלא אוויר כל פעם שמורכב עולה אצלי.
    אם אתה לא עושה את סדום ערד וכאלה, לדעתי אתה יכול להישאר עם אותו לחץ אוויר כל הזמן.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    בתכלס לדעתי לא כלכך משמעותי, אני לא רץ למלא אוויר כל פעם שמורכב עולה אצלי.
    אם אתה לא עושה את סדום ערד וכאלה, לדעתי אתה יכול להישאר עם אותו לחץ אוויר כל הזמן.
    אני שואל כי אתמול הרכבתי חבר והרגשתי את הצמיג הקדמי נוגע בפלסטיקה (הורדתי אותו והאופנוע נסע כרגיל).
    ותודה על התשובה. אני רוכב רגוע ואם זו התשובה אז אשאר עם אותו הלחץ.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אני שואל כי אתמול הרכבתי חבר והרגשתי את הצמיג הקדמי נוגע בפלסטיקה (הורדתי אותו והאופנוע נסע כרגיל).
    ותודה על התשובה. אני רוכב רגוע ואם זו התשובה אז אשאר עם אותו הלחץ.
    זאת התשובה שלי, זה מה שאני עושה; כשאני בתוך העיר או רכיבות רגועות, ממלא אוויר כרגיל או טיפה מעל אך לא עושה דבר מיוחד אם עולה עליי מורכב, אבל לפני ירידות סדופ וכדומה פשוט בודק לחץ אוויר וממלא לפי כמה שאני צריך כרוכב אחד

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    היי חברים.
    בזמן האחרון התחלתי להרכיב מידיי פעם חברים ובני משפחה בעיר ומחוצה לה, ולכן אני צריך לעיתים דחופות לנסוע לתחנת הדלק הקרובה ולהעלות את הלחץ בצמיגים כך שיתאים גם למורכב/ת.
    השאלה שלי היא כזו - עד כמה קריטי יהיה להשאיר את הלחץ הזה באופן תמידי, גם ברכיבות סולו ארוכות בסופי שבוע וגם בנסיעות מנהלתיות לעבודה? האם הטרטור לתחנת הדלק בכל פעם באמת יעשה הבדל משמעותי?
    בעקרון זה משמעותי אבל יכול להיות גם זניח.
    אני יודע שהתשובה מבלבלת אז נסביר.
    מהנדסי הרכב חישבו את הלחץ האופטימלי כדי שתהיה הנגיעה הנכונה של הצמיג עם הכביש. כאשר אתה מרכיב מישהו המשקל שלכם יותר גדול מאשר רק אתה רוכב ולכן אתה צריך יותר לחץ כדי שהגלגל יגע כמו שצריך בכביש.
    אם תרכיב מישהו כאשר הלחץ הוא בהתאמה לאדם אחד כנראה שהאופנוע קצת ישקע, יגע יותר בכביש.
    אם תסע לבד כאשר הלחץ הוא בהתאמה לזוג אז הצמיד יגע פחות בכביש.
    שני הדברים משפיעים על צריכת הדלק ועל זמן הבלימה.
    אם אתה אדם מאוד רזה כנראה שפחות קריטי אם תסע עם מורכב בלחץ של אדם אחד.
    תעשה חושבים עד כמה מומלץ לך הרעיון.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אם הקדמי נגע בכנף... תבדוק בולמים לדעתי. מהר.
    לא אמורה להיות שקיעה שכזאת.
    אצלי גם כשאני מכווץ עד הסוף (עם כננת מחוברת לכל צד של הכידון ולהדק ולהדק ולהדק - על ליפט). הגלגל לא נוגע.
    לא אמור לקרות.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    רכיבה עם מעט מדי לחץ בצמיג תגרום לצריכת דלק גבוהה יותר, האצה איטית יותר, בלאי מואץ לצמיג כי הוא יותר גמיש ומשנה צורה יותר, התחממות מוגברת של הצמיג מאותה סיבה.
    אני לא יודע למה הצמיג שלך נגע בפלסטיקה אבל זה נשמע יותר קשור לזה שהבולמים שלך לא עומדים בעומס.
    תקרא בספר רכב מה המקסימום משקל שאתה יכול לשאת על האופנוע ותראה שלא חרגת ממנו.

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    כמו שאברי כתב, גלגל שנוגע בכנף זו תוצאה של מצב/כיוון הבולמים, לא של הלחץ בצמיגים.
    מה גם שמורכב מאחור "מרים" קצת את הפרונט, ולא להיפך...

    בנוגע לשאלה המקורית - אם אתה 80%-90% מהזמן מרכיב, הייתי מציע שתישאר עם לחץ אויר המתאים לרכיבה בהרכבה. כל זמן שאתה לא עובר ל"מוד" ספורטיבי ברכיבה סולו, אין חשש מיוחד. אם אתה כמעט אף פעם לא מרכיב - הייתי מציע שתישאר על לחץ אויר "סטנדרטי", ואם זה די "חצי-חצי", אז פשוט שים באמצע

    השנקל שלי.

אשכולות דומים

  1. איך אנשים נוסעים? החלפת צמיגים.
    על ידי yotams4 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-06-2016, 16:44
  2. מה נסגר עם אנשים?!
    על ידי Yuv_Coehn בפורום אוף טופיק
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 26-05-2016, 17:52
  3. רצועה שחוקה משפיעה על המהירות בקטנוע
    על ידי haim בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 01:48
  4. אנשים שיש להם ajp יש כאן?
    על ידי מתן312 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-02-2016, 20:43
  5. ג'וירייד 200 - השפעת אופן הנסיעה על המנוע
    על ידי ktm690smc בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 16:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO