עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 43

אשכול: הסכנה שאליה אנו פגיעים וחשופים אליה מידי יום

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    קח את הסמארט כדוגמה.
    רכב קטן עם מעטפת עמידה שבמקרה תאונה נשארת שלמה אבל הנוסעים לא במיוחד.
    ברכב יש אזורים סופגי אנרגיה שמטרתם לרכך את המכה עד כמה שניתן.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ותראה מה קורה לאוטו שמתנגש בקיר ב200 קמש , למקרה שלא הבנתה זה שווה ערך לתאונה חזיתי כששני הרכבים נסעו 100 כל אחד
    שני רכבים שמתנגשים אחד בשני ב100 כל אחד זה לא שקול להתנגשות רכב בקיר ב200 אלה זהה לרכב אחד שמתנגש בקיר ב100.
    זה לא אינטואיטיבי אבל אם תחשוב על זה קצת אתה תצליח להבין למה.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    שני רכבים שמתנגשים אחד בשני ב100 כל אחד זה לא שקול להתנגשות רכב בקיר ב200 אלה זהה לרכב אחד שמתנגש בקיר ב100.
    זה לא אינטואיטיבי אבל אם תחשוב על זה קצת אתה תצליח להבין למה.
    ממש לא נכון מה שאתה אומר
    אתה אמור לסכם את האנרגיות של 2 גופים מתנגשים זה בזה ולא לחלק אותן

    אם רכב אחד עומד והשני ב100 זהה לקיר על 100
    אם שני הרכבים נעים אחד למול השני כל אחד ל100 אתה מסכם 100+100=200

    אם אחד 120 והשני 100 זה 220 מחברים את שני האנרגיות כי זה מה שיפעל על הגוף בתוך האוטו ולא ספציפית על האוטו.

    דוגמא אחרת? לבש סיר פלדה על הראש ותן לו מכה, לזיר כלום לראש כואב.
    תשים קלקר ותן מכה הקלקלר הלך הראש סבבה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    אתה שוכח לקחת בחשבון שרכב שני קורס וסופג אנרגיה קינטית וקיר לא. לך תראה את הפרק של מכסחי המיתוסים

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    שני רכבים שמתנגשים אחד בשני ב100 כל אחד זה לא שקול להתנגשות רכב בקיר ב200 אלה זהה לרכב אחד שמתנגש בקיר ב100.
    זה לא אינטואיטיבי אבל אם תחשוב על זה קצת אתה תצליח להבין למה.
    אתה טועה לקיר סטטי אין אנרגיה.
    לרכב שבא מולך ב 100 קמ"ש יש,אליה תוסיף את ה 100 קמ"ש שבהם אתה נסעת וזה שווה ערך להתנגשות ב200 קמ"ש לתוך קיר.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    אוף הפיזיקה הזו...
    סטרלוק - תגובה אחת שלך נכונה, התאוטה היא שקובעת. תגובה שנייה לא כל כך: האנרגיה של הרכב השני לא נספגת במלואה, גם הוא נמעך.
    אם נסלק הצידה את היבט אזורי הקריסה ושטח הפגיעה, שתי מכוניות זהות וסימטריות ובעלות מסה זהה שמתנגשות חזיתית, כל אחת ב- 100 קמ"ש, זה שווה ערך להתנגשות בקיר ב- 100 קמ"ש של כל אחת בנפרד, כי התאוטה זהה בשתי הדוגמאות. אם בדוגמה של ההתנגשות החזיתית אחד הצדדים הוא משאית והשני רכב קטן, זה שברכב הקטן מקבל תאוטה כמעט כמו שנסע אל קיר ב- 200 קמ"ש: 100 שלו ו-100 של המשאית...

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ציטוט נכתב במקור על ידי samt צפיה בהודעה
    אוף הפיזיקה הזו...
    סטרלוק - תגובה אחת שלך נכונה, התאוטה היא שקובעת. תגובה שנייה לא כל כך: האנרגיה של הרכב השני לא נספגת במלואה, גם הוא נמעך.
    אם נסלק הצידה את היבט אזורי הקריסה ושטח הפגיעה, שתי מכוניות זהות וסימטריות ובעלות מסה זהה שמתנגשות חזיתית, כל אחת ב- 100 קמ"ש, זה שווה ערך להתנגשות בקיר ב- 100 קמ"ש של כל אחת בנפרד, כי התאוטה זהה בשתי הדוגמאות. אם בדוגמה של ההתנגשות החזיתית אחד הצדדים הוא משאית והשני רכב קטן, זה שברכב הקטן מקבל תאוטה כמעט כמו שנסע אל קיר ב- 200 קמ"ש: 100 שלו ו-100 של המשאית...
    https://www.youtube.com/watch?v=r8E5dUnLmh4

    https://www.youtube.com/watch?v=r8E5dUnLmh4

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    תודה samt.לא הצלחתי לשים קישור מהנייד

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אתה טועה לקיר סטטי אין אנרגיה.
    לרכב שבא מולך ב 100 קמ"ש יש,אליה תוסיף את ה 100 קמ"ש שבהם אתה נסעת וזה שווה ערך להתנגשות ב200 קמ"ש לתוך קיר.
    יפה, אנרגיה פוטנציאלית זו דרך טובה להסתכל על זה.
    אתה ברכב א' נוסע במהירות 100 קמ"ש ויש לך אנרגיה X.
    מקרה א' התנגשות בקיר: אחרי התאונה יש לך אנרגיה 0 כי עצרת לחלוטין.
    מקרה ב' התנגשות באוטו זהה שנוסע ב100 קמ"ש: אחרי התאונה יש לך אנרגיה 0 כי עצרת לחלוטין.

    אבל, הרי אמרת שלקיר אין אנרגיה?
    בעצם לא אכפת לנו מהקיר.
    מקרה א': 100% מהאנרגיה שלך עברה לקיר.
    מקרה ב': 100% מהאנרגיה שלך עברה לאוטו ב' שהאנרגיה ההתחלתית שלו הייתה גם X (או מינוס X).

    כלומר בשני המקרים התחלת עם X אנרגיה וסיימת עם 0.
    באף שלב אין פה 2X אנרגיה.

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    וואלה מעניין מאוד עדיין יכול להגיד חד משמית ש50 מייל לשעה נראה מאוד רע
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #26
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    וואלה מעניין מאוד עדיין יכול להגיד חד משמית ש50 מייל לשעה נראה מאוד רע
    הסרט שהביא samt מוכיח ההפך, וסתר לחלוטין את התזות של חובבי המיתוסים.

    עדיין, זה לא בושה להודות בטעות.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    וואלה מעניין מאוד עדיין יכול להגיד חד משמית ש50 מייל לשעה נראה מאוד רע
    אין ל"נראה" שום קשר לבטיחות. אוטו בטיחותי בהכרח יראה כמו מקופלת אחרי תאונה כי זה אומר שאזורי הקריסה עשו את עבודתם נאמנה והוציאו אותך חי!
    https://www.youtube.com/watch?v=xtxd27jlZ_g

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    אין ל"נראה" שום קשר לבטיחות. אוטו בטיחותי בהכרח יראה כמו מקופלת אחרי תאונה כי זה אומר שאזורי הקריסה עשו את עבודתם נאמנה והוציאו אותך חי!
    https://www.youtube.com/watch?v=xtxd27jlZ_g
    תראה אני לא בדקתי את הרכב המרוסק הזה מבפנים על כן אמרתי נראה.

    מה שאני כן יודע שמכל הפציעות שלי החמורה מכולן הייתה בהליכה לשק"ם
    אחרי זה מתאונות אוטו שהאוטו בכלל ניזוק בשריטות ומכות קלות

    ורק נזקים קלים עם האופנוע.

    כל אחד ודעתו אני רק אומר שגם בנגמש אפשר להיפצע בחומרה ובפועל הגורם של הפציעה הוא בעיקר גורם אנושי שטעה ופחות משהו מכאני

    אבל כן נושא האנרגיה מאוד מעניין שבהתנגשות חזיתית מהירות הרכב ממול פחות משנה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    ניסיון אישי לא מעיד כלום לכן לא שיתפתי את שלי. הרי אם מישהו שאתה מכיר נפל מקומה רביעית ולא קרה לו כלום אז תודיע לכל מי שמוכן לשמוע שזה בטיחותי לחלוטין ליפול מקומה רביעית? אבל אם בניסיון אישי עסקינן אני נכנסתי ברכב שלי במישהו מהצד במהירות של כ60 קמ"ש לפי הבוחן תאונות. נסעתי על יותר אבל יש גם שביב שניה של ברקס עצבני לפני תאונה. 3 כריות אוויר אחר כך ונוסעיי הרכב שלי שהם 3 במספר יצאו ללא פגע. ברכב השני ישבה מישהי מאחורה צמוד לאיזור הפגיעה וקיבלה נזקים קלים בלבד שרובם כאבי צוואר.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    יותם המקרה מאוד דומה למה שהיה לי כשהייתי בן 9 יצאתי בכאבי צוואר היום אני בן 27 והכאבי צוואר עדיין שם ולא ילכו לשום מקום, ובמקרה שלי זה היה 40 קמש לערך.
    אם לא היה ברור אני הרכב שקיבל את זה מהצד

    שוב נסיון אישי זה כלום אבל פגיעה מלפנים ומאחור ברכב הם ממוגנות יחסית ורוב המיגון עובד על זה, פגיעה צדדית ברכב כמעט תמיד תצאו בנזק כזה או אחר.

    גם באופנוע פגיעה מהצד חמורה יותר ממלפנים זה בגלל מבנה המוח והצוואר הגוף שלנו שביר מאוד ממכה צדדית. וזה ללא קשר לסוג כלי הרכב.

    בתאונות הגורם הבעייתי זה גוף האדם ולא סוג המעטפת שבה או עלייה יושבים.

    פוטנציאל הפגיעה הגופנית באופנוע בהתנגשות חזית גבוהה מרכב, אם יש החלקה והרוכב ממוגן הנזק של ההחלקה מינורי.
    אפשר לדון על זה ימים על גבי ימים.


    הכל בסופו של יום עיניין מהירות התאותה של הגוף ככל שהתאותה הדרגתית יותר יש פחות נזק ולא משנה איפה הגוף נמצא בתוך פח או מחוצה לפח, בתוך פח הפח עצמו תורם לא רע למכות ויכול לגרום לשברים.גם האספלט יכול לגרום לשברים בכיף, וגם סתם למעוד על מדרגות יכול להיסתיים במוות.

    כל אחד והשיקולים שלו

    בנתיים מכל השירשור הזה אני אהבתי שזה הוביל לנושא שחזיתי זה לא סכום 2 המהירויות (עדיין מעניין הנושא)


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. זהו,זה כבר יותר מידי בשבילי
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 10-06-2016, 10:20
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-01-2016, 07:55
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 23:33
  4. תגובות: 60
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:37
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-11-2015, 00:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO