כמו שאברי כתב, גלגל שנוגע בכנף זו תוצאה של מצב/כיוון הבולמים, לא של הלחץ בצמיגים.
מה גם שמורכב מאחור "מרים" קצת את הפרונט, ולא להיפך...

בנוגע לשאלה המקורית - אם אתה 80%-90% מהזמן מרכיב, הייתי מציע שתישאר עם לחץ אויר המתאים לרכיבה בהרכבה. כל זמן שאתה לא עובר ל"מוד" ספורטיבי ברכיבה סולו, אין חשש מיוחד. אם אתה כמעט אף פעם לא מרכיב - הייתי מציע שתישאר על לחץ אויר "סטנדרטי", ואם זה די "חצי-חצי", אז פשוט שים באמצע

השנקל שלי.