את כולם כשעצרתה יהיה בעייה, גיר של אופנוע מגיע ללא מנגנון סינכרון שיש ברכבים.
מנגנון סינכון זה מנגנון שבעצם מתאים את המהירויות של הגלגלי שיניים בגיר לפני שילוב הגללגלי שיניים, זה בעצם מה שקורה כשאתה מעביר הילוך ויש לך מין רגע כזה שהידית הילוכים באוטו חצי דרך נכנסה ואחרי רגע נכנסת זה הסינכרון.

אין דבר כזה באופנוע ואתה כרוכב צריך לסנכרן.

אני אישית בולם וסביב ה40 קמש מתחיל להוריד לראשון , ואז לא משנה מה ההילוך תמיד מתאים והאופנוע בתנועה מה שמאפשר הורדה חלקה.

אם עצרתה ואתה לא בראשון סיכוי טוב שתצטרך להזיז אופנוע קדימה או אחורה כדי שההילוכים ירדו

Sent from mTalk using windows 10 mobile