ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
התכוונתי שהמנוע יתכבה ממש בסוף הבלימה. כמובן שעדיף לתפוס את הקלאץ בסוף הבלימה. אבל בלי שום ספק בלימה בהילוך חזקה יותר וטובה יותר.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
רציתי לציין שבבלימת חרום זאת טעות פאטלית להחזיק קלאץ' לחוץ. ברגע שאתה מנתק את ההילוך מהמנוע הבלימה קשה יותר כי האופנוע סוג של נזרק קדימה. אני מקווה שאני מתאר את זה נכון...
עדיף לזרוק קלאץ ושהמנוע יכבה בבלימת חירום אבל הבלימה תהיה חזקה יותר.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
גם בהילוך נמוך יחסית?
נשמע מוזר העניין הזה... אני מכיר עוד מרכב שאסור ללחוץ את הקלאץ עד סוף הבלימה. זה גם הגיוני - תחשוב שבמצב של מנוע כבוי , יותר קל להזיז אופנוע בהילוך או עם קלאץ לחוץ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
מצבך גרוע אני מבין..
אתה מערבב בין רכב לאופנוע,בין בלימת חירום לבלימה אגרסיבית לתוך פנייה
על מה אתה רוכב? וכמה זמן?