אוקיי, זה כבר מסביר הכל.
אין שום ויכוח שאם אתה "על הקצה" ונמצא בבלימה מקסימלית, לא משנה אם אתה בזווית חדה מאד/חדה/ישרה, כל בלימה נוספת תגרום כנראה להחלקה.
זה נגזר מעצם העובדה שאתה "על הקצה", כלומר כל שינוי יגרום לך ליפול.
מכאן ועד האמירה שלך ש"לא בולמים כשאתה כבר בזווית חדה" יש מרחק רב.
אז נסכם -
* אם אתה "על הקצה" אל תעשה שום צעד קיצוני
* להיות "על הקצה" בכביש ציבורי זה טיפשי. תמיד תשאיר לעצמך קצת רזרבות למקרה של הפתעות
* אם אתה לא "על הקצה" מותר לך לבלום בכל זווית, כמובן בחכמה ובהתאם לתנאי הרכיבה



ציטוט ההודעה בתגובה