תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: חוויות ראשונות מרכיבה "ספורטיבית", כבישים מפותלים והבנות

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    חוויות ראשונות מרכיבה "ספורטיבית", כבישים מפותלים והבנות

    היי חבר'ה.
    לא מזמן הצטרפתי למועדון אופנוענים צעירים בתחילת דרכו אשר מבוסס באשקלון, ולאחר היכרות עם החבר'ה הנחמדים שיש שם, שרובם הגדול בגילי עם אופנועים בנפח עד 500 סמ"ק, ארגנתי נסיעה קצרה של כמאה ועשרים ק"מ דרך בית גוברין, בית שמש ולטרון.
    נפגשנו בתחנת הדלק ביציאה מאשקלון ונסענו בקצב "רגוע" של 130-140, כשמנהיג השיירה מתיישב לו בניחותא על מיכל הדלק, עומד על המושב ומבצע שאר סטאנטים שונים. לפניות החבר'ה שלפניי נכנסו בקלות ב-120-130 קמ"ש, כאשר אני קרטעתי מאחור במהירויות גבוליות-לחוקיות של 90-100 חצילים בפנייה. נסיון לנסות לעמוד בקצבם הסתיים בכמעט תאונה עם ג'יפ שחמקנו זה מדרכו של זה בדקה התשעים. לאחר מכן נסענו למגרש בעיר והתאמנו מעט לפני שהסטאנטר החליק באחת הפניות והפיל את האופנוע, יצא ללא שריטה ואמר שזה דבר של מה בכך כשמתאמנים במגרשים.

    המסקנות מהטיול הקצר יחסית הזה הוא שרכיבה ספורטיבית זה לא בשבילי, ועם כמה שאני כן רוצה להשתפר ברכיבה שלי ולגשת לקורס דוגמאת "אופנוען מאומן", השכבות במהירות כמעט כפולה מהמהירות החוקית זה לא מה ש"עושה לי את זה". אני רוכב בשביל החוויה, בשביל לנשום את הרוח, להביט במה שסביב ולהתחבר לטבע, בעוד שהחבר'ה האלו רוכבים בעיקר בשביל האדרנלין. בעת שיחה על אופנועים עתידיים הבנתי שאני היחיד מביניהם שחושב במסלול הרטרו/קרוזר הרגוע, וכל השאר מפנטזים על סופרספורטים כאלו או אחרים, למקסם ביצועים בכבישים הציבוריים.

    מה שמצחיק הוא שהחלק הכי מהנה בכל הטיול היה כשנפרדנו לדרכינו ונסעתי הביתה בקצב רגוע של 100 קמ"ש בכביש של 80, כשהשקיעה מולי והשדות הירוקים נפתחים סביבי, ושוב הבנתי שזו הסיבה שהוצאתי רשיון.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    עשית בשכל, תתחבר לחבר'ה יותר שקולים ועדיף יותר מבוגרים ממך שהם באותו ראש כמוך.
    תלמד ותצבור ניסיון ותעשה קורסים עם הזמן, סביר שחלק גדול מה"אופנוענים" שרכבת איתם ירדו מהתחום בדרך זו או אחרת...
    Tracer 900

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לדעתי אחת הטעויות הכי נפוצות אצל רוכבים מתחילים (לא מין הנמנע שגם רוכבים בעלי נסיון) שהם מנסים לעמוד בקצב של מי שלפניהם.
    בגדול עשית נכון שויתרת על הקבוצה ויותר מזה נשמע שמראש נראה להם שהכביש זה מגרש משחקים.

    רכיבה ספורטיבית זה טוב כשאתה עושה את זה באופן מדוד שקול ורצוי במקום יעודי ( ברור שאין והכבישים לצערנו הם ברירת המחדל שלנו).
    אכן קורס רכיבה מתקדמת ייתן לך בסיס לרכיבה נכונה (אני מקווה ששמים דגש גם על רכיבה עירונית/מנהלתית ).

    וכפי שכתב פז - חוק הברירה הטבעית בדרך כלל לא מאכזב.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    נסיון לנסות לעמוד בקצבם הסתיים בכמעט תאונה עם ג'יפ שחמקנו זה מדרכו של זה בדקה התשעים. לאחר מכן נסענו למגרש בעיר והתאמנו מעט לפני שהסטאנטר החליק באחת הפניות והפיל את האופנוע, יצא ללא שריטה ואמר שזה דבר של מה בכך כשמתאמנים במגרשים.

    המסקנות מהטיול הקצר יחסית הזה הוא שרכיבה ספורטיבית זה לא בשבילי, ועם כמה שאני כן רוצה להשתפר ברכיבה שלי ולגשת לקורס דוגמאת "אופנוען מאומן", השכבות במהירות כמעט כפולה מהמהירות החוקית זה לא מה ש"עושה לי את זה".
    שליטה לא תלויה כולה בנפח או בכשרון,הרבה ממנה מסתמך על הכלי בדגש על המתלים והשלדה וזה עושה רושם שאתה מצפה ליותר מידי.
    כמו שלא היית נהנה מטיול ארוך על טייפון 50 ככה גם לא תהנה מרכיבה ספורטיבית על אופנוע תיור מיושן.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    שליטה לא תלויה כולה בנפח או בכשרון,הרבה ממנה מסתמך על הכלי בדגש על המתלים והשלדה וזה עושה רושם שאתה מצפה ליותר מידי.
    כמו שלא היית נהנה מטיול ארוך על טייפון 50 ככה גם לא תהנה מרכיבה ספורטיבית על אופנוע תיור מיושן.
    האמת? הסטאנטר ההוא גם רוכב על אותו האופנוע, מתלים מקוריים, וראיתי מה הוא מסוגל לעשות איתו. דיי פסיכי האמת.

    ולא וויתרתי על המועדון הזה, פשוט להבא אדע עם מי יש לי עסק ונתאם ציפיות מראש. אם זה אומר להישאר חצי קילומטר מאחורה - זה מה שאעשה, אבל ארכב בקצב שלי ואיך שלי מרגיש נוח.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    האמת? הסטאנטר ההוא גם רוכב על אותו האופנוע, מתלים מקוריים, וראיתי מה הוא מסוגל לעשות איתו. דיי פסיכי האמת.
    אם ככה, תחשוב על מה שהוא היה מסוגל לעשות עם אופנוע ברמה יותר גבוהה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם ככה, תחשוב על מה שהוא היה מסוגל לעשות עם אופנוע ברמה יותר גבוהה.
    לא אומר שלא. פשוט מציין שזה אפשרי לרכב ספורטיבית עם ה-GS500. לשמחתי העניין לא קורץ לי לכן אני יותר ממרוצה מהאופנוע שלי לעת עתה.

  8. #8

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    שלי תיבנה לסקראמבלר בבוא העת (עדיין חושב על זה, אופנוע כל כך שמור חבל להרוס). בתקווה יתן לי קצת יותר טווח לטיולים שלי ונוחות בשטח קל...וגם הלוק יהיה מדהים

אשכולות דומים

  1. מגן גב לרכיבה ספורטיבית
    על ידי Xiaomi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 09:23
  2. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 21:26
  3. מחפש המלצה למעיל איכותי לרכיבה זקופה - דו"ש
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-01-2016, 23:07
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-09-2015, 20:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO