תשמע, הכל תלוי בשימוש של הכלי ומה אתה מגדיר כנוחות. אני בזמנו הייתי עושה טיולי סופ"ש של 300 ק"מ לעל 250 ישן (עם קרבורטור) שבקושי גירד את ה-110 במישור, ובכבישים מוגבלים ל-80 או נתיב ימני בכביש מהיר זה היה בסדר גמור, השתדרגתי בנפח בכדי להעלות את הנוחות בטיולים.
250 אפשר למצות מהר, אבל השאלה היא למה אתה צריך יותר מזה? עדיף ללמוד את הבסיס על 250, להשתפשף ולהשתפר כרוכב ואז כשאתה באמת מרגיש שאתה מוכן לנפח גדול יותר - לעלות מעלה בדרגה. ראיתי אנשים שעושים עם הנינג'ה הזה השכבות ב-130 קמ"ש בהרים ולא מתלוננים.