תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: XEVO 250 לא מניע - מה עושים?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26

    XEVO 250 לא מניע - מה עושים?

    היי,

    אז ה-XEVO 250 בין 5 שנים לא מניע.
    קראתי את השרשור הזה והמצב שלי הוא שיש "קליק" בזמן לחיצה על המתג ועוד אחד נוסף בעזיבה, לכן "התקלה היא במעגל ההפעלה של המתנע, שכולל בעצם את הממסר והמתנע עצמו, וכן את החוט העבה שיוצא מהמצבר ומגיע דרך הממסר עד למתנע."

    נשאלת השאלה - מה אני עושה לגבי זה? קצת רקע:
    לפני חודש היתה לי בעיה אחרת של הנעה (שהיתה נפתרת ע"י פתיחת מצטער בזמן ההנעה והחזקת טורים גבוהים למשך 20 שניות) + בעיה של קטנוע נכבה פתאומית במהלך נסיעה/עמידה ברמזור (הוא היה מניע אח"כ).
    במוסך אמרו לי שיש בעיה עם משאבת הדלק, שזה הגיוני לקטנוע בן 5, והחליפו אותה. הקטנוע כבר לא נכבה בנסיעה/רמזורים אבל בבוקר (שקר) אחרי הנעה הוא היה נוטה להכבות בפעם הראשונה-שנייה.
    חזרתי אל המוסך ואמרו לי שזו בעיית כיול המחשב, כיילו אותו, וזה היה אמור לפתור את הבעיה.
    בבדיקה במוסך לפתע הקטנוע לא הניע בכלל, היו "קליקים" אבל זהו - כמו מה שקורה עכשיו. המוסכניק שיחק עם משהו מתחת לקנוע ואז דברים הסתדרו.
    עכשיו אותה הבעיה קוראת שוב, ואני לא מעוניין להזמין גרר (מת"א לרעננה) אל מוסך שאיבדתי בו כל אמון.


    החשד העמוק שלי הוא שיש בעיה עם החיבורים של "החוט העבה שיוצא מהמצבר ומגיע דרך הממסר עד למתנע" - השאלה שלי היא: איך אני מגיע אליו, איך אני מזהה אותו?

    תודה!
    נערך לאחרונה על ידי טריגו; 25-07-2016 בשעה 07:33.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מאיזה אזור אתה? אולי אוכל לעזור

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מאיזה אזור אתה? אולי אוכל לעזור
    רמת אביב, ליד אליאנס.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    שלחתי את המספר שלי בפרטי

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי טריגו צפיה בהודעה
    החשד העמוק שלי הוא שיש בעיה עם החיבורים של "החוט העבה שיוצא מהמצבר ומגיע דרך הממסר עד למתנע" - השאלה שלי היא: איך אני מגיע אליו, איך אני מזהה אותו?
    החשד שלך ככל הנראה נכון. אחד החוטים האלה התנתק או בצד של המצבר או בצד של הסטרטר.
    החוט שיוצא מההדק השלילי של המצבר מחובר לשלדה, וסטרטר גם הוא מחובר לשלדה, לרוב הוא פשוט לוקח את אחד ההדקים מהגוף.
    החוט החיובי יוצא מההדק החיובי של המצבר ומגיע להדק היחיד שיש לסטרטר (בהנחה שריליי סטרטר נפרד מהסטרטר עצמו).
    כדי למצוא את כל החוטיאדה, אתה צריך לדעת איפה יושב המצבר ואיפה יושב הסטרטר. האחרון יישב על המנוע עצמו.
    אם תמצא ספר רכב (הוראות בדביק "טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן", אני רואה משרשור אחר שכבר הלכת לכיוון) - הוא יכוון אותך.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    תודה על כל ההסברים!

    אחרי כמה מעברים על הספר, הדבר הכי טוב שמצאתי זה: Piaggio xevo 250ie start.jpg

    את המצבר אני מזהה כי החלפתי בעבר, אני חושב שאני מבין את המיקום של הסטרטר - אבל מתוך צפייה בסרטונים ביוטיוב נראה שאני לא צריך לצפות לראות אותו מבלי לפתוח את כיסוי המנוע. בצד של המצבר שני החוטים נראים מחוברים היטב.
    כתבת "החוט שיוצא מההדק השלילי של המצבר מחובר לשלדה" מה הכוונה ב"מחובר לשלדה"? מוצמד עם אזיקון/חבק או שיש ממש חיבור (והשלדה היא הערקה)?

    אני אבדוק את החוטים ואחפש לראות אם משהו רופף.

    תוכל לפרט קצת על הריליי סטרטר? לא מצאתי על זה כלום בספר.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    יש ממש חיבור, השלדה היא הארקה שעובדת עבור כל מערכות החשמל של האופנוע בתור הארקה.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    27
    בכלי הזה נתקלתי כמה פעמים ברילי סרטר דפוק. ותבדוק גם את המינוס שמגיע למנוע. חוט שחור שמתחבר למכסה וריאטור

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי ARIE1985 צפיה בהודעה
    בכלי הזה נתקלתי כמה פעמים ברילי סרטר דפוק. ותבדוק גם את המינוס שמגיע למנוע. חוט שחור שמתחבר למכסה וריאטור
    תודה.
    אתמול ישבתי די הרבה זמן מול הקטנוע עם הספר ולא הצלחתי להבין מה נמצא איפה. אני מחזיק מעצמי מישהו עם חוש טכני לא רע בכלל, ועדיין הדברים פשוט לא נראו ממוקמים ובקני מידה (וברור לי שזה לא הגיוני).

    רגע לפני שאני מזמין גרר ולוקח אותו למוסך - איך מזהים את הרילי סטרטר? איך מזהים את מכסה הוריאטור?

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    לסיכום, לא הצלחתי.
    גררתי אל הסנא לאופנועים, שם שרון החליף לי את הריליי סטרטר תוך פחות מעשר דקות, מבלי אפילו להוריד את הפלסטיקה.
    זה פתר את הבעיה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-08-2022, 14:41
  2. לא מניע - מה עושים
    על ידי Jack_R1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2017, 22:10
  3. הקטנוע לא מניע לי מה עושים
    על ידי nadav בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-11-2015, 12:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO