החשד שלך ככל הנראה נכון. אחד החוטים האלה התנתק או בצד של המצבר או בצד של הסטרטר.
החוט שיוצא מההדק השלילי של המצבר מחובר לשלדה, וסטרטר גם הוא מחובר לשלדה, לרוב הוא פשוט לוקח את אחד ההדקים מהגוף.
החוט החיובי יוצא מההדק החיובי של המצבר ומגיע להדק היחיד שיש לסטרטר (בהנחה שריליי סטרטר נפרד מהסטרטר עצמו).
כדי למצוא את כל החוטיאדה, אתה צריך לדעת איפה יושב המצבר ואיפה יושב הסטרטר. האחרון יישב על המנוע עצמו.
אם תמצא ספר רכב (הוראות בדביק "טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן", אני רואה משרשור אחר שכבר הלכת לכיוון) - הוא יכוון אותך.