תודה על כל ההסברים!
אחרי כמה מעברים על הספר, הדבר הכי טוב שמצאתי זה: Piaggio xevo 250ie start.jpg
את המצבר אני מזהה כי החלפתי בעבר, אני חושב שאני מבין את המיקום של הסטרטר - אבל מתוך צפייה בסרטונים ביוטיוב נראה שאני לא צריך לצפות לראות אותו מבלי לפתוח את כיסוי המנוע. בצד של המצבר שני החוטים נראים מחוברים היטב.
כתבת "החוט שיוצא מההדק השלילי של המצבר מחובר לשלדה" מה הכוונה ב"מחובר לשלדה"? מוצמד עם אזיקון/חבק או שיש ממש חיבור (והשלדה היא הערקה)?
אני אבדוק את החוטים ואחפש לראות אם משהו רופף.
תוכל לפרט קצת על הריליי סטרטר? לא מצאתי על זה כלום בספר.