תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: מה בעצם כוללת אחריות יבואן על אופנוע?

  1. #1

    מה בעצם כוללת אחריות יבואן על אופנוע?

    בטיפשותי כשקניתי את הימאהה wrr לא התעכבתי על כך...
    מישהו יכול להסביר לי למעשה מה כוללת האחריות (שנתיים) שקיבלתי ממטרו?

    (כרגע תודה לאל אני לא צריך כלום... שואל רק בשביל לדעת איפה בעיקרון אני עומד. למען האמת גם לא קיבלתי ממטרו אף מסמך שמגדיר את האחריות שלהם... רק ספר רכב)

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    88
    אני לא יודע, אבל תתקשר או תלך למטרו ותקבל את האינפורמציה.
    או שאני טועה?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    כל מה שקורה באופנוע במהלך השתיים באחריות מטרו.
    אבל אם יש פגיעה או תאונה ובעקבות זה חלק נשבר או נהרס באופנוע האחריות לא תכסה את הנזק.
    האחריות גם יוצאת מתוקף אם אתה מטפל באופנוע בעצמך ולא לפי כללי הספר.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כל נזק שהוא לכאורה תוצאה של פגם בייצור וההרכבה. וקיבל אישור והכרה של היצרן העולמי.

    למשל בקווסאקי כשהer6ים והורסיסים התחילו למות היצרן התנער ולא היתה אחריות.

    אין לך אחריות לחלקים מתבלאים ( צבע, גלגלי שיניים צמיגים שרשראות ואביזרים).

    קח בחשבון שגם אם יהיה איזה כשל מכני אתה תמטרך לפעמים להוכיח שרכבת בטווח הביצועים הסביר של הכלי.
    היה פה בחור עם זאב של סאנג יאנג שרכב על המנתק ועשה ברנאאוטים ושפך מנוע ב28 אק''מ.

    אחריות יצרן מגבילה אותך לטיפול במוסכים מורשים, אם טיפלת בחצר בבית אין לך.

    וכשיש לך אתה לחסדי היבואן והיצרן, ואם אחד מהם יחליט שלא מגיע לך.
    אז קנית כלי חדש- מברוק, טפל בו באחריות.
    כי זה הכי הרבה אחריות שתקבל.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אחריות יצרן מגבילה אותך לטיפול במוסכים מורשים, אם טיפלת בחצר בבית אין לך.
    בטוח בזה?

    האם אתה חייב לטפל ברכב חדש במוסך המרכזי?
    על פי חוק ההגבלים (סעיף 50 ב', 1988), כל בעל רכב יכול לבחור היכן ברצונו לקבל שירות לרכבו, גם כאשר הרכב עדיין נמצא במסגרת אחריות היבואן. הדבר נכון לכל סוגי הטיפולים והתיקונים, למעט כאלה בהם יש צורך לממש את אחריות היבואן. למען הסר ספק, היבואן אינו מורשה לשלול אחריות אם בעל הרכב בחר לבצע טיפולים במוסך שאינו מורשה מטעם היבואן.

    http://www.iga.org.il/drivers/full_guide.asp

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    כל עוד אתה מטפל ברכב לפי טבלת הטיפולים במוסך שמורשה לטפל באופנועים (הכוונה למוסך שמאושר על ידי משרד התחבורה) אתה מכוסה.
    שים לב שעליך לשמור על קבלות על ביצוע הטיפול ושרשום בהן מספר הרישוי ומספר הק"מ.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    בטוח בזה?

    האם אתה חייב לטפל ברכב חדש במוסך המרכזי?
    על פי חוק ההגבלים (סעיף 50 ב', 1988), כל בעל רכב יכול לבחור היכן ברצונו לקבל שירות לרכבו, גם כאשר הרכב עדיין נמצא במסגרת אחריות היבואן. הדבר נכון לכל סוגי הטיפולים והתיקונים, למעט כאלה בהם יש צורך לממש את אחריות היבואן. למען הסר ספק, היבואן אינו מורשה לשלול אחריות אם בעל הרכב בחר לבצע טיפולים במוסך שאינו מורשה מטעם היבואן.

    http://www.iga.org.il/drivers/full_guide.asp
    איפה כתוב שאמרתי מרכזי?
    אמרתי מוסך מורשה. כלומר מוסך מורשמה משרד התחבורה.
    בניגוד ללטפל על המדרכה בחצר.

    מוסך מורשה ' ימאהה/סוזוקי/ בוטנים מלוחים ' זו המצאה ישראלית.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    צודק, לא כתבת.
    בכל זאת שווה להדגיש את זה

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ושווה להדגיש שטיפול במוסך לא יבואן גורם ליותר צרות ברגע שתרצה אחריות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ושווה להדגיש שטיפול במוסך לא יבואן גורם ליותר צרות ברגע שתרצה אחריות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    כמדומני במקרה של היבואן המדובר, האחריות שיקבל תהיה בדיוק באותה "איכות" בין אם יטפל במוסך מורשה או במוסך מורשה יבואן.....

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אצלי האחריות בהונדה הייתה באיכות אחריות בעזה, אבל יש אנשים שאצלם המצב טוב יותר.
    מה שכן אם לטפל במוסך לא מורשה יבואן זה משאיר פתח ליבואן לטעון שלא בוצעו כלל הדברים הנדרשים בטיפול ובגלל זה קרה ככה וככה.

    הייתי בסרט כזה כבר שהונדה עשו לי בעיות עם אחריות,ובסוף מחוסר רצון לטרטרת פשוט תיקנתי על חשבוני כי זה לא היה יקר מידי.

    אבל זה פתח נוסף לשלול אחריות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אצלי האחריות בהונדה הייתה באיכות אחריות בעזה, אבל יש אנשים שאצלם המצב טוב יותר.
    מה שכן אם לטפל במוסך לא מורשה יבואן זה משאיר פתח ליבואן לטעון שלא בוצעו כלל הדברים הנדרשים בטיפול ובגלל זה קרה ככה וככה.

    הייתי בסרט כזה כבר שהונדה עשו לי בעיות עם אחריות,ובסוף מחוסר רצון לטרטרת פשוט תיקנתי על חשבוני כי זה לא היה יקר מידי.

    אבל זה פתח נוסף לשלול אחריות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    תוכל לפרט?

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    טיפלתי את רוב הטיפולים במורשה הונדה , חוץ מאחד שעשיתי אצל מוסך אחר כי לא יצא לי מבחינת זמנים לקבוע ולהגיע למורשה הונדה.
    ואז כמסורת הcbr250 הולך לי קראנק (בעיה ידועה בדגם הזה) האופנוע עם 48 אלף קמ ושנה וחצי על הכביש. פונה למורשה הונדה שטיפלתי בו הוא שולח אותי למרכזי של הונדה תל אביב.
    מעמיס אופנוע על האוטו נוסע למרכזי במרכזי אומרים תוריד אותו , מוריד אחרי שבוע מדבר איתם אומרים לי תבוא.

    עכשיו התבוא נשמע לי תמוהה בא באוטו הגדול, וזה מתחיל.
    השמן שלי לטענתם אדום מידי (מוטול 7100 שמגיע בצבע אדום כחדש) ואז ממשיכים להגיד לי שבקבלה רשום שקניתי 2 ליטר שמן ולא רשום ששמתי 2 ליטר שמן , על מה שאמרתי שאני לא מטגן על שמן מנוע וזה השמן ששמו במנוע .

    בקיצור הבחור שם (מנהל מוסך) אמרתי לו בקיצור מה בסוף עש אחריות? אז אמר לי שיש הרבה קילומטראז ושזה בעייתי והם כי אני לקוח טוב (קניתי 2 אופנועים חדשים מהניילון והתענינתי בבזוג vfr800 לטרייד אין) אז העבודה עליי החלקים עליהם.

    אמרתי שהאחריות ללא הגבלת קילומטראז לשנתיים,קיבלתי תשובה שזה "לקילומטראז סביר" יעני עד 20 אלף לשנה לערך.
    ושהוא בא ממש לקראתי עם זה .

    שאלתי כמה תעלי לי עבודה, על זה נענתי ב3600 לפני מעמ פירוק ומשם נראה כמה עוד. בדיקה בpart zilla העלתה שאני קונה קראנק וקיט שיפוץ מלא בפחות מ1000 שקל , גררתי את האופנוע השמנתי קיט ושיפצתי עצמאית יצא לי 1200 שקל שיפוץ לבד.

    מאז אני עם במוו שכן לוקחים אחריות על העבודה שלהם ללא שום בעיות ואפילן על מקרים "אפורים" הם לוקחים אחריות ונותנים גוד וויל או הנחה יפה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    סבבה, תודה
    מקווה שאני לא אתקל בבעיה כזאת (יש לי הונדה)

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    טיפלתי את רוב הטיפולים במורשה הונדה , חוץ מאחד שעשיתי אצל מוסך אחר כי לא יצא לי מבחינת זמנים לקבוע ולהגיע למורשה הונדה.
    ואז כמסורת הcbr250 הולך לי קראנק (בעיה ידועה בדגם הזה) האופנוע עם 48 אלף קמ ושנה וחצי על הכביש. פונה למורשה הונדה שטיפלתי בו הוא שולח אותי למרכזי של הונדה תל אביב.
    מעמיס אופנוע על האוטו נוסע למרכזי במרכזי אומרים תוריד אותו , מוריד אחרי שבוע מדבר איתם אומרים לי תבוא.

    עכשיו התבוא נשמע לי תמוהה בא באוטו הגדול, וזה מתחיל.
    השמן שלי לטענתם אדום מידי (מוטול 7100 שמגיע בצבע אדום כחדש) ואז ממשיכים להגיד לי שבקבלה רשום שקניתי 2 ליטר שמן ולא רשום ששמתי 2 ליטר שמן , על מה שאמרתי שאני לא מטגן על שמן מנוע וזה השמן ששמו במנוע .

    בקיצור הבחור שם (מנהל מוסך) אמרתי לו בקיצור מה בסוף עש אחריות? אז אמר לי שיש הרבה קילומטראז ושזה בעייתי והם כי אני לקוח טוב (קניתי 2 אופנועים חדשים מהניילון והתענינתי בבזוג vfr800 לטרייד אין) אז העבודה עליי החלקים עליהם.

    אמרתי שהאחריות ללא הגבלת קילומטראז לשנתיים,קיבלתי תשובה שזה "לקילומטראז סביר" יעני עד 20 אלף לשנה לערך.
    ושהוא בא ממש לקראתי עם זה .

    שאלתי כמה תעלי לי עבודה, על זה נענתי ב3600 לפני מעמ פירוק ומשם נראה כמה עוד. בדיקה בpart zilla העלתה שאני קונה קראנק וקיט שיפוץ מלא בפחות מ1000 שקל , גררתי את האופנוע השמנתי קיט ושיפצתי עצמאית יצא לי 1200 שקל שיפוץ לבד.

    מאז אני עם במוו שכן לוקחים אחריות על העבודה שלהם ללא שום בעיות ואפילן על מקרים "אפורים" הם לוקחים אחריות ונותנים גוד וויל או הנחה יפה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    ראייה קצרת טווח ישראלית טיפוסית, הפסידו לקוח טוב לתמיד, ובשביל מה?

אשכולות דומים

  1. אגזוז סליפ אחריות יצרן (אופנוע) ונזקים אפשריים?
    על ידי סער666 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27-05-2016, 15:28
  2. 'הפס' בנס הרים - קחו אחריות!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 28-03-2016, 13:51
  3. האם יש אחריות על החלק הזה בקסדת rpha 10?
    על ידי alexsupreme בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 14:24
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 02:36
  5. התייעצות כוללת - למי שיש סבלנות
    על ידי eyal25 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 31-07-2015, 10:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO