כל נזק שהוא לכאורה תוצאה של פגם בייצור וההרכבה. וקיבל אישור והכרה של היצרן העולמי.

למשל בקווסאקי כשהer6ים והורסיסים התחילו למות היצרן התנער ולא היתה אחריות.

אין לך אחריות לחלקים מתבלאים ( צבע, גלגלי שיניים צמיגים שרשראות ואביזרים).

קח בחשבון שגם אם יהיה איזה כשל מכני אתה תמטרך לפעמים להוכיח שרכבת בטווח הביצועים הסביר של הכלי.
היה פה בחור עם זאב של סאנג יאנג שרכב על המנתק ועשה ברנאאוטים ושפך מנוע ב28 אק''מ.

אחריות יצרן מגבילה אותך לטיפול במוסכים מורשים, אם טיפלת בחצר בבית אין לך.

וכשיש לך אתה לחסדי היבואן והיצרן, ואם אחד מהם יחליט שלא מגיע לך.
אז קנית כלי חדש- מברוק, טפל בו באחריות.
כי זה הכי הרבה אחריות שתקבל.