מיקי אולי תוסף להעלאת האוקטן (או הורדה אני תמיד מתבלבל) שיגרום לבעירה יותר טובה ופחות עודפים לאגזוז?
מה חושבים המלומדים?
בלי ה PC המצב גרוע פי כמה. PC מעדן מעט את המנוע. בלתי אפשרי לרכוב בלעדיו.
לסיכום השרשור : לא אוסיף כרגע שום תוסף, אם אין לו השפעה ישירה על הפיצוצים ופעולה חלקה ונעימה של המנוע , אולי לדברים אחרים כן כהמלצת המאסטר וסטרלוק.
כפי שכתבתי בשרשור הקודם - קיבלתי המלצות על אלון אודלסמן, מאחר ובתחילה סירב לטפל באופנוע לפני שאמצה את ההליך מול המוסך הראשון, ומאחר והמוסך הראשון לא מיצה את כל יכולות ה PC (לפחות לדעתי ) , הרי שאחזור לאלון בתקווה ש"יחליק " את פעולת המנוע.
מיקי אולי תוסף להעלאת האוקטן (או הורדה אני תמיד מתבלבל) שיגרום לבעירה יותר טובה ופחות עודפים לאגזוז?
מה חושבים המלומדים?
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
המנוע שלי כנראה עבד עגול וחלק עד שזה שקניתי ממנו החליט להחליף אגזוזים. בשרשור הקודם העלתי תמונה שלהם...
מי שהציע לי PC היה המוסך אליו נכנסתי.
למיטב ידיעתי , אני לא היחיד ששם על XV את ה PC , אני כמעט משוכנע שעוד בחור מאשדוד עם אופנוע כזה 1:1 מאותו שנתון ואותו קילוטמרז' שם גם כן PC.
אגב ... ברוב ייאושי פניתי ישירות לוואנס & היינס, ותיארתי להם את הבעייה. הם היו מאוד אדיבים עד ששמעו שמותקן לי PC ואני מבקש מהם מפת הזרקה ייעודית ל XV.
הם המליצו לי על אביזר מקביל שלהם שמתאים לאגזוזים שלהם... http://fuelpak.vanceandhines.com/
בסופו של יום אם הכיוונונים לא יסתדרו לא יעזרו אחטוף ת'קריזה ואחפש אגזוז מקורי ... בטוח יש אחד כזה משומש בשוק ...
אם אתם מכירים פורום רציני אמריקאי או אנגלי ל XV (ברמה של פולגז לפחות ) אשמח להמלצות.
חיישן חמצן מבוטל. ואני מפחד שאם אגע ב PC אשבית טוטאלית את המנוע. מעדיף לרכוב עם PC מאשר בלעדיו , כי כמו שרשמתי לפני כן, זה הרע במיעוטו.
נערך לאחרונה על ידי miki; 27-07-2016 בשעה 22:06.
חיישן חמצן מבוטל גם יכול להיות מקור כל הרוע כי השאלה היא איך הוא מבוטל, לכל אופנוע יש צורך בשיטה אחרת, בחלק מתחברים למחשב ומנתקים אותו בעזרת התוכנה, יש גם פלאג ביטול שכל תפקידו למנוע הודעת שגיאה ויש אמולטור שמדמה את החיישן וגורם למחשב לחשוב שהוא ביחס אוויר דלק מסויים.
חשוב שהביטול יהיה תואם למה שהאופנוע צריך.
האם רכבת על האופנוע עם חיישן חמצן מחובר באיזה שהוא שלב?
מיקי תחזיר חיישן חמצן אין שום סיבה שתבטל אותו. העסק יחזור לעבוד טוב.
המנוע שלך כרגע עובד ללא ידעה אם מה שהוא הזריק למנוע יצא תערובת תקינה.
אם תחבר חיישן חמצן הוא ידע לדעת מתי התערובת ענייה או עשירה ולהיתכוונן בהתאם לבד. דבר שימנע לך אתכל הכאב בטן שאתה חווה כרגע
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 28-07-2016 בשעה 06:44.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תודה.
אנסה לחבר את החיישן - מעולם לא רכבתי עם חיישן חמצן מחובר.
האם זה לא יכול לגרום לשיבוש של ה PC ? כלומר ה PC יכוון לכיוון אחד ע"פ מפת ההצתה ומחשב המנוע בהתאם לחיישן ...
תקשיב כדי שתבין איך כל זה עובד.
יש מחשב מקורי שקורא חיישנים ומווסת תערובת בהתאם לחיישנים.
עליו מתלבש הפאוואר קומנדר שבעצם מוסיף או גורע אחוזים מהתערובת שהמחשב המקורי החליט.
אם התערובת מראש לא תקינה, והיא לא כי אין חיישן הפאוור קומנדר גם אף לא יביא תערובת תקינה אלא אם תוסיף לו את תוסף האוטו טיון שזה בעצם חיישן חמצן צד ג.
לא משנה באיזו דרך תלך ולדעתי עדיף פשוט לחבר מקורי אתה חייב חיישן חמצן אם אתה רוצה מנוע שעובד טוב
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מיקי אתה צודק כדי שהפאוור קומנדר יוכל לבצע את השינויים שהוא רוצה החיישן חייב להיות מבוטל וזה גם דרישה שלהם אבל מהתכתבות לפני כמה שנים עם דיינו ג'ט אין בעיה שהפאוור קומנדר יעבוד עם חיישן חמצן כל עוד הלקוח יודע שהוא לא מקבל את כל היתרונות של הפאוור קומנדר לדבריהם ככה שבשביל הניסוי חבר אותו ביחד עם הפאוור קומנדר.
ברגע שתבטל חיישן חמצן לחלוטין אתה בעצם בבעיה....
או שאתה מריץ על דיינו ומשתמש בסוג דלק ספציפי מאוד בתנאים מאוד צרים כמו מסלול ויש לך אופנוע שמנצל כל פיפיס ממנו במסלול. או שאתה מחבר חיישן חמצן ואז יש לך מנוע שיודע לעבוד בכל מצב שרק תרצה.
אי אפשר לעבוד ללא חיישן חמצן , אתה בעצם מבטל הזרקה ומקבל קרבורטור מתכוונן
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תודה חברים, קצת קשה להגיע לחיבור החיישן יש שם שקע\תקע מרובע עם 4 פינים - אני מניח שניתן לחבר את זה רק בצורה מאוד מסויימת בכל מקרה גישה לא נוחה. מחר אנסה לראות איך אני מפשט את ההליך בתנאי ששני האביזרים (שקע\תקע) לא נפגמו.
כל הניסוי - בהנחה שחיישן החמצן תקין.
בעייה כפולה.
פירקתי על הבוקר ונתקלתי בשתי בעיות :
1. השקע והתקע אינם תואמים.
2. השקע שמחובר למחשב המנוע היה מקוצר עם חוטים ייעודיים שבסופם הפקקים הירוקים, השאלה שלי היא האם לקצר חזרה את החוטים או להשאיר כרגע ככה. נקרע לי אחד החוטים המקצרים כך שאצטרך למצוא חלופה. האם יכול להגרם נזק למחשב המנוע אם לא אקצר.
צריך עזרה למצוא מתאם בין השקע לתקע , אם תוכלו להפנות אותי לחנות בארץ בה אוכל לקנות מתאם - אודה לכם.
אם צריך להזמין חיישן חדש מחו"ל אזמין , ראיתי באיזשהו מקום שיש יוניט שמתחבר לשקע במקום חיישן החמצן - יש חברה מומלצת \ אתר מומלץ ?
האם אני יכול להניע את האופנוע כאשר השקע לא מקוצר ולא מחובר לכלום האם יכול להגרם נזק למחשב המנוע?
![]()
נערך לאחרונה על ידי miki; 29-07-2016 בשעה 07:47.