עמוד 2 מתוך 7 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 103

אשכול: תוסף לדלק + דיון על מבנה הזרקה והשפעת חיישן חמצן

  1. #16
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אכן כדי לבודד את הבעיה שכרגע הכי הגיוני שזה הפאוור קומנדר צריך לכבות אותו לחלוטין עדיפות אפילו לנתק,שזה האמת די פשוט וקל ומשםצכדטי להתחיל.
    בלי ה PC המצב גרוע פי כמה. PC מעדן מעט את המנוע. בלתי אפשרי לרכוב בלעדיו.

    לסיכום השרשור : לא אוסיף כרגע שום תוסף, אם אין לו השפעה ישירה על הפיצוצים ופעולה חלקה ונעימה של המנוע , אולי לדברים אחרים כן כהמלצת המאסטר וסטרלוק.
    כפי שכתבתי בשרשור הקודם - קיבלתי המלצות על אלון אודלסמן, מאחר ובתחילה סירב לטפל באופנוע לפני שאמצה את ההליך מול המוסך הראשון, ומאחר והמוסך הראשון לא מיצה את כל יכולות ה PC (לפחות לדעתי ) , הרי שאחזור לאלון בתקווה ש"יחליק " את פעולת המנוע.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מיקי אולי תוסף להעלאת האוקטן (או הורדה אני תמיד מתבלבל) שיגרום לבעירה יותר טובה ופחות עודפים לאגזוז?
    מה חושבים המלומדים?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    בלי ה PC המצב גרוע פי כמה. PC מעדן מעט את המנוע. בלתי אפשרי לרכוב בלעדיו.

    לסיכום השרשור : לא אוסיף כרגע שום תוסף, אם אין לו השפעה ישירה על הפיצוצים ופעולה חלקה ונעימה של המנוע , אולי לדברים אחרים כן כהמלצת המאסטר וסטרלוק.
    כפי שכתבתי בשרשור הקודם - קיבלתי המלצות על אלון אודלסמן, מאחר ובתחילה סירב לטפל באופנוע לפני שאמצה את ההליך מול המוסך הראשון, ומאחר והמוסך הראשון לא מיצה את כל יכולות ה PC (לפחות לדעתי ) , הרי שאחזור לאלון בתקווה ש"יחליק " את פעולת המנוע.
    "עידון" המנוע כניראה נעשה בעזרת העשרת תערובת מעבר למה שצריך וזה מה שגורם לך לבעיות בחום גבוהה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #19
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מיקי אולי תוסף להעלאת האוקטן (או הורדה אני תמיד מתבלבל) שיגרום לבעירה יותר טובה ופחות עודפים לאגזוז?
    מה חושבים המלומדים?למען האמת תידלקתי ב 98 במקום 95 ... יש לי רושם לפעולה טיפה יותר טובה של המנוע, מצד שני אולי זו משאלות לב ... וסתם תחושת פלצבו
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    "עידון" המנוע כניראה נעשה בעזרת העשרת תערובת מעבר למה שצריך וזה מה שגורם לך לבעיות בחום גבוהה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אם אני מבין נכון - ככל שהמנוע חם יותר הוא בעצם "חנוק" בדלק. . .

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    בלי ה PC המצב גרוע פי כמה. PC מעדן מעט את המנוע. בלתי אפשרי לרכוב בלעדיו.

    .
    אין סיבה שבהמה כמו שלך לא תעבוד עגול מהמפעל, לפי מה שאתה מתאר הייתה לך כנראה בעיה עוד לפני הPC והPC בעצם מסתיר את הבעיה האמיתית.
    PC מתקינים על אופנוע תקין שאולי צריך קצת פיצוי על אגזוז או פילטר תחליפי אבל עדיין המנוע צריך לעבוד בתחום הנורמלי שלו

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    אם אני מבין נכון - ככל שהמנוע חם יותר הוא בעצם "חנוק" בדלק. . .
    אתה מבין כמעט נכון, ככל שהאוויר חם יותר יש פחות חמצן לאותו נפח אוויר, והתערבת עשירה מידי מה שחונק לך את המנוע.

    עכשיו תתחיל בלבטל פאוור קומנדרר ולהחזיר למצב מקורי ומשם תתקדם.

    אגב במקרה לא ביטלתה חיישן למבדה באגזוז כשהחלפתה?

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #22
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין סיבה שבהמה כמו שלך לא תעבוד עגול מהמפעל, לפי מה שאתה מתאר הייתה לך כנראה בעיה עוד לפני הPC והPC בעצם מסתיר את הבעיה האמיתית. PC מתקינים על אופנוע תקין שאולי צריך קצת פיצוי על אגזוז או פילטר תחליפי אבל עדיין המנוע צריך לעבוד בתחום הנורמלי שלו
    המנוע שלי כנראה עבד עגול וחלק עד שזה שקניתי ממנו החליט להחליף אגזוזים. בשרשור הקודם העלתי תמונה שלהם...
    מי שהציע לי PC היה המוסך אליו נכנסתי.
    למיטב ידיעתי , אני לא היחיד ששם על XV את ה PC , אני כמעט משוכנע שעוד בחור מאשדוד עם אופנוע כזה 1:1 מאותו שנתון ואותו קילוטמרז' שם גם כן PC.

    אגב ... ברוב ייאושי פניתי ישירות לוואנס & היינס, ותיארתי להם את הבעייה. הם היו מאוד אדיבים עד ששמעו שמותקן לי PC ואני מבקש מהם מפת הזרקה ייעודית ל XV.
    הם המליצו לי על אביזר מקביל שלהם שמתאים לאגזוזים שלהם... http://fuelpak.vanceandhines.com/
    בסופו של יום אם הכיוונונים לא יסתדרו לא יעזרו אחטוף ת'קריזה ואחפש אגזוז מקורי ... בטוח יש אחד כזה משומש בשוק ...


    אם אתם מכירים פורום רציני אמריקאי או אנגלי ל XV (ברמה של פולגז לפחות ) אשמח להמלצות.

    חיישן חמצן מבוטל. ואני מפחד שאם אגע ב PC אשבית טוטאלית את המנוע. מעדיף לרכוב עם PC מאשר בלעדיו , כי כמו שרשמתי לפני כן, זה הרע במיעוטו.
    נערך לאחרונה על ידי miki; 27-07-2016 בשעה 22:06.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    המנוע שלי כנראה עבד עגול וחלק עד שזה שקניתי ממנו החליט להחליף אגזוזים. בשרשור הקודם העלתי תמונה שלהם...
    מי שהציע לי PC היה המוסך אליו נכנסתי.
    למיטב ידיעתי , אני לא היחיד ששם על XV את ה PC , אני כמעט משוכנע שעוד בחור מאשדוד עם אופנוע כזה 1:1 מאותו שנתון ואותו קילוטמרז' שם גם כן PC.

    אגב ... ברוב ייאושי פניתי ישירות לוואנס & היינס, ותיארתי להם את הבעייה. הם היו מאוד אדיבים עד ששמעו שמותקן לי PC ואני מבקש מהם מפת הזרקה ייעודית ל XV.
    הם המליצו לי על אביזר מקביל שלהם שמתאים לאגזוזים שלהם... http://fuelpak.vanceandhines.com/
    בסופו של יום אם הכיוונונים לא יסתדרו לא יעזרו אחטוף ת'קריזה ואחפש אגזוז מקורי ... בטוח יש אחד כזה משומש בשוק ...


    אם אתם מכירים פורום רציני אמריקאי או אנגלי ל XV (ברמה של פולגז לפחות ) אשמח להמלצות.

    חיישן חמצן מבוטל. ואני מפחד שאם אגע ב PC אשבית טוטאלית את המנוע. מעדיף לרכוב עם PC מאשר בלעדיו , כי כמו שרשמתי לפני כן, זה הרע במיעוטו.
    חיישן חמצן מבוטל גם יכול להיות מקור כל הרוע כי השאלה היא איך הוא מבוטל, לכל אופנוע יש צורך בשיטה אחרת, בחלק מתחברים למחשב ומנתקים אותו בעזרת התוכנה, יש גם פלאג ביטול שכל תפקידו למנוע הודעת שגיאה ויש אמולטור שמדמה את החיישן וגורם למחשב לחשוב שהוא ביחס אוויר דלק מסויים.
    חשוב שהביטול יהיה תואם למה שהאופנוע צריך.
    האם רכבת על האופנוע עם חיישן חמצן מחובר באיזה שהוא שלב?

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מיקי תחזיר חיישן חמצן אין שום סיבה שתבטל אותו. העסק יחזור לעבוד טוב.

    המנוע שלך כרגע עובד ללא ידעה אם מה שהוא הזריק למנוע יצא תערובת תקינה.
    אם תחבר חיישן חמצן הוא ידע לדעת מתי התערובת ענייה או עשירה ולהיתכוונן בהתאם לבד. דבר שימנע לך אתכל הכאב בטן שאתה חווה כרגע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 28-07-2016 בשעה 06:44.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #25
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    תודה.
    אנסה לחבר את החיישן - מעולם לא רכבתי עם חיישן חמצן מחובר.
    האם זה לא יכול לגרום לשיבוש של ה PC ? כלומר ה PC יכוון לכיוון אחד ע"פ מפת ההצתה ומחשב המנוע בהתאם לחיישן ...

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    תודה.
    אנסה לחבר את החיישן - מעולם לא רכבתי עם חיישן חמצן מחובר.
    האם זה לא יכול לגרום לשיבוש של ה PC ? כלומר ה PC יכוון לכיוון אחד ע"פ מפת ההצתה ומחשב המנוע בהתאם לחיישן ...
    תקשיב כדי שתבין איך כל זה עובד.
    יש מחשב מקורי שקורא חיישנים ומווסת תערובת בהתאם לחיישנים.
    עליו מתלבש הפאוואר קומנדר שבעצם מוסיף או גורע אחוזים מהתערובת שהמחשב המקורי החליט.

    אם התערובת מראש לא תקינה, והיא לא כי אין חיישן הפאוור קומנדר גם אף לא יביא תערובת תקינה אלא אם תוסיף לו את תוסף האוטו טיון שזה בעצם חיישן חמצן צד ג.

    לא משנה באיזו דרך תלך ולדעתי עדיף פשוט לחבר מקורי אתה חייב חיישן חמצן אם אתה רוצה מנוע שעובד טוב

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מיקי אתה צודק כדי שהפאוור קומנדר יוכל לבצע את השינויים שהוא רוצה החיישן חייב להיות מבוטל וזה גם דרישה שלהם אבל מהתכתבות לפני כמה שנים עם דיינו ג'ט אין בעיה שהפאוור קומנדר יעבוד עם חיישן חמצן כל עוד הלקוח יודע שהוא לא מקבל את כל היתרונות של הפאוור קומנדר לדבריהם ככה שבשביל הניסוי חבר אותו ביחד עם הפאוור קומנדר.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מיקי אתה צודק כדי שהפאוור קומנדר יוכל לבצע את השינויים שהוא רוצה החיישן חייב להיות מבוטל וזה גם דרישה שלהם אבל מהתכתבות לפני כמה שנים עם דיינו ג'ט אין בעיה שהפאוור קומנדר יעבוד עם חיישן חמצן כל עוד הלקוח יודע שהוא לא מקבל את כל היתרונות של הפאוור קומנדר לדבריהם ככה שבשביל הניסוי חבר אותו ביחד עם הפאוור קומנדר.
    ברגע שתבטל חיישן חמצן לחלוטין אתה בעצם בבעיה....
    או שאתה מריץ על דיינו ומשתמש בסוג דלק ספציפי מאוד בתנאים מאוד צרים כמו מסלול ויש לך אופנוע שמנצל כל פיפיס ממנו במסלול. או שאתה מחבר חיישן חמצן ואז יש לך מנוע שיודע לעבוד בכל מצב שרק תרצה.

    אי אפשר לעבוד ללא חיישן חמצן , אתה בעצם מבטל הזרקה ומקבל קרבורטור מתכוונן


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #29
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    תודה חברים, קצת קשה להגיע לחיבור החיישן יש שם שקע\תקע מרובע עם 4 פינים - אני מניח שניתן לחבר את זה רק בצורה מאוד מסויימת בכל מקרה גישה לא נוחה. מחר אנסה לראות איך אני מפשט את ההליך בתנאי ששני האביזרים (שקע\תקע) לא נפגמו.
    כל הניסוי - בהנחה שחיישן החמצן תקין.

  15. #30
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    בעייה כפולה.
    פירקתי על הבוקר ונתקלתי בשתי בעיות :
    1. השקע והתקע אינם תואמים.
    2. השקע שמחובר למחשב המנוע היה מקוצר עם חוטים ייעודיים שבסופם הפקקים הירוקים, השאלה שלי היא האם לקצר חזרה את החוטים או להשאיר כרגע ככה. נקרע לי אחד החוטים המקצרים כך שאצטרך למצוא חלופה. האם יכול להגרם נזק למחשב המנוע אם לא אקצר.

    צריך עזרה למצוא מתאם בין השקע לתקע , אם תוכלו להפנות אותי לחנות בארץ בה אוכל לקנות מתאם - אודה לכם.
    אם צריך להזמין חיישן חדש מחו"ל אזמין , ראיתי באיזשהו מקום שיש יוניט שמתחבר לשקע במקום חיישן החמצן - יש חברה מומלצת \ אתר מומלץ ?

    האם אני יכול להניע את האופנוע כאשר השקע לא מקוצר ולא מחובר לכלום האם יכול להגרם נזק למחשב המנוע?

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי miki; 29-07-2016 בשעה 07:47.

אשכולות דומים

  1. מבקש חוות דעת על תוסף דלק לקטנוע
    על ידי newbalance בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 22:24
  2. רמזור מופעל חיישן - למי פונים?
    על ידי audiR8 בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 11:25
  3. * כותרת ערוכה* האם אתם שמים תוסף לדלק?
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 20:14
  4. שואי qwest לבנה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO