עמוד 6 מתוך 7 ראשוןראשון ... 4567 אחרוןאחרון
תוצאות 76 עד 90 מ 103

אשכול: תוסף לדלק + דיון על מבנה הזרקה והשפעת חיישן חמצן

  1. #76
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    קיים רק לבמוו אם אני מבין נכון, ולא ברור לפחות מהאינטרנט אם היא אכן נותנת שליטה על ערך החוג הסגור בנפרד למפות, כרגע לשאר יש תוכנות שנעשו ע"י אנשים פרטיים שבעצם פרצו את הקוד של הECU, למיטב ידעתי אף אחת מהן לא נותנת לך שליטה על ערך החוג הסגור אם היה הייתי מסדר את הבעיה שהייתה לי בצורה הזאת, כרגע אם החיישן מנותק ומפה שנבנת על דיינו אני מספיק מאושר לא להחזיר את המצב לקדמותו, האופנוע לא מוציא יותר כח סוס ולא שינה את צריכת הדלק לטוב או לרע אבל אפשר להעביר הילוך 1000 סל"ד נמוך יותר או למשוך מצערת מסל"ד נמוך שזה יתרון אדיר בפניות הדוקות במהירות איטית.
    התוכנה היא TUNE ECU, היא חינמית ועובדת על קטמ, דוקאטי, מוטוגוצי, אפריליה וטיריומף
    כן ista-p
    Ista-a
    מתאים לכל הרכבים והאופנועים של במוו וניתן לשנות שם הכל.
    אפילו דברים כמו מרווח זמנים בין איתות לאיתות יעני יכול להגיד כל חצי שניה ויכול להגדיר כל 10 שניות פולס.
    יכול לשנות מפות ומה לא זה מקורי של במוו מה שיש במוסכים מרכזיים

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #77
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי שום איזכור ליכולת של ISTA P להציג את המפות ולאפשר עריכה שלהם כמו בתמונה למטה (ECU TUNE), ממה שראיתי אפשר לעלות את המפות כקובץ או להטעין מפה קיימת אחרת כמו הרייס .

  3. #78
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי שום איזכור ליכולת של ISTA P להציג את המפות ולאפשר עריכה שלהם כמו בתמונה למטה (ECU TUNE), ממה שראיתי אפשר לעלות את המפות כקובץ או להטעין מפה קיימת אחרת כמו הרייס .
    BMW ISTA-P 3.55.0.100*

    Multilanguage + Expert Mode (single module programming)
    Battery type change
    Module (ECU) software updating, coding and replacement
    Vehicle retrofitting, options enabling and disabling
    Choose ISTA-P language directly from ISTA-P taskbar agent
    And many more other functions


    בגדול יש שם תת תוכנה לעריכת מפה דומה למפה ששמתה


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #79
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    חזרתי קצת אחורה בזמן להיזכר מה היה באופנועים אחרים שהיו לי ומצאתי שכבר ב2002 הוי סטרום הראשון הגיח לעולם עם חיישן ברומטרי ועוד באופנוע תקציב, 10 שנים קדימה ולקטמ יש 2 חיישנים, אחד לכל צילנדר בדרך גם היה פגאסו 2007 שגם לו היה את החיישן הזה.
    הייתי אומר שדווקא הבמוו שלך יוצא מן הכלל ואני כמעט בטוח שבדגמים החדשים של במוו תמצא חיישן כזה.

  5. #80
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חזרתי קצת אחורה בזמן להיזכר מה היה באופנועים אחרים שהיו לי ומצאתי שכבר ב2002 הוי סטרום הראשון הגיח לעולם עם חיישן ברומטרי ועוד באופנוע תקציב, 10 שנים קדימה ולקטמ יש 2 חיישנים, אחד לכל צילנדר בדרך גם היה פגאסו 2007 שגם לו היה את החיישן הזה.
    הייתי אומר שדווקא הבמוו שלך יוצא מן הכלל ואני כמעט בטוח שבדגמים החדשים של במוו תמצא חיישן כזה.
    ברומטרי? בויסטרום?
    אתה מדבר בטח על לחץ סעפת..... שאולי קיים אם ההזרקה בנוייה סביב מערכת חוג פתוח והחישן חמצן בה הוא נטו לבקר שהתערובת בטווח התקין יורו שם תמצא חיישן לחץ סעפת.
    כי החמצן לא משפיע על כלום והרוב מחושב מראש.


    באופנועים שבנויים סביב חיישן חמצן שמשפיע על התערובת אין שום סיבה שיהיה להם.



    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #81
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    באופנועים שבנויים סביב חיישן חמצן שמשפיע על התערובת אין שום סיבה שיהיה להם.
    בוודאי שיש. חיישן חמצן משפיע בחוג סגור במיצוע לאחר הרבה זמן, לא עובד במנוע קר, לא מסוגל להתמודד עם שינויים קלים ומהירים במצב המצערת, וכו'. חיישן MAP עושה את כל זה, ולכן כמעט כל מערכת מצויה מכילה אותו (אני אומר "כמעט", למרות שבכל המאמרים שקראתי על הזרקה אי פעם, זה המרכיב המרכזי והחיוני ביותר של כל מע' הזרקה, ואני לא משוכנע שקיימת מערכת ללא חיישן MAP/MAF).

  7. #82
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    בוודאי שיש. חיישן חמצן משפיע בחוג סגור במיצוע לאחר הרבה זמן, לא עובד במנוע קר, לא מסוגל להתמודד עם שינויים קלים ומהירים במצב המצערת, וכו'. חיישן MAP עושה את כל זה, ולכן כמעט כל מערכת מצויה מכילה אותו (אני אומר "כמעט", למרות שבכל המאמרים שקראתי על הזרקה אי פעם, זה המרכיב המרכזי והחיוני ביותר של כל מע' הזרקה, ואני לא משוכנע שקיימת מערכת ללא חיישן MAP/MAF).
    גק מערכות הזרקה ישנות כן התבססו על זה כי הלמדה ךא עבדה.
    אצלע באופנוע החיישן עובד תוך שניות ספורות מההנעה.
    כמות האוויר הנכנס למנוע זהה כמעט תמיד זה מנוע אטמוספרי סך הכל אם יש טורבו זה סיפור אחר.
    אין באמת סיבה למדוד מצב קבוע מנוע אוטמוספרי במצד מצערת x תמיד ישאב x נפח אוויר.

    עכשיו חיישן לחץ מודד ירידת לחץ ויחסית לנפתח תיבה קבוע מחשב נפח אוויר, חיישן זרימה מודד ירידת חום של החיישן עצמו ולפי זה חיישן טמפרטורת אוויר מחשב נפח שעבר דרכו.

    כל עוד המנוע אוטמוספרי הנפח זהה ויכול להיחשב קבוע הנפח ישתנה כשהשסתומים או הרינגים ימותו אבל זה פחות אקטואלי למנוע תקין.

    בגלל זה החיישן מיותר, אגב גם בהונדה 250 שהיה לי לא היה חיישן כמות אוויר אין בו צורך עם יש למדה חדשה והמנוע אוטמוספרי.

    מנוע ישן יותר לרוב נבנה לעבוד בחוג פתוח ואז הכניסו להם יורו 3 ובמקום לשנות הזרקה היצרנים הוסיפו חיישן חמצן שכל תפקידו זה להתריע אם יש סטייה מהתקן יורו ולא לשנות מפות על פיו.

    אם החיישן משנה יחסי תערובת אז אין שימוש לחיישן כמות אוויר זה יכול להיות מחושב לפי זווית מצערת וסלד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #83
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אתה טועה לחשוב שהמנוע נמצא כל הזמן בחוג סגור אבל הוא לא, אין חוג סגור בהאצות, WOT, ומנוע קר, חוג סגור הוא בשיוט בלבד בשאר צריך את החיישנים כדי לשמור על תערובת נכונה.

  9. #84
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    כנראה ששנינו צודקים חלקית. תקרא כמה עמודים לפני הציטוט, הם שווים קריאה.
    https://books.google.co.il/books?id=...sensor&f=false
    PAGE 78

    EFI.JPG

    אלפא-N זה שליטה ב-TPS בלבד, SPEED DENSITY זה שליטה עם MAP.

  10. #85
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    כנראה ששנינו צודקים חלקית. תקרא כמה עמודים לפני הציטוט, הם שווים קריאה.
    https://books.google.co.il/books?id=...sensor&f=false
    PAGE 78



    אלפא-N זה שליטה ב-TPS בלבד, SPEED DENSITY זה שליטה עם MAP.
    בקריאה מהירה ללא MAP או MAF (בדרך כלל באופנועים קוראים לזה MAF) השליטה גסה ופרימיטיבית, בזמן שקריאת נתונים מה MAF היא אתגר אבל יש דרכים לעבוד איתו.
    רוב האופנועים עובדים עם MAF למרות שכמו שכתוב החוג הסגור לא משתמש בו כל הזמן, ובמיוחד לרגל כניסת תקן היורו החדש אני לא רואה אופנוע בלי זה בעתיד.
    לסיכום קטמ ואינספור יצרנים אחרים לא שמו אותם סתם בשביל הכיף.

  11. #86
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בקריאה מהירה ללא MAP או MAF (בדרך כלל באופנועים קוראים לזה MAF) השליטה גסה ופרימיטיבית, בזמן שקריאת נתונים מה MAF היא אתגר אבל יש דרכים לעבוד איתו.
    רוב האופנועים עובדים עם MAF למרות שכמו שכתוב החוג הסגור לא משתמש בו כל הזמן, ובמיוחד לרגל כניסת תקן היורו החדש אני לא רואה אופנוע בלי זה בעתיד.
    לסיכום קטמ ואינספור יצרנים אחרים לא שמו אותם סתם בשביל הכיף.
    יתקן את עצמי, יש הבדל בין MAF וMAP האחד בודק את הלחץ שיכול להיות שלילי או חיובי והשני את הזרימה של האוויר (מאסה) במכוניות משום מה רואים את הMAP יותר ובאופנועים את הMAF למרות שיש דוגמאות לכאן לכאן

  12. #87
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    כנראה ששנינו צודקים חלקית. תקרא כמה עמודים לפני הציטוט, הם שווים קריאה.
    https://books.google.co.il/books?id=...sensor&f=false
    PAGE 78



    אלפא-N זה שליטה ב-TPS בלבד, SPEED DENSITY זה שליטה עם MAP.
    אגב תודה ג'ק על הלינק, כבר שנה שלא הבנתי למה יש לי בECU שתי מפות הזרקה שאחת נקראת F MAPS והשניה נקראת N MAPS ועוד אופציה שנקראת F TO L, אם אני מבין נכון אלו מפות הSPEED DENSITY והALPHA N.
    המפה כרגע שהטענתי מבטלת את השימוש בחיישן החמצן ובבדיקה שעשיתי עכשיו מצאתי שגם ביטלו את ה L MAPS כי אין בהם צורך בלי חיישן.
    שהייקום כולו פתאום מסתדר והשכינה יורדת ארצה

  13. #88
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דרזדנר הפוך גוטה, ברכבים maf
    באופנועים map.

    גק תודה על הלינק אני לרוב מתעסק בהזרקות של רכבים או מנועי סינגל וטוין ושם אין map כי הוא פשוט לא מדוייק ולא אקטואלי לפי המאמר. ועובד בשיטת של ניחוש לפי חיישן מצב מצערת ותיקונים דרך הלמבדה.

    במנועים של 4 בשורה עם סלד גבוהה הגיוני שיתקינו map כי זה אקטואלי שם.

    בסוף יצא שכולנו צודקים רק כולנו מדברים על יישום שונה ובגלל זה מביאים נתונים שונים.

    אגב יוצא גם הגיוני למה אצל מיקי יש חיישן יחיד בצילינדר החם יותר, כדי למדוד לפיו שהוא פשוט מתפקד תקין ולא הולך להיתפס מהחום

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #89
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דרזדנר הפוך גוטה, ברכבים maf
    באופנועים map.

    גק תודה על הלינק אני לרוב מתעסק בהזרקות של רכבים או מנועי סינגל וטוין ושם אין map כי הוא פשוט לא מדוייק ולא אקטואלי לפי המאמר. ועובד בשיטת של ניחוש לפי חיישן מצב מצערת ותיקונים דרך הלמבדה.

    במנועים של 4 בשורה עם סלד גבוהה הגיוני שיתקינו map כי זה אקטואלי שם.

    בסוף יצא שכולנו צודקים רק כולנו מדברים על יישום שונה ובגלל זה מביאים נתונים שונים.

    אגב יוצא גם הגיוני למה אצל מיקי יש חיישן יחיד בצילינדר החם יותר, כדי למדוד לפיו שהוא פשוט מתפקד תקין ולא הולך להיתפס מהחום

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    בסוזוקי היה לי maf בקטמ יש לי 2 map והוא מנוע V

  15. #90
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בסוזוקי היה לי maf בקטמ יש לי 2 map והוא מנוע V
    אתה בטוח שזה maf?
    איזה דגם אופנוע זה?


    וגק לדעתי כדאי לפצל את השירשור לשאלה על תוסף ולדיון על סוגי הזרקה שפתחנו כאן לדעתי יכול מאוד להועיל בעתיד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. מבקש חוות דעת על תוסף דלק לקטנוע
    על ידי newbalance בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 22:24
  2. רמזור מופעל חיישן - למי פונים?
    על ידי audiR8 בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 11:25
  3. * כותרת ערוכה* האם אתם שמים תוסף לדלק?
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 20:14
  4. שואי qwest לבנה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO