עמוד 1 מתוך 7 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 103

אשכול: תוסף לדלק + דיון על מבנה הזרקה והשפעת חיישן חמצן

  1. #1
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399

    תוסף לדלק + דיון על מבנה הזרקה והשפעת חיישן חמצן

    קראתי כמה וכמה מאמרים על תוספי דלק שמטרתם ניקוי פיח וכיו'ב . כל המאמרים מתייחסים לרכבים ולא לאופנועים. יש הממליצים על תוסף כזה או אחר.
    האם מישהו כאן שם באופן קבוע תוספים אחת ל.. כמה אלפי ק"מ ?
    האם יש תוספים ייעודיים למנועי אופנועים (אולי בגלל סל"ד גבוה יותר ממנועי רכב? ) למרות שבאופנוע שלי הקו האדום כבר ב RPM 5000

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא ידוע לי על הבדל בין מכוניות לאופנועים בכל הקשור לתוספי דלק אבל לפני הכל למה אתה רוצה לשים תוסף? יש לאנשים הרבה ציפיות מתוספים שלא תמיד מתגשמים במיוחד במנועים חדשים

  3. #3
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    תודה לתשובה.
    אם אתה זוכר, לפני זמן מה פתחתי שרשור בעניין עבודת המנוע ב XV1900. האופנוע היה במוסך פעם שנייה לכיול ה PC , אבל... זה עדיין לא זה. הפעם, הוא כייל את המזרקים והשאיר את מפת ההזרקה שהעלה בראשונה. נכון, האופנוע עובד חלק יותר.
    אבל ....
    עדיין יש גמגום כלשהו, בקפייר בסגירת מצערת, וכשהאופנוע חם כלומר ביום ממש ממש חם + רכיבה ארוכה או רכיבה בפקקים והאפנוע מתחמם "אין עם מי לדבר" . . . האופנוע נכבה בכל רמזור ומקרטע.
    לכן, חשבתי אולי לבצע ניקוי פיח לשסתומים ולמזרקים (כי זה מה שהפרסומת של החומר אומרת ) לפני שאני מביא אותו לכיול נוסף במקום אחר ושוב שופך לא מעט זוזים....

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מיקי -
    בויראגו 500 שהיה לי היו בקפיירים קטנים במצב שאתה מתאר וגם בXV הנוכחי הוא נותן גם בק פיירים קטנים בעת סגירת המצערת.
    שווה לשאול בפורומים של הכלים האלו.
    לגבי תוספים לניקוי אני לא בטוח כמה זה יעיל או מועיל.
    יותר מזה אני מניח שיש בהם חומרים שממיסים את הלכלוך הן במיכל והן בדרך (משאבת הזרקה, מניפולד) וכל זה יוצא למנוע.
    האם זה טוב אני לא יודע.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני בספק אם תשיג את מה שאתה רוצה בעזרת תוסף.
    אגזוז חליפי גורם ליותר חמצן בסעפת וביחד עם שאריות דלק שלא נשרף יש בק פיירים קטנים, כמו שכבר כתבתי לך סתימת השסתום שמזרים אוויר לסעפת תוריד בהרבה את רמת הבקר פיירים

    מה זה כיול מזרקים? לא שמעתי על אפשרות כזאת.
    ואם כבר חוזרים לכל הנושא שים מפת אפס ותסגור עניין.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הxv שלי מקורי ועושה בקפיירים קטנים
    אני לא בטוח שזה קשור בהכרח לאגזוז החליפי

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    תודה לתשובות.

    כיול מזרקים ? לפי ההסבר שלו : (ביקשתי ממנו הסבר מפורט ) זמני ההזרקה מתוזמנים ע"י מחשב המנוע. הוא טוען שהוא בדק את כיול וכיוונון המזרקים. לא יודע מה בדיוק עשה, כן יודע שזה קצת הואיל, אבל זה עדיין לא זה.

    איפה אני מוצא את השסתום שמזרים אוויר לסעפת ?

    LOKI : הבקפיירים אצלך ברמת הנסבל, אצלי זה ברמות שעדיין לאחר השתקת האגזוז כיולים, כיוונים מריחת שמן נחשים תליית שיני שום מכל צד של הכידון וחמסות או בקיצור כל מה שהמוסך אמר לי שעשה ... הרמות עדיין גבוהות וקשה לי להתעלם מהן. נכון , כאשר מחליפים אגזוז יש קולות פיצוץ, אבל זה נראה לי מעבר לסביר .

    לכן, חשבתי שאולי יש שם במעברים פיח שתורם את חלקו לעבודה לא חלקה.. בעניין תוסף - אני חושב שאם לא יועיל - לא יזיק למנוע (אלא רק לכיס).

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מיקי תכבה את הפאוור קומנדר לחלוטין ותרכב כמה ימים ותן חווד אם הבעיה משתפרת מצאתה את הסיבה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הxv שלי מקורי ועושה בקפיירים קטנים
    אני לא בטוח שזה קשור בהכרח לאגזוז החליפי

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    אגזוז תחליפי גורם ליותר בק פיירים, באגזוז מקורי בחלק יש קצת בחלק לא.

    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    תודה לתשובות.

    כיול מזרקים ? לפי ההסבר שלו : (ביקשתי ממנו הסבר מפורט ) זמני ההזרקה מתוזמנים ע"י מחשב המנוע. הוא טוען שהוא בדק את כיול וכיוונון המזרקים. לא יודע מה בדיוק עשה, כן יודע שזה קצת הואיל, אבל זה עדיין לא זה.

    איפה אני מוצא את השסתום שמזרים אוויר לסעפת ?

    LOKI : הבקפיירים אצלך ברמת הנסבל, אצלי זה ברמות שעדיין לאחר השתקת האגזוז כיולים, כיוונים מריחת שמן נחשים תליית שיני שום מכל צד של הכידון וחמסות או בקיצור כל מה שהמוסך אמר לי שעשה ... הרמות עדיין גבוהות וקשה לי להתעלם מהן. נכון , כאשר מחליפים אגזוז יש קולות פיצוץ, אבל זה נראה לי מעבר לסביר .

    לכן, חשבתי שאולי יש שם במעברים פיח שתורם את חלקו לעבודה לא חלקה.. בעניין תוסף - אני חושב שאם לא יועיל - לא יזיק למנוע (אלא רק לכיס).
    ההסבר נשמע מצוץ מהאצבע, למחשב יש מפה בדיוק כמו שיש בפאוור קומנדר רק ששם זה מפת המקור ובפאוור קומנדר זה מפת הקיזוזים למפת המקור ככה שקודם כל אם יש גישה למפת ההזרקה המקורית של האופנוע אז בשביל מה צריך פאוור קומנדר? שיטעין או יעשה מפה על מחשב הניהול.
    הדבר הכי טוב בשבילך זה לדאוג שבמחשב של האופנוע שלך מוטען התוכנה המקורית כי הפאוור קומנדר מקזז משם ובדרך כלל הוא נבנה מראש על המפה המקורית.
    נשמע סלט כי זה מה שנראה לי שעשו אצלך, יותר מידי משתנים באוויר, מקום נורמלי יתחיל מהתחלה.

    לגבי השסתום תעשה חיפוש עם הדגם שלך לpair VALVE
    או SAS בגדול זה רק רעש שלא גורם נזק

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    מיקי תכבה את הפאוור קומנדר לחלוטין ותרכב כמה ימים ותן חווד אם הבעיה משתפרת מצאתה את הסיבה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    לפחות בפאוור קומנדור הישנים ניתוק החשמל ממנו יגרום לאופנוע לא להניע יותר לכן יש להם את מפת האפס, האופציה השניה היא להסיר אותו לגמרי

  11. #11
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מקום נורמלי יתחיל מהתחלה.
    זו תמציתו של השרשור. וזה מה שאעשה.

    מפחד לגעת ב PC - לא מבין בזה כלום... מאידך, שמתי לב שאם הוא ומחשב ניהול המנוע מתחממים הברדק מתחיל לחגוג... ה XV מייצר כמויות מטורפות של חום, חלקו נאגר מתחת לכיסא שם ממוקם מחשב הניהול + PC. ואולי הבעייה בכלל לא שם כי שניהם מתוכננים לעבוד בחום...

    בנתיים חסכתי 100 ש"ח על תוסף דלק, אבל בטח יעלה לי מספר תלת ספרתי (ויותר) של זוזים כדי לכייל את האופנוע כמו שצריך.

    תודה לעזרה ולהתייחסות.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אני רק משפט בעניין התוספים.
    שנים רבות שאני שם תוספים, לדלק כל 10K, לשמן כל טיפול.
    גם באופנועים וגם במכוניות, את אותם התוספים, מחברה ספציפית.
    ג'ק R1, יגיד במקרה הטוב מיותר, במקרה הרע אם אגיד שיש שיפור...פלצבו.
    מעולם לא נתקלתי בבעיות מנוע, דחיסה, גמגומים, בק-פייר, או כל כשל מכני ישיר.
    מעולם לא נכשל אף כלי רכב שלי בבדיקה על דברים כאלו, מעולם לא שפכתי מנוע.
    ואני חזיר גז שמן וגדול.
    אז כל אחד על פי דרכו, לשאלתך בתחילת האשכול, אני שם, גם וגם!
    יצאו הרבה משפטים.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 26-07-2016 בשעה 23:05.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אני רק משפט בעניין התוספים.
    שנים רבות שאני שם תוספים, לדלק כל 10K, לשמן כל טיפול.
    גם באופנועים וגם במכוניות, את אותם התוספים, מחברה ספציפית.
    ג'ק R1, יגיד במקרה הטוב מיותר, במקרה הרע אם אגיד שיש שיפור...פלצבו.
    מעולם לא נתקלתי בבעיות מנוע, דחיסה, גמגומים, בק-פייר, או כל כשל מכני ישיר.
    מעולם לא נכשל אף כלי רכב שלי בבדיקה על דברים כאלו, מעולם לא שפכתי מנוע.
    ואני חזיר גז שמן וגדול.
    אז כל אחד על פי דרכו, לשאלתך בתחילת האשכול, אני שם, גם וגם!
    יצאו הרבה משפטים.
    עוז לי יש בידיקות מעבדה שמוכיחות חד משעיות שתוסף שמן ודלק של פולידיין עובדים ומפחיטים שחיקה.
    באוטו שם שנים באופנוע מפחד על הקלאצ

    אה ואצלי מזרק חזק של בוש עולה 120 שקל אני פשוט פעם ב.... מחליף זוג מזרקים שעולים לי כמו 2 תוספים וזהו ואין לי בעיות מזרקים

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מבלי להיכנס לעניין התוספים שמתחיל כאן, במקרה הספציפי הזה אין מצב שתוסף כזה או אחר יפתור את הבעיות של מיקי

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אכן כדי לבודד את הבעיה שכרגע הכי הגיוני שזה הפאוור קומנדר צריך לכבות אותו לחלוטין עדיפות אפילו לנתק,שזה האמת די פשוט וקל ומשםצכדטי להתחיל.

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 27-07-2016 בשעה 09:17.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. מבקש חוות דעת על תוסף דלק לקטנוע
    על ידי newbalance בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 22:24
  2. רמזור מופעל חיישן - למי פונים?
    על ידי audiR8 בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 11:25
  3. * כותרת ערוכה* האם אתם שמים תוסף לדלק?
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 20:14
  4. שואי qwest לבנה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 22:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO