ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
הxv שלי מקורי ועושה בקפיירים קטנים
אני לא בטוח שזה קשור בהכרח לאגזוז החליפי

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אגזוז תחליפי גורם ליותר בק פיירים, באגזוז מקורי בחלק יש קצת בחלק לא.

ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
תודה לתשובות.

כיול מזרקים ? לפי ההסבר שלו : (ביקשתי ממנו הסבר מפורט ) זמני ההזרקה מתוזמנים ע"י מחשב המנוע. הוא טוען שהוא בדק את כיול וכיוונון המזרקים. לא יודע מה בדיוק עשה, כן יודע שזה קצת הואיל, אבל זה עדיין לא זה.

איפה אני מוצא את השסתום שמזרים אוויר לסעפת ?

LOKI : הבקפיירים אצלך ברמת הנסבל, אצלי זה ברמות שעדיין לאחר השתקת האגזוז כיולים, כיוונים מריחת שמן נחשים תליית שיני שום מכל צד של הכידון וחמסות או בקיצור כל מה שהמוסך אמר לי שעשה ... הרמות עדיין גבוהות וקשה לי להתעלם מהן. נכון , כאשר מחליפים אגזוז יש קולות פיצוץ, אבל זה נראה לי מעבר לסביר .

לכן, חשבתי שאולי יש שם במעברים פיח שתורם את חלקו לעבודה לא חלקה.. בעניין תוסף - אני חושב שאם לא יועיל - לא יזיק למנוע (אלא רק לכיס).
ההסבר נשמע מצוץ מהאצבע, למחשב יש מפה בדיוק כמו שיש בפאוור קומנדר רק ששם זה מפת המקור ובפאוור קומנדר זה מפת הקיזוזים למפת המקור ככה שקודם כל אם יש גישה למפת ההזרקה המקורית של האופנוע אז בשביל מה צריך פאוור קומנדר? שיטעין או יעשה מפה על מחשב הניהול.
הדבר הכי טוב בשבילך זה לדאוג שבמחשב של האופנוע שלך מוטען התוכנה המקורית כי הפאוור קומנדר מקזז משם ובדרך כלל הוא נבנה מראש על המפה המקורית.
נשמע סלט כי זה מה שנראה לי שעשו אצלך, יותר מידי משתנים באוויר, מקום נורמלי יתחיל מהתחלה.

לגבי השסתום תעשה חיפוש עם הדגם שלך לpair VALVE
או SAS בגדול זה רק רעש שלא גורם נזק