לא ידוע לי על הבדל בין מכוניות לאופנועים בכל הקשור לתוספי דלק אבל לפני הכל למה אתה רוצה לשים תוסף? יש לאנשים הרבה ציפיות מתוספים שלא תמיד מתגשמים במיוחד במנועים חדשים
קראתי כמה וכמה מאמרים על תוספי דלק שמטרתם ניקוי פיח וכיו'ב . כל המאמרים מתייחסים לרכבים ולא לאופנועים. יש הממליצים על תוסף כזה או אחר.
האם מישהו כאן שם באופן קבוע תוספים אחת ל.. כמה אלפי ק"מ ?
האם יש תוספים ייעודיים למנועי אופנועים (אולי בגלל סל"ד גבוה יותר ממנועי רכב? ) למרות שבאופנוע שלי הקו האדום כבר ב RPM 5000
לא ידוע לי על הבדל בין מכוניות לאופנועים בכל הקשור לתוספי דלק אבל לפני הכל למה אתה רוצה לשים תוסף? יש לאנשים הרבה ציפיות מתוספים שלא תמיד מתגשמים במיוחד במנועים חדשים
תודה לתשובה.
אם אתה זוכר, לפני זמן מה פתחתי שרשור בעניין עבודת המנוע ב XV1900. האופנוע היה במוסך פעם שנייה לכיול ה PC , אבל... זה עדיין לא זה. הפעם, הוא כייל את המזרקים והשאיר את מפת ההזרקה שהעלה בראשונה. נכון, האופנוע עובד חלק יותר.
אבל ....
עדיין יש גמגום כלשהו, בקפייר בסגירת מצערת, וכשהאופנוע חם כלומר ביום ממש ממש חם + רכיבה ארוכה או רכיבה בפקקים והאפנוע מתחמם "אין עם מי לדבר" . . . האופנוע נכבה בכל רמזור ומקרטע.
לכן, חשבתי אולי לבצע ניקוי פיח לשסתומים ולמזרקים (כי זה מה שהפרסומת של החומר אומרת ) לפני שאני מביא אותו לכיול נוסף במקום אחר ושוב שופך לא מעט זוזים....
מיקי -
בויראגו 500 שהיה לי היו בקפיירים קטנים במצב שאתה מתאר וגם בXV הנוכחי הוא נותן גם בק פיירים קטנים בעת סגירת המצערת.
שווה לשאול בפורומים של הכלים האלו.
לגבי תוספים לניקוי אני לא בטוח כמה זה יעיל או מועיל.
יותר מזה אני מניח שיש בהם חומרים שממיסים את הלכלוך הן במיכל והן בדרך (משאבת הזרקה, מניפולד) וכל זה יוצא למנוע.
האם זה טוב אני לא יודע.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני בספק אם תשיג את מה שאתה רוצה בעזרת תוסף.
אגזוז חליפי גורם ליותר חמצן בסעפת וביחד עם שאריות דלק שלא נשרף יש בק פיירים קטנים, כמו שכבר כתבתי לך סתימת השסתום שמזרים אוויר לסעפת תוריד בהרבה את רמת הבקר פיירים
מה זה כיול מזרקים? לא שמעתי על אפשרות כזאת.
ואם כבר חוזרים לכל הנושא שים מפת אפס ותסגור עניין.
הxv שלי מקורי ועושה בקפיירים קטנים
אני לא בטוח שזה קשור בהכרח לאגזוז החליפי
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תודה לתשובות.
כיול מזרקים ? לפי ההסבר שלו : (ביקשתי ממנו הסבר מפורט ) זמני ההזרקה מתוזמנים ע"י מחשב המנוע. הוא טוען שהוא בדק את כיול וכיוונון המזרקים. לא יודע מה בדיוק עשה, כן יודע שזה קצת הואיל, אבל זה עדיין לא זה.
איפה אני מוצא את השסתום שמזרים אוויר לסעפת ?
LOKI : הבקפיירים אצלך ברמת הנסבל, אצלי זה ברמות שעדיין לאחר השתקת האגזוז כיולים, כיוונים מריחת שמן נחשים תליית שיני שום מכל צד של הכידון וחמסות או בקיצור כל מה שהמוסך אמר לי שעשה ... הרמות עדיין גבוהות וקשה לי להתעלם מהן. נכון , כאשר מחליפים אגזוז יש קולות פיצוץ, אבל זה נראה לי מעבר לסביר .
לכן, חשבתי שאולי יש שם במעברים פיח שתורם את חלקו לעבודה לא חלקה.. בעניין תוסף - אני חושב שאם לא יועיל - לא יזיק למנוע (אלא רק לכיס).
מיקי תכבה את הפאוור קומנדר לחלוטין ותרכב כמה ימים ותן חווד אם הבעיה משתפרת מצאתה את הסיבה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אגזוז תחליפי גורם ליותר בק פיירים, באגזוז מקורי בחלק יש קצת בחלק לא.
ההסבר נשמע מצוץ מהאצבע, למחשב יש מפה בדיוק כמו שיש בפאוור קומנדר רק ששם זה מפת המקור ובפאוור קומנדר זה מפת הקיזוזים למפת המקור ככה שקודם כל אם יש גישה למפת ההזרקה המקורית של האופנוע אז בשביל מה צריך פאוור קומנדר? שיטעין או יעשה מפה על מחשב הניהול.
הדבר הכי טוב בשבילך זה לדאוג שבמחשב של האופנוע שלך מוטען התוכנה המקורית כי הפאוור קומנדר מקזז משם ובדרך כלל הוא נבנה מראש על המפה המקורית.
נשמע סלט כי זה מה שנראה לי שעשו אצלך, יותר מידי משתנים באוויר, מקום נורמלי יתחיל מהתחלה.
לגבי השסתום תעשה חיפוש עם הדגם שלך לpair VALVE
או SAS בגדול זה רק רעש שלא גורם נזק
זו תמציתו של השרשור. וזה מה שאעשה.
מפחד לגעת ב PC - לא מבין בזה כלום... מאידך, שמתי לב שאם הוא ומחשב ניהול המנוע מתחממים הברדק מתחיל לחגוג... ה XV מייצר כמויות מטורפות של חום, חלקו נאגר מתחת לכיסא שם ממוקם מחשב הניהול + PC. ואולי הבעייה בכלל לא שם כי שניהם מתוכננים לעבוד בחום...
בנתיים חסכתי 100 ש"ח על תוסף דלק, אבל בטח יעלה לי מספר תלת ספרתי (ויותר) של זוזים כדי לכייל את האופנוע כמו שצריך.
תודה לעזרה ולהתייחסות.
אני רק משפט בעניין התוספים.
שנים רבות שאני שם תוספים, לדלק כל 10K, לשמן כל טיפול.
גם באופנועים וגם במכוניות, את אותם התוספים, מחברה ספציפית.
ג'ק R1, יגיד במקרה הטוב מיותר, במקרה הרע אם אגיד שיש שיפור...פלצבו.
מעולם לא נתקלתי בבעיות מנוע, דחיסה, גמגומים, בק-פייר, או כל כשל מכני ישיר.
מעולם לא נכשל אף כלי רכב שלי בבדיקה על דברים כאלו, מעולם לא שפכתי מנוע.
ואני חזיר גז שמן וגדול.
אז כל אחד על פי דרכו, לשאלתך בתחילת האשכול, אני שם, גם וגם!
יצאו הרבה משפטים.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 26-07-2016 בשעה 23:05.
עוז לי יש בידיקות מעבדה שמוכיחות חד משעיות שתוסף שמן ודלק של פולידיין עובדים ומפחיטים שחיקה.
באוטו שם שנים באופנוע מפחד על הקלאצ
אה ואצלי מזרק חזק של בוש עולה 120 שקל אני פשוט פעם ב.... מחליף זוג מזרקים שעולים לי כמו 2 תוספים וזהו ואין לי בעיות מזרקים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מבלי להיכנס לעניין התוספים שמתחיל כאן, במקרה הספציפי הזה אין מצב שתוסף כזה או אחר יפתור את הבעיות של מיקי
אכן כדי לבודד את הבעיה שכרגע הכי הגיוני שזה הפאוור קומנדר צריך לכבות אותו לחלוטין עדיפות אפילו לנתק,שזה האמת די פשוט וקל ומשםצכדטי להתחיל.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 27-07-2016 בשעה 09:17.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor