
נכתב במקור על ידי
strelok89
דרזדנר הפוך גוטה, ברכבים maf
באופנועים map.
גק תודה על הלינק אני לרוב מתעסק בהזרקות של רכבים או מנועי סינגל וטוין ושם אין map כי הוא פשוט לא מדוייק ולא אקטואלי לפי המאמר. ועובד בשיטת של ניחוש לפי חיישן מצב מצערת ותיקונים דרך הלמבדה.
במנועים של 4 בשורה עם סלד גבוהה הגיוני שיתקינו map כי זה אקטואלי שם.
בסוף יצא שכולנו צודקים רק כולנו מדברים על יישום שונה ובגלל זה מביאים נתונים שונים.
אגב יוצא גם הגיוני למה אצל מיקי יש חיישן יחיד בצילינדר החם יותר, כדי למדוד לפיו שהוא פשוט מתפקד תקין ולא הולך להיתפס מהחום
Sent from mTalk using windows 10 mobile