דווקא איזה שזה נראה זה כניראה 2 חיישני לחץ אחד למעלה בכניסה ובטח אחד למטה יותר אחרי התיבה ואז אפשר למדוד הפרש ולדעת כמה ינק המנוע בפועל.
בקשר לחישן חמצן במקרה הזה אתה צודק זו הזרקה שבה החישן חמצן רק מחממם ממיר קטליטי ומתריע על זיהום חורג הוא לא באמת מתעסק בזמני הזרקה ולא עוזר בכלום. בהזרקה כזו הייתי דבר ראשון מעיף אותו.
עוז במקרה שלך תנסה לבדוק אם יש משהו כמו ista-p של במוו
או tune ecu לסוזוקי.
אם יש אתה מסודר זה ההכי טוב אם אין לך לפתרון דוגמאת פאוואר קומנדר בתוספת מודול עם חיישן חמצן שימפה עבורך את העסק. מה לעשות שאין לנו דיינו בישראל.
אגב לדעתי עדיף באזאז כי הם פשוט זולים יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile



ציטוט ההודעה בתגובה
