ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
הזיכרון שלי לא מה שהיה פעם, בדיאגרמה המצורפת אפשל לראות שלוי סטרום 2002 יש שני חיישנים ברומטרים למרות שהם קוראים להם אחרת אלו MAF וMAP למיטב הבנתי.
אגב שים לב שעל חיישן החמצן רשום "חוץ מארצות הברית" ששם הוא הוציא עוד 2 כוחות סוס יותר (לפחות מוצהר ככה) ועבד יותר טוב מבחינת חלקות מנוע, הדגם האירופי עם החיישן הוא זוועה

דווקא איזה שזה נראה זה כניראה 2 חיישני לחץ אחד למעלה בכניסה ובטח אחד למטה יותר אחרי התיבה ואז אפשר למדוד הפרש ולדעת כמה ינק המנוע בפועל.
בקשר לחישן חמצן במקרה הזה אתה צודק זו הזרקה שבה החישן חמצן רק מחממם ממיר קטליטי ומתריע על זיהום חורג הוא לא באמת מתעסק בזמני הזרקה ולא עוזר בכלום. בהזרקה כזו הייתי דבר ראשון מעיף אותו.

עוז במקרה שלך תנסה לבדוק אם יש משהו כמו ista-p של במוו
או tune ecu לסוזוקי.
אם יש אתה מסודר זה ההכי טוב אם אין לך לפתרון דוגמאת פאוואר קומנדר בתוספת מודול עם חיישן חמצן שימפה עבורך את העסק. מה לעשות שאין לנו דיינו בישראל.

אגב לדעתי עדיף באזאז כי הם פשוט זולים יותר

Sent from mTalk using windows 10 mobile