ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
כל הדברים שציינת (למעט הראשון שלא ציטטתי) שייכים להתנהגות סטנדרטית לכלי שמוכנס למוסך.
נניח שהיית משאיר ביצים בארגז. האם היית דורש מהמוסך לנקות את הארגז מהביצים שנשברו ולקנות לך חדשות אם לא הזהרת אותו מראש שיש ביצים בארגז?

ככה בדיוק עם צרור המפתחות. אם רצית לשמור עליו והיית מציין זאת, היה לך בסיס לטענה. סביר להניח (זה מה שהמוסכניק שלי עושה במקרים דומים) שאם פות"ש היה מציין זאת בעל המוסך היה מבקש ממנו להשאיר רק את המפתח של האופנוע ואת השלט ולקחת אתו את כל יתר הדברים.
אבל זאת לא השוואה נכונה כי הבחור כן היה מודע לזה שהשלט בעייתי כי הוא שם אותו בעצמו בסוויצ'. זה לא כאילו החבאתי את השלט...
ושוב אני אדגיש: הכנסת לסוויץ' - השלט וכל שאר הצרור יפלו ויפריעו לתנועת הכידון. הוא לא יכול להיות מונח שם בלי להפריע. צריך להתעלם מזה.

אני אשאל את השאלה הזאת:
נניח והייתי מודע שיש חלק כלשהו שצריך לעבוד לידו / להסיר אותו כדי להגיע לחלק אחר. נניח גם שהחלק הזה יכול איכשהו להישבר אם עובדים עליו ברשלנות ולא שמים לב אליו. אבל הוא לא כזה שביר.
ונניח גם שהמוסכניק איכשהו כן הצליח לשבור את החלק הזה.
האם אני אשם כי לא אמרתי לו להיזהר על זה? אין לו עיניים? הוא לא נגע בו במו ידיו? בשביל מה אני משלם למוסך למען השם???
לשבור חלקים אני יודע לעשות יופי בעצמי!! זאת הסיבה שהאופנוע שם מלכתחילה.

דיברתי על זה גם עם אבא שלי שהוא עורך דין. מבחינה משפטית הוא מסכים איתי שזאת לגמרי האחריות שלו, והוא אומר את זה בתור אדם אובייקטיבי והיה אומר לי אם זאת הייתה טעות שלי.

אני מחר מתכוון לדבר עם הבחור שוב ולהתעקש על החזר מלא. אשתדל לדווח בהמשך.



ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
אני רק שאלה...

מסרת כי המוסך טיפל בבעיה שלך, ותיקן אותה.
מה בדיוק הייתה הבעיה?

אני לא מקבל את זה שהוא לא אמור לעשות את מה שאתה עשית,
לשיטתי -
הוא אמור לבדוק בעצמו,
מן הקל אל הכבד,
מהסביר ועד ללא סביר.
ולא להסתמך לחלוטין על מה שאתה אומר.

לעניין השלט-
חצי חצי נשמע לי הוגן.


מתוך סקרנות -

איזה צרור מפתחות יכולת להשאיר במוסך מספר ימים ולא להזדקק לו?
ואם אתה לא זקוק למפתחות האלה באופן קבוע - למה הם על הצרור?
הבעיה הייתה מכסה קלאץ' דולף שאני גרמתי לו לדלוף.
אני יכול לקבל את זה שהוא יכול לחזור על הדברים שעשיתי, אבל הייתי מצפה ממוסכניק רציני לאתר את הבעיה קצת יותר מהר ולא אחרי יומיים.

לגבי הצרור - מפתח אופנוע, מפתחות למנעולים והשלט עצמו. נטו אופנוע ולנעול אותו... לכן זה לא היה קריטי אם הם יהיו איתי או לא והעדפתי שישארו ביחד.