הפתרון מאוד פשוט:
זרום על החצי חצי אבל תבהיר לו בפשטות שהוא מאבד לקוח עתידי (עזוב רגע שהשירות לא היה מוצלח מבחינתך).
אם הוא לא מבין את זה לבד ויודע לחשב שטיפולים עתידיים יחזירו לו את הכסף המלא בהרף עין, הוא אידיוט. כמו רוב בעלי המוסכים/עסקים בארץ.
הפתרון מאוד פשוט:
זרום על החצי חצי אבל תבהיר לו בפשטות שהוא מאבד לקוח עתידי (עזוב רגע שהשירות לא היה מוצלח מבחינתך).
אם הוא לא מבין את זה לבד ויודע לחשב שטיפולים עתידיים יחזירו לו את הכסף המלא בהרף עין, הוא אידיוט. כמו רוב בעלי המוסכים/עסקים בארץ.