ציטוט נכתב במקור על ידי enzane צפיה בהודעה
הפתרון מאוד פשוט:

זרום על החצי חצי אבל תבהיר לו בפשטות שהוא מאבד לקוח עתידי (עזוב רגע שהשירות לא היה מוצלח מבחינתך).

אם הוא לא מבין את זה לבד ויודע לחשב שטיפולים עתידיים יחזירו לו את הכסף המלא בהרף עין, הוא אידיוט. כמו רוב בעלי המוסכים/עסקים בארץ.
לא הייתי חוזר אליו בין כה וכה.

אם זה לא היה שלט? אם הוא היה שובר חלק מפיירינג? שורט את הטנק? קורע את המושב?
על רשלנות משלמים ואין סיבה בעולם ל-50\50.