נו אמרתי גאון (לא משאיר מקום לטעויות).

ייתכן שהצרור היה גדול ושמנמן - כמו שאתה רואה אני גם מקפיד להפריד את המפתחות.
במוסך אני משאיר את שלט האזעקה ואת המפתח של הסוויטצ'.
לשמחתי עד היום הוא נשאר שלם.

שוב אני חושב שלבעל מקצוע יש אחריות:
1. לא לקבל צרור שלם אלא רק מה שנדרש ממנו ולבקש מהלקוח לפרק את הצרור ולהשאיר את מה שנדרש ( להבנתי את שלט האזעקה הוא צריך ).
2. אחריות להחזיר כלי ללא נזקים כולל עזרים כגון שלט ארגז ותוספות.
3. תאונות וטעויות קורות - קח אחריות עליהן.

שאלה: אם תיקח ממני את האופנוע לסיבוב האם חוקית האחריות לשלומו מונחת עליך.
מי יתבע אם תרכב תעשה תאונה ותגלה שלא היה ביטוח.

כרגיל אני בדעת מיעוט אבל אם אני הייתי השופט הייתי מחייב את בעל המוסך בכל העלויות של השלט והוצאות המשפט (מזל שאני לא שופט עדיין).