אם בא לכם לעשות צחוק מהאשכול הזה, או שזאת השוואה מתאימה בעיניכם להשוות בין לשים כוס זכוכית מתחת לכסא (או שנדליר) ללחבר שלט של אזעקה למפתח של האופנוע אז תסלחו לי אם אני לא אתייחס לשטויות שאתם כותבים.
אגב - סדנא לאופנועים. את ההמלצה ללכת למוסך RPM קיבלתי מכם. מעניין למה אתם מצדדים בהם.......
לפי איך שאני רואה את זה יש פה וויכוח בין שתי השקפות עולם.
1) אני אחראי לחלוטיו על הדברים שלי, גם כשהם בחזקת מישהו אחר ואני צריך לעשות הכל כדי שהוא לא יפגע בהם. הם נפגעו? לא פעלתי כמו שצריך.
2) אם אני משלם למישהו שיטפל לי בדברים אני מצפה שישמור עליהם בצורה מינימלית.
למי שנמצא בקבוצה מספר 1, לא משנה אם השלט היה מחובר קצר יותר, או מחובר לחבל 60 מטר עם עוגן בקצה ככה שזה ברור שאי אפשר לרכב איתו בסוויץ'.
א הזקן - אין לי צרור בומבסטי עם 90 מפחתחות. יש שם סה"כ 4 מפתחות כולל מפתח אופנוע. הוא מחובר בצורה שכשאני שולף אותו בבוקר מהכיס, אני תופס את השלט וככה כל הצרור נתלה, וקל לשלוף את המפתח אופנוע בשניה.
הייתי מטפס, וככה אני רגיל לשפצר את הדברים שלי. שולף אותם מהטבעת מהר עם מינימום התעסקות.
יש תמונה של איך שהוא נראה אם פיספסת את זה.
אני לא התכוונתי וגם אחרי המקרה הזה, לא מתכוון למסור את האופנוע שלי למוסך בלי שלט לאזעקה. למה שהיא תתחיל לצפצף להם תוך כדי העבודה?
המוסכניק בכלל היה מקבל את זה בלי שלט?
אותך זה לא באמת מעניין (או כל מי שחושב שהצרור שלי ארוך בצורה הזויה).
גם אם הצרור היה קצר בחצי - הוא עדיין היה בעייתי בגלל המיקום של הסוויץ' באופנוע שלי.
אז לתלות את האשמה בצרור ארוך בצורה בלתי רגילה זה להתעלם מהעובדה שמה לעשות, צריך לפתוח עיניים לפעמים כשעובדים על אופנוע חדש.
אגב - עוד עובדה שעלתה לי רק עכשיו כשאני חושב על זה. האופנוע היה כבר במוסך הזה בדיוק עם אותו צרור מפתחות, ויצא משם בשלום לפני חודש.
אז איכשהו אפשר לעבוד עליו בלי להרוס אותו.


ציטוט ההודעה בתגובה
