אני בגדול די מסכים עם מה שאתה אומר. רק שכשהכנסתי את האופנוע, מבחינתי, לא היה ספק. כאן הייתה הבעיה.
בכל מקרה אזהר יותר בפעמים הבאות ולמדתי הרבה לקחים מכל הפיאסקו הזה.
די בטוח שזה היה בציניות. אם לא הבנתי נכון אז אני מתנצל.
מוסך RPM אכן נחשב מוסך מקצועי. שני האנשים שמנהלים אותו נראים מאוד כנים ורציניים, ולא חאפרים.
אין לי ספק שזה נגרם לא בכוונה.
ה500 שקל בטיפול הזה זה במקום החזר כספי של חצי מהעלות של השלט.
וכן, יש אפשרות לנטרל את האזעקה אבל אף פעם לא ניסיתי אותה, לא ידעתי אם היא פתאום תדרך ותתחיל לעשות בעיות והחלטתי להביא את השלט כמו שהוא כי לא צפיתי בעיות.
הרי הוא כבר עבר שם טיפול ויצא בסדר.
בכל מקרה חזרתי עכשיו מהמוסך אחרי שדיברתי ארוכות עם אחד המנהלים האחרים שם.
אם אני לא טועה רק עכשיו זאת היית פעם ראשונה שהם התנצלו. זה אחרי שהוא שיקר לי על לקוח שהיום הביא את הכלי והפריד את המפתח מהאזעקה (הלקוח חזר ושאל למה הפרידו לו את המפתח... והיה רק אופנוע אחד שם)
הסברתי לו שמבחינתי לקחת חצי אחריות זה לא רציני, הם מפסידים לקוח ואולי לקוחות עתידיים שיקראו את השרשור הזה.
כל התהליך מההתחלה עד עכשיו התנהל ברגוע ובלי צעקות, ועם כבוד הדדי.
מכיוון שאני סטודנט אני לא מתכוון להתחיל לשרוף את הזמן על תביעות בשביל אולי לקבל מתישהו 325 שקל, והחלטתי לקחת את ההצעה של חצי מהעלות.
לא כי אני מסכים עם כך שחצי מהאחריות היא שלי, אלא כי פשוט אני לא יכול לשרוף על זה עוד זמן ועצבים.
אני בטוח שזה לא נגרם בכוונה.
בכל מקרה יצאתי לא מרוצה אבל לחצנו ידיים וסגרנו את הסיפור.
אני גם מאמין שהרמה של המוסך היא יותר טובה ממה שאני ראיתי. כנראה הם פישלו ממש איתי וזה היה חריג (גם במחיר התיקון וגם עם השלט).



ציטוט ההודעה בתגובה