ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
בוא נסכם שאין הסכמה.

הקבוצה שא.הזקן ואני נמצאים בה, אומרת דבר מאוד פשוט ולפיו אנחנו פועלים,
גם כתבתי מקודם ולא היתה התיחסות "אם יש ספק, אין ספק"
אנחנו מגדילים ראש ולא מצפים שמישהו אחר יגדיל, גם אם זה ברור וגלוי לעין.
אנחנו, כדי להסיר ספק קל שבקלים, במידה ואנחנו מודעים לאפשרות שיכול להגרם נזק,
או שנצא לא מרוצים...דואגים להסביר ולהדגיש למרות שלכאורה זה מיותר.
אנחנו"מוודאים הריגה", מוודאים שהאחרים רואים אם המצב, בדיוק כפי שאנחנו רואים אותו.
לכם זה נראה מיותר, לנו זה נראה חשוב ומישהו אחר יגיד שזו חפרנות.
העובדה המוגמרת, אנחנו מנסים לצמצם נזקים על ידי הצבעה ישירה.
תעשו מה שנראה לכם נכון, ל-א.הזקן ולי עדיף להיות חכמים מאשר לצאת צודקים.
אני בגדול די מסכים עם מה שאתה אומר. רק שכשהכנסתי את האופנוע, מבחינתי, לא היה ספק. כאן הייתה הבעיה.
בכל מקרה אזהר יותר בפעמים הבאות ולמדתי הרבה לקחים מכל הפיאסקו הזה.


ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
אני דווקא הבנתי מתגובתו שהוא מצדד בך וחושב שגם אם הייתה לך כוס זכוכית באופנוע הוא היה אמור לשמור עליה ולדאוג שלא תשבר לך אצלו,אלא אם תגובתו נכתבה בסרקטיות/ציניות ולא הבנתי אותה.

בכל מקרה לטעמי זה מקרה קלאסי שממנו צריך ללמוד ולהסיק מסקנות שלסמוך אפשר רק על עצמך,ולכן לא שייך להילחם במוסך, לקחת מה שמציעים לך וללכת.
ואם לדעתך הם לא נהגו בהוגנות כלפיך פשוט לא לחזור לשם, הם מפסידים לקוח שיכול היה להשאיר להם אלפים רבים של שקלים בשביל 600 שקלים מזורגגים.
די בטוח שזה היה בציניות. אם לא הבנתי נכון אז אני מתנצל.

ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
מוסך RPM נחשב מוסך מקצועי ולא חובבני ועל זמן התיקון זה כבר משהו אחר.
יתכן ואכן הם שברו את השלט וגרמו את הנזק בכוונה או שלא בכוונה.
כל אחד מחליט לנהוג לפי שיקולי דעתו האם להציע לך פיצוי מלא או חלקי או בכלל לא, אתה בוחר איך וכיצד להגיב.
ההצעה שלו לחצי חצי על פניו במקרה הזה שנעמת נכונה על מנת לשים את הסיפור מאחורה (ניתן לשוח לתיקון בעלות נמוכה לדעתי)
הוא גם הציע לך 500 ש"ח הנחה בטיפול הבא מה שגם לי נשמע די הוגן, אני מבין שאתה כועס ומרוגז ובצדק כי גם אני הייתי מרגיש ככה.
אבל כרגע תחשוב מה נכון עבורך ואם יש לך זמן לרוץ ולהלחם ואפילו אם תזכה בפיצוי מלא השאלה האם זה שווה ?

דבר נוסף שאני חייב לשאול לגבי המערכת, שילמת לפי זיכרוני מהשרשורים הקודמים שלך מעל 1000 ש"ח, מצב מוסך אין בה ? זה פונקציה בסיסית במערכות אזעקה על מנת למנוע מקרים כאלו של הפעלה והתעסקות .
מוסך RPM אכן נחשב מוסך מקצועי. שני האנשים שמנהלים אותו נראים מאוד כנים ורציניים, ולא חאפרים.
אין לי ספק שזה נגרם לא בכוונה.
ה500 שקל בטיפול הזה זה במקום החזר כספי של חצי מהעלות של השלט.
וכן, יש אפשרות לנטרל את האזעקה אבל אף פעם לא ניסיתי אותה, לא ידעתי אם היא פתאום תדרך ותתחיל לעשות בעיות והחלטתי להביא את השלט כמו שהוא כי לא צפיתי בעיות.
הרי הוא כבר עבר שם טיפול ויצא בסדר.

בכל מקרה חזרתי עכשיו מהמוסך אחרי שדיברתי ארוכות עם אחד המנהלים האחרים שם.
אם אני לא טועה רק עכשיו זאת היית פעם ראשונה שהם התנצלו. זה אחרי שהוא שיקר לי על לקוח שהיום הביא את הכלי והפריד את המפתח מהאזעקה (הלקוח חזר ושאל למה הפרידו לו את המפתח... והיה רק אופנוע אחד שם)

הסברתי לו שמבחינתי לקחת חצי אחריות זה לא רציני, הם מפסידים לקוח ואולי לקוחות עתידיים שיקראו את השרשור הזה.
כל התהליך מההתחלה עד עכשיו התנהל ברגוע ובלי צעקות, ועם כבוד הדדי.
מכיוון שאני סטודנט אני לא מתכוון להתחיל לשרוף את הזמן על תביעות בשביל אולי לקבל מתישהו 325 שקל, והחלטתי לקחת את ההצעה של חצי מהעלות.
לא כי אני מסכים עם כך שחצי מהאחריות היא שלי, אלא כי פשוט אני לא יכול לשרוף על זה עוד זמן ועצבים.

אני בטוח שזה לא נגרם בכוונה.
בכל מקרה יצאתי לא מרוצה אבל לחצנו ידיים וסגרנו את הסיפור.
אני גם מאמין שהרמה של המוסך היא יותר טובה ממה שאני ראיתי. כנראה הם פישלו ממש איתי וזה היה חריג (גם במחיר התיקון וגם עם השלט).